به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

کولیبالی: داوران باید درست قضاوت کنند

کولیبالی: داوران باید درست قضاوت کنند

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: درست است که پرسپولیس تیم بزرگی است اما نباید در بازی با ما به این شکل قضاوت کند. این داوری درست نیست.

موسی کولی‌بالی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در مورد داوری به خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه غدیر اهواز گفت: به داوران سلام می‌رسانم و احترام قائلم. درست است که پرسپولیس تیم بزرگی است اما نباید در بازی با ما به این شکل قضاوت کنند. این داوری درست نیست.

وی در مورد اینکه بعد از اخراج ضربه‌ای را به بطری زده بود، گفت: ناراحت و عصبانی بودم و این کار را برای خالی کردن عصبانیت خودم انجام دادم، اگر کسی ناراحت شده است عذرخواهی می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
2
موسی خیلی دوستت داریم تو بهترین بازیکن استقلال خوزستان هستی
رضا
|
Australia
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
0
به نظرم مشکل اساسی تیم همین آقای ویسی هست ، بجای اعتراض به داور میاد فقط میگه پول نداریم .بازیکن ندارم . آقا جان شما با این ناداوری چطور تحمل می کنید . چرا باید کولبالی کارت قرمز میگره این صحنه کجاش پینالتی و کارت قرمز داشت . کمی از خداد عزیزی یاد بگیر که با ناداوری چطور تیمش رو از زمین میشکه بیرون . بجای ویسی هر که بود تیمش رو میکشید بیرون . خوب تا کی این ناداوری . باروکنید فقط و فقط میخواستن پرسپولیس با اختلاف پیروز بشه که جلوی الهلال روحیه بگیره .
البته زیاد خوشبین هستن نمی دونن که الهلال دوباره برای پرسپولیس نقشه کشیده وهمان نتیجه رو دوباره بگیره . حالا معلوم میشه
علیرضا
|
Australia
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
0
سلام و خسته نباشید بر شرف و تعصب کولیبالی این بازیکن نشون داد از خیلی بازیکنها به تیمش تعصب داره من واقعا تاسف میخورم به اون بازیکنها که هیچ تعصبی به خوزستان ندارن اخه اقای ویسی این بازیکنهارو چرا بازی میدی بخدا اگه بره از لیگ یک بازیکن بیاره خیلی بهتره پرسپولیس هرکاری که دوست داره داره توی خوزستان میکنه و بعضی از مسولین بی غیرت تشریف دارن و با ابروی فوتبال خوزستان بازی میکنن و دهن کجی میکنن به قدیمیهای خوزستان انان که با باخت تیم خوزستانی می میرن و با بردش متولد میشن بدترین ضربه ی که استقلال خوزستان خورد از ناحیه داوودی دوازبان تیم بود که با اشتباه بچه گانش موجب اخراج موسی شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها