به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
بررسی عملکرد نمایندگان استان در لیگ برتر (2)

جدول عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم

جدول عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- هافبک برزیلی تیم نفت آبادان بیشترین دقایق بازی در این تیم طی فصل جاری لیگ برتر را داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، زردپوشان صنعت‌نفت آبادان در پایان هفته هشتم لیگ برتر با یک بازی معوقه مقابل پرسپولیس موقتا به رده دوازدهم جدول نزول کرده‌اند و برای جبران نتایج هفته‌های گذشته باید منتظر دیدار با نفت تهران باشند.

صنعت‌نفت آبادان در 7 مسابقه‌ای که انجام داده، از وجود 21 بازیکن استفاده کرده است. بازیکنانی که دو نفر از آن‌ها به اسامی فرید بهزادی کریمی و امید جهانبخش در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات تابستانی از جمع زردپوشان جدا شده و بازیکنان جدیدی به اسامی مسعود ابراهیم‌زاده و محمدامین درویشی جایگزین شده‌اند.

مگنو باتیستا هافبک دفاعی اهل کشور برزیل باثبات‌ترین بازیکن در ترکیب نفت آبادان در لیگ هفدهم بوده است. باتیستا 626 دقیقه را در ترکیب تیمش حضور داشته و فقط در دقایق پایانی دیدار مقابل فولاد خوزستان جایش را به بازیکن دیگری داده است.

چهار بازیکن خارجی صنعت‌نفت در تمامی 7 بازی این تیم در ترکیب اصلی بوده‌اند و علی عبدالله‌زاده مدافع آبادانی زردپوشان هم 6 بازی در ترکیب اصلی و یک مسابقه به‌عنوان بازیکن تعویضی در میدان حضور داشته است تا در بین بازیکنان ایرانی صنعت‌نفت دارای بیشترین دقایق حضور در میدان باشد.

خارجی‌های صنعت‌نفت کماکان در ردیف گلزن‌ترین بازیکنان این تیم قرار دارند و 7 گل از مجموع 8 گل نفت آبادان توسط بازیکنان خارجی این تیم به ثمر رسیده است. لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی نفتی‌ها نیز با زدن 3 گل و پایه‌گذاری 2 گل مؤثرترین بازیکن تیمش در هفته‌های ابتدایی فصل جاری بوده است.

نفت آبادان در دو بازی پایانی‌اش برابر سپیدرود رشت و فولاد خوزستان موفق به گلزنی نشده و دو شکست متوالی به کارنامه تیم محبوب آبادانی‌ها اضافه شده است. ضمن اینکه 2 ضربه پنالتی در 3 بازی اخیر صنعت‌نفت هدر رفته است.

12 کارت زرد در فصل جاری لیگ برتر از سوی داوران به 8 بازیکن صنعت‌نفت نشان داده شد که محمد شادکام با 3 کارت زرد بیشترین اخطارها را در بین بازیکنان نفت دریافت کرد و از حضور در یک بازی رسمی نیز محروم شد.

مرتضی اسدی و حسین بغلانی بازیکنانی بوده‌‌اند که در مسابقات امسال بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته‌اند؛ مرتضی اسدی کاپیتان اول صنعتی‌ها محسوب می‌شود و در زمان مصدومیت منجر به غیبت این بازیکن، وظیفه سرگروهی زردپوشان به حسین بغلانی سپرده شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل و کارت زرد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

جدول عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم
جدول عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
جدول عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ برتر
جدول عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ برتر

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
0
آگوستو سزار از همه با انگیزه تر و تشنه تر برای بردن بوده اگه فراز بتونه به همه این انگیزه رو بده تیم عالی نتیجه میگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها