به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

چرا قرارداد کریمی با صنعت نفت فسخ نمی‌شود؟

چرا قرارداد کریمی با صنعت نفت فسخ نمی‌شود؟

خوزستان اسپورت- مهاجم صنعت‌نفت آبادان در آستانه چند روز مانده به پایان دوره نقل‌وانتقالات تابستانی برای فسخ قراردادش با این باشگاه به توافق نرسیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، برخلاف امید جهانبخش که جدایی‌اش از صنعت‌نفت آبادان و پیوستن وی به گسترش‌ فولاد تبریز خیلی زود به سرانجام رسید، جدایی فرید بهزادی کریمی از جمع زردپوشان آبادانی با مشکل مواجه شده است.

در ابتدا بحث انتقال فرید بهزادی کریمی به گسترش فولاد تبریز در رسانه‌ها مطرح شد که این موضوع تحقق پیدا نکرد و پس از آن خبر رسید کریمی مذاکراتی با پیکان تهران داشته اما هنوز به قطعیت نرسیده است.

این مهاجم 28 ساله اهل استان اصفهان علاوه بر اینکه فسخ قراردادش با صنعت‌نفت آبادان را منوط به توافق قطعی با تیم جدیدی کرده، خواستار دریافت مبلغ بیشتری از قراردادش با صنعت‌نفت شده است. دریافتی کریمی از باشگاه نفت آبادان همانند سایر بازیکنان این تیم معادل 20 درصد از کل مبلغ قرارداد به‌عنوان قسط اول بوده است، اما گفته می‌شود که این بازیکن خواستار درصد بیشتری از قراردادش شده است تا به‌صورت توافقی با باشگاه نفت فسخ قرارداد کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، نکته مهمی که جدایی توافقی فرید بهزادی کریمی از صنعت‌نفت آبادان را به سمت بن‌بست هدایت می‌کند، عدم مذاکره رودرروی مدیریت باشگاه با این بازیکن بوده است. مذاکره‌ مستقیمی که اگر انجام شود، احتمال توافق طرفین برای رسیدن به راه حل مناسب را بسیار افزایش خواهد داد.

شمارش معکوس برای خاتمه دوره نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ برتر ایران آغاز شده است و اقدام دیرهنگام در خصوص رسیدن به توافق نهایی می‌تواند هر دو طرف این داستان را متضرر سازد. قطعا نه باشگاه صنعت‌نفت تمایل دارد شانس جذب یک بازیکن لیگ برتری دیگر در ازای جدایی کریمی را از دست بدهد و نه به صلاح این بازیکن باشد که برای دریافت درصد بیشتری از قراردادش با باشگاه صنعت‌نفت، فرصت بازی در تیم جدیدی را هدر داده و تا نیم‌فصل خانه‌نشین شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
2
هیئت مدیره جلسه ای بزاره صحبت کنن و دو طرف به جمع بندیه نهایی برسن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها