به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

کریمی: قراردادم با صنعت نفت را فسخ نمی‌کنم

کریمی: قراردادم با صنعت نفت را فسخ نمی‌کنم

خوزستان اسپورت-  مهاجم تيم فوتبال نفت آبادان گفت: قراردادم را فسخ نمي‌كنم تا تكليفم روشن شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرید بهزادی کریمی بازیکن صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت خود به خبرگزاری فارس گفت: بعد از بازی با ذوب‌آهن به من عنوان کردند سر تمرین نیایم و نامه‌ای از باشگاه خواستم که باشگاه هم نامه‌ای به من نداده است. اکنون به من می‌گویند چرا سر تمرین نیامده‌ام و می‌گویم خودتان گفته‌اید و می‌خواهند شرایط جدیدی برای من درست کنند و من را جریمه کنند. من مدارکی دارم که باشگاه نفت نمی‌تواند من را جریمه کند چون اسم من در بین نفراتی که برای اردوی بروجرد از سوی باشگاه اعلام شد نبود، وقتی اسم من را قرار نمی‌دهند یعنی کادر فنی نمی‌خواهد من در اردو باشم. آقای کمالوند خودش شخصا به من گفت نمی‌خواهد به اردو بیایی و برو با هر تیمی می‌خواهی مذاکره کن.

مهاجم نفت در ادامه افزود: با زندگی‌ام نباید اینطور بازی شود. هفته پنجم که ابتدای فصل است من را از تمرینات کنار گذاشتند من هم احترام گذاشتم اما اجازه نمی‌دهم به خاطر سلیقه دیگران حقم پایمال شود و به قراردادم به نفت پایبند هستم. همانطور که سال‌های قبل تیم‌های زیادی من را می‌خواستند و صبا به واسطه قرارداد با من اجازه رفتن نداد اکنون نفت ابادان هم باید به قرارداد با من احترام بگذارد. آنها حتی با من یک جلسه هم نگذاشتند و حتی نامه هم به من نمی‌دهند. من هم از فردا سر تمرین می‌روم تا تکلیف مشخص شود.

کریمی در مورد اینکه آخر ماجرا چه می‌شود گفت: من نامه‌ای به کمیته انضباطی داده‌ام تا تکلیف را مشخص کند و یا آقای عیسی‌زاده باید تکلیف را مشخص کنند. من پیشنهادات مختلفی را رد کردم و با هزار امید و آرزو به ابادان آمدم تا در کنار مردم خوب این شهر از فوتبال لذت ببرم باورم نمی‌شود که شرایط اینطور شود. به خدا با تمام توانم برای نفت بازی کردم و بد هم بازی نکردم ولی باز هم به نظر آقای کمالوند احترام می‌گذارم ما او هم باید به حق و حقوق من احترام بگذارد. من قراردادم را با نفت فسخ نمی‌کنم و منتظر مشخص شدن وضعیتم هستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
3
دوستان تحویل بگیرند، هر دم از این باغ بری می رسد.
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
1
0
در فوتبال حرفه ای حق هر مربیه که بازیکنیو نخواد شاید اگه تو تمرین باشه تا آمادگیشو ازدست نده بهتر باشه در هر صورت سر مربی تصمیم گیرنده اصلیه وباید به نظرش احترام گذاشت
milad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
1
0
کریمی جان قبول کن تو این پنج بازی اصلا عملکرد خوبی نداشتی از بقیه خریدای صنعت مثل کرار و شیمبا و سزار ضعیفتر کار کردی حق بده به تیم که یه بازیکن قویتر جذب بکنه شماهم پولتو گرفتی فسخ کن برو تیمی دیگه انشاءالله توتیم جدید موفقتر میشی
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
1
کلا یا همین 5 تا بازی فهمیده به دردش نمی خوره؟ چرا درخواست داده بخرنش؟ مگه سبزیه ارزون باشه اگه خوردیم خوردیم، نخوردیم می ندازیم دور یا می دیم به بزا بخورن؟ نمی تونست از اول انتخاباش درست باشن؟ اونکه هنوز هیچی نشده شروع کرده جیغ و داد کردن که امکانات نیست حالا این امکاناتی که بهش دادن چه استفاده ای کرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
کریمی عزیز بدون ما هوادارا تقصیری نداریم . فقط بدون ما قدرشناسیم و بخاطر زحماتی که برای تیم کشیدی ممنونتیم و بهت احترام میذاریم. ولی ما کاری نمیتونیم بکنیم . ایشالله درست میشه و تو هم در مسیر موفقیتهای بهتری قرار خواهی گرفت .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
1
اقا مصدوم چیزی که پولشو میخواد والا پیکان میخواستش
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
آقا داود شمایی که میفرمایی چطوره که با این پنج بازی متوجه شدن ضعیفه و یا چرا درخواست جذبشو دادن باید بگم قطعا با توجه به بازیهایی که از او دیده بودن پی به توانایی او برده بودن و جذبش کردن ولی وقتی بازیکنی نمیتونه خودشو با شرایط آب و هوایی و جغرافیایی وفق بده و در یک کلام دلش با تیم نباشه معلومه که نمیتونه انتظاراتو برآورده کنه و اینکه وقتی یک نفر فوتبالی باشه و سرمربی فوتبال هم باشه براحتی میتونه بفهمه که یک بازیکن میتونه اونی باشه که انتظارشو داشته یا خیر و متاسفانه بهزادی کریمی بگونه ای عمل کرد که حتی هواداران هم نمیتونن از عملکردش دفاع کنن . شما در نظر بگیرید باشگاه و یا سرمربی به هر دلیلی مثلا سزار و یا شیمبا و یا کرار و ... را نخواد قطعا هواداران بخاطر رضایت از عملکردشان حداقل باشگاه را تحت فشار خواهند گذاشت ولی کریمی قابل دفاع نیست . ولی میدونم بازیکن تواناییه و از جهانبخش خیلی بهتره ولی متاسفانه نتونست تواناییهایش را بروز بده . این شانس ما بوده . به هر حال بهتره به احترام هوادارانی که تا هفته پنجم کنارش بودن و تشویقش میکردن به نظر سرمربی احترام بذاره و با تفاهم از همدیگه جدا بشن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها