به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
اگر کرملاچعب حرفی زده باشد عذرخواهی می‌کنم

ویسی: به هر تیمی می‌روم انقلاب شده است

ویسی: به هر تیمی می‌روم انقلاب شده است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما با تمام وجود از سوت‌های داور پیروی خواهیم کرد و به بازیکنان یاد می‌دهیم که به داور احترام بگذارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال تهران - استقلال خوزستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به شروع مسابقات و اینکه تیم‌ها هنوز روی غلتک نیفتاده‌اند امتیاز گرفتن در این مقطع حیاتی است. الان شروع خوب مهم نیست و امتیاز جمع کردن مهم است تا بتوانیم با دست پر به اهواز برگردیم.

می‌خواهیم با امتیاز به اهواز برگردیم
«برای گرفتن امتیاز به تهران آمده‌ایم، آن‌هم مقابل تیم قدرتمند استقلال»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: می‌خواهیم اگر شد با سه امتیاز و اگر هم نشد با کسب یک امتیاز به اهواز برگردیم.

به هر تیمی می‌روم در آن انقلاب شده است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: تیم‌هایی که من گرفتم در آن انقلاب شده است و معمولاً 10، 15 بازیکن از تیم جدا شده و 10، 15 بازیکن اضافه شده‌اند. امسال کار سختی داریم، چرا که 20 بازیکن که چهار سال کنار هم بازی کرده بودند از استقلال خوزستان جدا شده‌اند.

استقلال فردا به دنبال بازی بهتر و تکمیل‌تر است
وی در خصوص تقابل تیمش با استقلال تصریح کرد: هیچ بازی مثل دیدار قبلی نخواهد بود و قابل پیش‌بینی نیست. ما مقابل تراکتورسازی تبریز ضعیف و بد بودیم، اما شانس با ما یار بود و این تیم را شکست دادیم. استقلال هم بازی قبل خوب نبود، اما این بار مقابل تماشاگرانش به دنبال بازی بهتر و تکمیل‌تر است. احترام خاصی برای استقلال قائلیم، برنامه‌های این تیم را می‌دانیم و فردا استقلال پرمهره‌ای را خواهیم دید.

با تمام وجود از سوت‌های داور پیروی می‌کنیم
ویسی در واکنش به این سؤال که آیا نگران نیست حواشی اخیر استقلال و فدراسیون فوتبال بر سر بازیکنان محرومش باعث شود که داوری به سود این تیم رقم بخورد، گفت:  اگر در مورد داوری اتفاقی بیفتد مردم و رسانه‌ها باهوش هستند و آن را خواهند دید. فکر نمی‌کنم داوری فردا موردی داشته باشد و حق تیمی ضایع شود. ما نباید این مسائل را علم کنیم تا داوری زیر سؤال برود! ما با تمام وجود از سوت‌های داور پیروی خواهیم کرد و به بازیکنان یاد می‌دهیم که به داور احترام بگذارند.

فکر نمی‌کنم بیت‌سعید مقابل ما روز خوبی داشته باشد
وی درباره تقابل با بیت‌سعید که زمانی شاگرد او در استقلال خوزستان بوده است، اظهار داشت: نه تنها از او بلکه از تمام بازیکنان استقلال شناخت داریم، البته خصوصیات تاکتیکی بیت‌سعید را می‌شناسیم، چرا که چند نفر از بازیکنان ما کنار او بازی کرده‌اند، فکر نمی‌کنم بیت‌سعید مقابل ما روز خوبی داشته باشد.

اگر کرملاچعب حرفی زده به خاطر جوانی‌اش بوده است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اظهارنظر رضا کرملاچعب مبنی بر اینکه به استقلال گل می‌زند تاهواداران پرسپولیس خوشحال شوند، تصریح کرد: در بازی‌هایی که یک طرف آن استقلال و پرسپولیس باشند بازیکنان جوان ممکن است وارد حاشیه شوند و حال و هوا و جو بازی آنها را بگیرد. حتی شما رسانه‌ها نیز این شرایط را دارید. اگر بازی معمولی بود این همه خبرنگار نمی‌دیدم، اما الان که بازی با استقلال است صندلی خالی در نشست دیده نمی‌شود. اگر کرملاچعب حرفی زده به خاطر جوانی‌اش بوده است، حتماً با او صحبت می‌کنم تا خدای ناکرده اتفاق خاصی در زمین نیفتد. البته من نشنیده‌ام که چنین حرفی زده باشد، اما اگر اینگونه صحبت کرده باشد عذرخواهی می‌کنم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
1
2
من اولش هم از این کرملاچعب خوشم نیومد واقعان چقد میخواد پاچه خواری تهرانیا رو بکنه؟؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
3
درود به شرفت حاج عبدالله به کمک خدا با نتیجه خوب برگردید
imn
|
Canada
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
1
همش که ذخیره بود و اصلا باهاش خوب نبودن ...باید قدردان ویسی باشه و از جون مایه بزاره برای استقلال که تحویلش گرفت درست مثل ساسان انصاری که خودش ثابت کرد به کم محلی ها و تحقیرهای برسبولیس ها بعد امدن به فولاد ...
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
1
دفاع تیم اگه مثل بازی قبل بازی‌کنه استقلال خوزستان حداقل ۳ گل میخوره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها