به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
بررسی عملکرد نمایندگان استان در لیگ برتر (1)

جدول عملکرد بازیکنان استقلال در لیگ هفدهم

جدول عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- وحید شیخ‌ویسی تنها بازیکن استقلال خوزستان بوده که در تمامی دیدارهای تیمش به‌صورت کامل بازی کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان که لیگ هفدهم را با مغلوب کردن تراکتورسازی آغاز کرده بود، در خاتمه هفته هشتم با 7 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است و در ادامه‌ی فصل جاری باید برای بهبود جایگاهش تلاش کند.

کادر فنی استقلال خوزستان در 8 بازی سپری شده از لیگ هفدهم از وجود 22 بازیکن در ترکیب این تیم استفاده کرده است و بیشترین دقایق بازی به وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان استقلالی‌ها تعلق دارد که در تمامی دیدارهای تیمش حضوری کامل داشته است.

استقلالی‌های خوزستان در 8 بازی سپری شده 5 گل را وارد دروازه حریفان کرده‌اند که 2 گل توسط میثم دورقی کاپیتان این تیم به ثمر رسیده و رضا کرملاچعب، یونس دلفی و موسی کولیبالی هرکدام یک گل زده‌اند.

در هشت هفته ابتدایی لیگ هفدهم 18 کارت زرد نصیب 12 بازیکن استقلال خوزستان شده است. هیچ‌کدام از استقلالی‌ها تا این هفته از مسابقات سه‌اخطاره نشده‌اند، اما شش نفر از آن‌ها با توجه به دواخطاره شدن در آستانه گرفتن کارت زرد سوم و محرومیت از یک بازی رسمی هستند. ضمن اینکه دو بازیکن استقلال به اسامی حکیم نصاری و طالب ریکانی با نظر کادر فنی از حضور در دو بازی اخیر این تیم منع شده بودند.

استقلال خوزستان در ششمین هفته از فصل جاری با 6 گل برابر ذوب‌آهن شکست خورد تا اولین شکست خارج از خانه‌ی آبی‌پوشان در این فصل که تنها باخت استقلال خوزستان در بیرون از اهواز بود، به سنگین‌ترین باخت طی دوران پنج ساله حضور این تیم در لیگ برتر تبدیل شود.

استقلال خوزستان 5 امتیاز در 5 بازی که در ورزشگاه غدیر برگزار کرده، به دست آورده است تا میانگین یک امتیاز در هر مسابقه داخل اهواز، برای شاگردان ویسی ثبت شود و در 3 بازی خارج از اهواز نیز 2 امتیاز برای این تیم به دست آمده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل و کارت زرد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

جدول عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم
جدول عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
جدول عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم
جدول عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها