به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

کمالوند: کریمی دروغ می‌گوید و وقت را می‌کشد

کمالوند: کریمی دروغ می‌گوید و وقت را می‌کشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت، گفت: صحبت‌های فرید کریمی کذب محض است و او دروغ می‌گوید و به نوعی فرافکنی می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فراز کمالوتد در مورد شرایط تیمش در اردوی بروجرد، گفت: اردوی بسیار خوبی داریم و تمرینات مناسبی برگزار کردیم. این اردو ۲ روز دیگر به اتمام می‌رسد. ۳-۴ بازیکن مصدوم در این اردو داشتیم. می‌دانید هوای آبادان امسال به شدت گرم بود و به نقل از افرادی که همیشه در آبادان حضور دارند یکی از گرم‌ترین سال‌ها را تجربه کردیم. به همین خاطر با توجه به تعریق زیاد بازیکنان بیشتر دچار مصدومیت می‌شوند.

وی در مورد اینکه آیا دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک در روز سه شنبه برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به بازی جام حذفی، آن مسابقه انجام نمی‌شود اما امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف نساجی بروجرد می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در رابطه با اینکه آیا قصد دارد با تیم دوم در جام حذفی، شرکت کند و به برخی از بازیکنان اصلی تیمش استراحت دهد، اظهار داشت: بحث این حرف‌ها نیست. ما چند بازیکن مصدوم داریم و با توجه به اینکه بعد از این دیدار در سه مسابقه فشرده باید به مصاف سپیدرود، فولاد و پرسپولیس برویم باید انرژی‌مان را تقسیم کنیم.

کمالوند افزود:‌ مصدومان ما زیاد هستند و تعداد بازیکنان ما کم هستند. به همین خاطر نمی‌توانیم ریسک کنیم و باید به ادامه مسیر هم نگاه کنیم.

وی در رابطه با صحبت‌ها و گلایه‌های فرید کریمی و اینکه او اعلام کرده مسئولان صنعت نفت وضعیتش را مشخص نمی‌کند، اظهار داشت: صحبت‌های کریمی کذب محض است و او دروغ می‌گوید و به نوعی فرافکنی می‌کند. کریمی فکر می‌کند با بچه طرف است. با توجه به اینکه تا ۱۵ شهریورماه بیشتر فرصت نقل و انتقالات نیست، او می‌خواهد دفع‌الوقت کند. اصلا قرار نبود کریمی در اردوی بروجرد باشد. کریمی اضافه وزن دارد به او گفتیم در آبادان بماند و با مربی بدنسازی که آنجا مشخص کردیم، تمرینات اختصاصی انجام دهد ولی او در تمریناتش شرکت نکرده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت تاکید کرد: به کمیته انضباطی نامه می‌زنیم و از او شکایت خواهیم کرد چرا که در تمرینات حاضر نشده است. از وضعیت کریمی راضی نیستم. او در هر ۵ بازی به میدان رفته اما تاثیر مثبتی نداشته است. آگوستو سزار هافبک دفاعی ما در این ۵ بازی ما ۳ گل به ثمر رسانده اما کریمی به عنوان وینگر یک توپ هم به تیر دروازه نزده است. او یا باید جدا شود و یا کاری که ما می‌گوییم انجام دهد. حرف‌هایی که او در مصاحبه‌اش زده است صحت نداشته است. بیش از ۲۰ مورد سرپرست تیم به او و مدیر برنامه‌اش تماس گرفته و این موضوع را اعلام کرده است. ۱۲ روز است که او در تمرینات حضور ندارد. این مسئله قانونی پیگیری می‌شود.

کمالوند در پاسخ به این سؤال که آنها انتقاد دارند کریمی می‌خواهد وقت را از بین ببرد تا نقل و انتقالات لیگ به اتمام برسد، اظهار داشت: بله او دفع‌الوقت می‌کند و می‌خواهد کاری کند که ما بازیکن نگیریم و با این اتفاق به ما ضربه می‌زند. او نه خودش برای خودش کاری کرده و نه اجازه می‌دهد باشگاه این کار را انجام دهد. کریمی منتظر شدیدترین برخورد از سوی باشگاه باشد. او ۱۲ روز است به تمرینات نمی‌آید. باز هم می‌گویم اصلا قرار نبوده کریمی به بروجرد بیاید و او به خاطر شرایطی که داشته باید در آبادان به صورت اختصاصی تمرین می‌کرده که از این کار امتناع کرده است.

وی در رابطه با تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی، گفت: چیزی به عنوان تعریف و تمجید از تیم نمی‌توان گفت. آنها واقعا خوب کار می‌کنند و تبدیل به قطب اول آسیا شده‌اند. حتی ۱۰ نفره شده ایران هم باعث نمی‌شود موقعیتی به کره جنوبی بدهیم. همین حالا باید قرارداد کارلوس کی‌روش به مدت ۴ سال تمدید شود و الان هم دیر شده است. تیم ملی مقتدرانه در آسیا، آقایی می‌کند و نباید کی‌روش را از دست بدهیم. از مهدی تاج خواهش می‌کنم هر چه سریع‌تر قرارداد کی‌روش را تمدید کنند چرا که حیف است او را از دست بدهیم. ما دیگر به راحتی نمی‌بازیم و شرایط‌مان به جایی رسیده در جایی که صعودمان قطعی شده نیازی به امتیاز نداریم و یک بازیکن تیم اخراج شده است حریف یک ضربه هم به دروازه ما نمی‌زند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
2
3
بازی فرید کریمی به سیستم صنعت نمیخوره یه مکمل خوب واسه شیمبا لازم داریم
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
2
3
حیف شماره 10 ک بهش دادن...میدادن سزار بهش میومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
2
1
کریمی هم شد وینگر تعجب میکنم ازمسیولین
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
3
بازیکن خوبی بود ولی چون دلش با تیم نبود متعصب بازی نمیکرد شما اونه مقایسه کنید با تعصب و دوندگی باتیستا و سزار و کرار و همین شادکام که هرچند تا حالا گل نزده ولی خیلی باغیرت و تعصب و شجاعانه و موثر بازی کرده . هرجا که بره موفق باشه . براش احترام قائلیم چون بازیکن صنعت نفت بوده و در حد خودش زحمت کشید .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
1
کریمی بازیکن خوبیه لیاقتش رو تو صبا نشون داده احتمالا به خاطر شرایط آب و هوایی نتونسته خودشو وفق بده
کاش با توافق به یه نتیجه درست برسن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها