به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

66 بازیکن در ترکیب فولاد و استقلال و نفت

66 بازیکن در ترکیب فولاد و استقلال و نفت

خوزستان اسپورت- سه نماینده فوتبال خوزستان در هشت هفته سپری شده از فصل جاری لیگ برتر مجموعاً از 66 بازیکن استفاده کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان و استقلال خوزستان در هشت هفته سپری شده از لیگ هفدهم، مجموعاً از 66 بازیکن در مسابقات مختلف استفاده کرده‌اند.

تیم فولاد خوزستان در این هشت هفته 24 بازیکن را به میدان فرستاده، استقلال خوزستان 22 بازیکن را به‌کار گفته و نفت آبادان در هفت بازی از 21 بازیکن استفاده کرده است و با توجه به حضور مشترک فرید بهزادی کریمی در ترکیب نفت آبادان و استقلال خوزستان در مجموع 66 بازیکن با لباس سه نماینده فوتبال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر بازی کرده‌اند.

عبدالله کرمی تنها بازیکن دریافت کننده کارت قرمز در بین تیم‌های خوزستانی در فصل جاری بوده و 48 بازیکن از این سه تیم نیز کارت زرد دریافت کرده‌اند که سهم فولاد و استقلال خوزستان هرکدام 18 کارت زرد و سهم تیم نفت آبادان 12 کارت زرد بوده است.

همچنین تعدادی از اعضای کادر فنی و اجرایی تیم‌های فولاد، استقلال و صنعت‌نفت نیز طی هفته‌های گذشته در اعتراض به قضاوت داوران از روی نیمکت اخراج شده و محرومیت انضباطی و جریمه را هم متحمل شده‌اند.

جداول کلی عملکرد بازیکنان سه تیم خوزستانی، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کارت زرد و قرمز را می‌توانید در ادامه با کلیک کردن روی عناوین مطالب مربوطه، مشاهده می‌کنید.

مطالب مرتبط
جدول عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
جدول عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم
جدول عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها