به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

ویسی: می‌توانستیم بازنده نباشیم

ویسی: می‌توانستیم بازنده نباشیم

خوزستان اسپورت- سرمربی استقلال خوزستان گفت: می‌توانستیم گل بزنیم و برابر پرسپولیس بازنده نباشیم.

 به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه اول سه گل خوردیم، اما در ادامه بازیکنان ما با یک بازیکن کمتر بازی کردند. حتی می‌توانستیم گل بزنیم و بازنده نباشیم. بازی شرایطش طوری پیش می‌رفت که باخت سنگینی بدهیم، اما اینطور نشد. امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی جبران کنیم.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش، اظهار داشت: تیمی که از ذوب‌آهن شش گل می‌خورد، مسلماً در خط دفاعی مشکل دارد، با این حال ما امروز توانستیم فضای بازی را بیشتر کنترل کنیم. باید روی ضعف‌های خود بیشتر کار کنیم و سعی خواهیم کرد در آینده نماینده خوبی برای استان خوزستان باشیم. فولاد و استقلال خوزستان هر دو نماینده استان خوزستان هستند و باید بتوانیم شرایط خوبی را برای فوتبال استان رقم بزنیم.

ویسی تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌های زیادی در جدول 7 امتیازی هستند و با یک برد می‌توانیم به میانه‌های جدول برسیم. باید این شرایط را پشت سر بگذاریم. ما تنها به یک پیروزی نیاز داریم و مطمئن باشید با یک برد، همه چیز عوض می‌شود. فراموش نکنید با یک تیم بزرگ در آسیا بازی کردیم و نباید انتظار زیادی از تیم ما داشت.

وی در مورد اعتراض خود به بازیکنان تیمش گفت: باید هم از عملکرد آنها ناراحت باشم. بازیکن باید بجنگد و دعوا کند. به آنها گفتم که همه جدال‌های 50 - 50 ها باید برای شما باشد اما در این بازی برای حریف بود. بارها گفتم که تیم ما 20 تغییر داشته و نیاز به زمان دارد تا نتیجه بگیرد. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کسب کنند. باید پشت جوانان ایستاد و از آنها حمایت کرد. جوانان خوبی در تیم ما هستند و می‌بینیم بازیکنی مانند یونس دلفی با عملکرد خوب خود در جام جهانی، در جهان مطرح می‌شود.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه تغییراتی در کارخانه صورت گرفته و مطمئناً در این تیم هم اثر خواهد داشت، اظهار داشت: در تعطیلات نیم‌فصل، 5،4 بازیکن از تیم ما جدا می‌شوند و 5،4 بازیکن جدید جذب می‌کنیم.

ویسی درخصوص وضعیت حکیم نصاری و طالب ریکانی و اینکه این دو بازیکن چه زمانی به تیم اضافه می‌شوند، خاطرنشان کرد: این دو، بازیکنان خوبی هستند اما وضعیت مدیریتی باشگاه هنوز مشخص نیست. تا زمانی که وضعیت مدیریتی باشگاه مشخص نشود، نمی‌توانیم تصمیمی برای آینده بگیریم.

وی درخصوص قضاوت داور بازی نیز گفت: درباره داوری نظر نمی‌دهم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
1
5
سلام ویسی جان! خسته نباشید . امروز تیمتون جانانه بازی کرد. تا آخرین نفس جنگیدند وشماها هم هر حربه واندیشه ای بود بکار بستید مهم نفس باتعصب بازی کردن بوده واینکه این تیمهای مافیای پایتخت رو اذیت کردن که شما واقعا این کار رو با این داشته های اندکتون انجام دادید . تیم سرتاپا ناقص و باکمبود در تمامیه زمینه ها رو دقیقه 90پذیرفتید وبایستی به شما مرحبا واحسنت گفت، تیمی شلخته ودرآستانه انحلال . و وجدانا باتمامیه نواقص هم کنار اومدید و غرولند نکردید وهم تیمی قابل احترام ساختید. دمت گرم ای همشهری عزیز و گرانقدر. کاش مسوولین فولاد شما رو بیشتر درک میکردند! کاش فقط یکسال فولاد بااینهمه زیرساخت و استعداد و تمکن مالی رو به جوانمردی مثل تو میدادند . ماهواداران فولاد به انتظارت نشستیم .
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
4
سلام کولی بالی توسط داور سفارشی اخراج شد شک نکنید اگر تیم 10نفره نمیشد پرسپولیس مثل بازی با الهلال 4تایی میشد دربازیهایی که داور ایرانی دخالت نداشته باشد پرسپولیس همیشه 4تایی میشه این تیم دوباره از الهلال شکست میخوره مظلوم تیمهای خوزستانی کمیته اخلاق وکمیبه انظباطی وفدراسیون همه در جریان محرومیت این تیم مقصر بودند اگربجای پرسپولیس تیمی از خوزستان بود برای همیشه درایران محروم میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
1
3
آقای ویسی شما حتما به دومدافع شش دانگ نیاز داری که کنار موسی کولی بالی باشن وکمکش کنن و همچنین یک هافبک خلاق و دو فوروارد خوب لازم داری بیخود هم اذیت نکن خودتو
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
1
دمت گرم میتونست همین الان استعفا بده و تیم رو ول کنه برای سقوط و انحلال
مرسی که هستی ویسی عزیز
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
1
تا به اين هفته و شايد هم تا پايان نيم فصل جاري تقريباً هفتاد درصد تيمهاي حاضر در اين ليگ برتر هم از نظر نوع بازيهايشان و هم از نظر نتيجه گرفتن و موقعيتشان در جدول در يك سطحند بخاطر همين است كه تيمها با يك برد از انتهاي جدول تا وسط صعود خواهند كرد و برعكس با يك بأخت هم از وسطهاي جدول به آخرين پله ها سقوط خواهند كرد .اما ناگفته نماند كه به بازيهاي استقلال خوزستان ميشه اميدوار بود چون اين تيم الحق و الانصاف خوب بازي ميكند فقط نياز به حمايت دارد كه كاشكي مسئولين كمي براي اين سهميه استان بيشتر وقت بگذارند و نگذارند كه مفت و مجاني اين سهميه از دست برود .
اهوازی
|
United States of America
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
1
0
اقای ویسی خواهشا فیلم بازی نکن
دیروز تیم محبوبت بازی رو از تیمت برد و خواهشا کم فیلم بازی کن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها