به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

منصوریان: استقلال خوزستان تیمی استخوان‌دار است

منصوریان: استقلال خوزستان تیمی استخوان‌دار است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تیمش را آماده رویارویی با آبی‌پوشان خوزستانی دانست و گفت: از هواداران دعوت می‌کنم که به ورزشگاه بیایند تا بازی قشنگ و با لذتی را ببینند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی استقلال تهران - استقلال خوزستان، اظهار داشت: خوشحالم در اولین نشست خبری‌ام حضور پیدا کرده‌ام. در ابتدا تولد امام رضا (ع) را به همه ایرانی‌ها تبریک می‌گویم و خوشحالم در چنین روز خوبی با استقلال خوزستان بازی داریم. از لحاظ بدنی و تاکتیکی شرایط ایده‌آلی داریم و آماده دیدار مقابل استقلال خوزستان هستیم.

جباری در تمرینات یکی از بهترین نفرات ماست
وی در مورد وضعیت مجتبی جباری تصریح کرد: مجتبی بدنسازی را با ما شروع کرد و می‌دانید که همه بازیکنان بزرگ زمانی که یک دهه را پشت سر می‌گذارند، قطعاً با مصدومیت‌هایی روبه‌رو می‌شوند. مجتبی چهار سال در قطر به راحتی بازی کرد و الحمدلله پله‌های بدنی را پشت سر می‌گذارد. او در تمرینات یکی از بهترین نفرات ماست. قطع به یقین مجتبی می‌تواند در ادامه فصل در بازی‌های پشت سر هم برای قرار گرفتن در ترکیب به ما کمک کند. باید از تجربه او برای جوانان و همچنین پرستیژش در زمین به‌عنوان لیدر و رهبر استفاده کنیم.

روش تمرینات ما و تیم ملی به یک شکل است
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره وضعیت مصدومان تیمش عنوان کرد: سه بازیکن محروم به جمع ما برگشتند و اگر کادرفنی تشخیص بدهد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند. به ما قول دادند فرشید اسماعیلی و فرشید باقری بعد از بازی با استقلال خوزستان به تمرینات اضافه شوند. پادوانی هم یکی دو روز است که تمریناتش را شروع کرده است. امید ابراهیمی هم مصدوم است، اما به ما خبر دادند که تمرینات بدنسازی‌اش را با کادر تیم ملی شروع کرده است. برای ما فرقی نمی‌کند که با گروه تیم ملی تمرین کند یا با ما، چرا که روش تمرینات ما به یک شکل است. مطمئناً با اضافه شدن مصدومان تیم قدرتمندی خواهیم داشت.

فکر کردن به اتفاقات هفته گذشته مرا اذیت می‌کند
منصوریان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تیمش در هفته گذشته لیگ را با شکست آغاز کرد و برای بازی دوم چه تغییری کرده است، گفت: نمی‌خواهم در مورد مسائل هفته گذشته صحبت کنم. فکر کردن به آن مرا اذیت می‌کند. من به آن اتفاقات به‌عنوان یک اتفاق نگاه می‌کنم. از هواداران می‌خواهم با حوصله و آرامش در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا از استقلال مورد علاقه منصوریان حمایت کنند، می‌خواهیم استقلالی را نشان دهیم که هواداران به آن علاقه دارند، تیمی که در جریان بازی ریتم گرفته و کاری را که بخواهیم انجام دهیم. قول می‌دهم که استقلال خوبی را ببینند و هفته‌های بعد هم بهتر خواهد شد. ما در جذب بازیکنان دقت کردیم و بازیکنانی گرفتیم که هواداران خاطرات خوبی از آنها داشتند، بازیکنانی که با روش تاکتیکی ما آشنا هستند، از هواداران دعوت می‌کنم که به ورزشگاه بیایند تا بازی قشنگ و با لذتی را ببینند.

استقلال خوزستان تیمی استخوان‌دار است
وی در مورد تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: به عبدالله ویسی دوست عزیزم خوش‌آمد می‌گویم. استخوان‌بندی استقلال خوزستان مانند دو فصل گذشته است که قهرمان شد، بازیکنانی چون کولی‌بالی، نصاری و دورقی به تیم اضافه شدند و اگر اشتباه نکنم تنها مهدی رحیم‌زهیوی، طیبی و حسن بیت‌سعید از این تیم جدا شده‌اند، استقلال خوزستان تیمی استخوان‌دار است و در گرمای شدید برابر تراکتورسازی بازی خوبی انجام داد، بنابراین ما باید باهوش بازی کنیم. ویسی را کاملا می‌شناسیم و سعی و تلاش ما این است که در کنار یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد که به چهار بازیکن محرومش اجازه نداده تا در دربی امیدها حضور داشته باشند، گفت: تا زمان بازی این بازیکنان از محرومیت درنیامده بودند. تیم امید زیر نظر محمد نوازی شرایط خوبی را طی می‌کند و دوران پوست‌اندازی را می‌گذراند. برای آنها بازیکنان خوبی جذب کردیم و محمد نوازی هم مسلط کارش را انجام می‌دهد. او به‌عنوان کادرفنی هفته‌ای دو روز به تیم اضافه می‌شود تا با اهداف تاکتیکی یکسان پیش برویم. ما با این شرایط قصد داریم تا بازیکنانی که از تیم امید که آن را من تیم «ب» می‌نامم به بزرگسالان اضافه می‌شوند دچار مشکل نشوند ضمن اینکه باید بگویم حسین حیدری و فردین نجفی در تیم امیدها بازی کردند.

وی در پایان به شوخی گفت: نذر کردم که بتوانم در کنفرانس‌ها یک روز زودتر حاضر شوم!


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
مثل فصل گذشته ، امسال هم دبل میشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها