به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

کرملاچعب: گل‌هایم به درد تیم نخورده‌اند

کرملاچعب: گل‌هایم به درد تیم نخورده‌اند

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: گل‌هایی که امسال به ثمر رساندم به درد تیمم نخورده‌اند چون ما بازی را واگذار کردیم.

رضا کرملاچعب پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در بین خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه غدیر اظهار داشت: تاکنون 2 گل زدم اما متأسفانه هیچکدام به درد تیم نخورده است و نتوانستم کمک کنم. امروز مقابل تیم سابقم بازی می‌کردم و موفق به گلزنی شدم اما برای پیروزی کافی نبود.

وی در مورد هواداری که بعد از گلزنی او به زمین پرید و پاهای او را بوسید، گفت: پیراهنی که او بر تن داشت را خودم به او داده بودم و نمی‌دانستم که این کار را انجام می‌دهد. به داخل زمین آمد و خوشحالی بعد از گل را انجام داد. خود من هم تعجب کردم اما نمی‌توانم کاری کنم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه بعد از گل خوشحالی نکرد، گفت: گلی که زدم جای خوشحالی نداشت چون ما سه گل عقب بودیم، تمام تلاشم را کردم که هواداران تیم خوشحال باشند.

کرملاچعب در مورد اینکه با این شرایط استقلال خوزستان در لیگ می‌ماند یا خیر، گفت: تلاش می‌کنیم که با نتایج خوب در لیگ بمانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
کلا خودت بدرد نخوری .
اقای ویسی و پورموسوی این بازیکنای خوب خوزستانی تیم ملی نوجوانان که 6 تان رو جذب تیم کن .دلفی عالیه انشالله تو تیم اس .خ هم اینطوری باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها