به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

صدور کارت بازی بازیکن و مربی استقلال خوزستان

صدور کارت بازی بازیکن و مربی استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- جلسه هماهنیگ قبل از بازی تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان فردا در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که جلسه هماهنگی این دیدار ظهر امروز (پنجشنبه) در محل روابط‌ عمومی سازمان لیگ برتر شد.

* استقلال تهران در این دیدار با لباس‌های یک‌دست آبی رنگ به میدان می‌رود و دروازه‌بان این تیم لباس زرد رنگ به تن می‌کند. همچنین شاگردان عبدالله ویسی نیز یک‌دست سفید می‌پوشند و دروازه‌بان‌شان هم با لباس مشکی رنگ به میدان می‌آید.

* مشکل مربی بدنساز برزیلی تیم استقلال خوزستان با پیگیری‌های سرپرست این تیم حل و کارت او صادر شده است. رافائل فردا مقابل استقلال می‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند.

* کارت بازی مهرداد ابوالقاسم‌پور، خرید جدید استقلال خوزستان صادر شده است و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم خوزستانی مقابل شاگردان منصوریان ندارد.

* مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در آستانه دیدار فردای تیم‌شان با استقلال تهران، بازیکنان خود را شارژ مالی کرده و مبلغ 800 هزار تومان به هرکدام از آنها پاداش دادند. این پول، پاداش پیروزی مقابل تراکتورسازی در هفته نخست لیگ برتر بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
1
به امید برتری و شگفتی دیگر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها