به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
تعداد نظرات: ۲۵ نظر

اژدری‌زاده: رابطه با سعداوی از نظر ما شکرآب نیست

اژدری‌زاده: رابطه با سعداوی از نظر ما شکرآب نیست

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: رابطه با نعیم سعداوی از نظر ما شکرآب نیست. کل مصاحبه‌های بنده و سعداوی را در طول فصل جاری تحلیل کنید و ببینید رابطه از سوی چه کسی شکرآب است.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با فارس، در مورد عملکرد فولاد و حواشی اخیر این تیم صحبت‌هایی انجام داده است که در ادامه مرور خواهید کرد.

مقابل صنعت نفت به پیروزی رسیدید. نظرتان در مورد این بازی چیست؟
خدا را شکر به پیروزی رسیدیم. از کسب دومین پیروزی در نیم فصل دوم خوشحالیم و امیدواریم سومین پیروزی از پانزده مسابقه دور برگشت هم در بازی آخر حاصل شود.

آیا از کسب دو پیروزی در نیم فصل دوم رضایت دارید؟
در صحبت‌های قبلی اعلام کردم انتظارم بیشتر بوده اما به تیم سخت نمی‌گیریم. تا هفته بیست و هشتم صبر و حوصله کردیم اما در دو هفته پایانی انتظار کسب پیروزی داریم. خوشحالیم در بازی یکی مانده به آخر این اتفاق افتاد. شاید برخی به تصمیم ما مبنی بر جریمه انتقاد داشته باشند اما خوشبختانه در بازی با صنعت نفت سیاست ما جواب داد و پیروز شدیم. امیدواریم در هفته پایانی مقابل پیکان هم پیروز شویم.

نعیم سعداوی به جریمه بازیکنان انتقاد کرده و این تصمیم را نادرست قلمداد کرده است؟
در هر صورت سیاست کلان باشگاه منجر به اتخاذ این تصمیم شده است. انتظار ما چیز دیگری بود. محمدرضا شریف عضو هیأت مدیره باشگاه هم از اصطلاح پر معنایی در این مورد استفاده کرد و عنوان نمود مسیر تشویق را برعکس ‌کرده‌ایم. از این ابزار استفاده کردیم و جواب گرفتیم. در همان مقطع با سایت باشگاه مصاحبه کردم و گفتم در صورت کسب نتیجه در دو بازی آخر این جریمه قابل تجدید نظر و بررسی است. با این کار یک انگیزه مضاعف به تیم دادیم. شاید برخی برداشت منفی داشته باشند. ما به کل عملکرد نگاه می‌کنیم. امیدواریم به حداقل هدفمان که کسب رتبه هشتمی بود برسیم.

شریف مذاکره با مربیان جدید را تکذیب کرده و گفته اگر سعداوی از این مسئله اطلاع دارد باشگاه را هم با خبر کند. آیا با مربی خاصی صحبت کردید؟
تمام اقدامات باشگاه هماهنگ با هیأت مدیره است. هر کاری کردیم با اطلاع هیأت مدیره بوده است. اگر شریف اعلام کرده مذاکره‌ای صورت نگرفته کاملا درست است. سوال من اینجاست که فوتبال حرفه‌ای در این مورد چه نظری دارد؟ آیا باشگاه حق چنین اقدامی را دارد. اگر پاسخ منفی است باید فوتبال حرفه‌ای اروپا را تعطیل کرد. در آلمان باشگاه بایرن مونیخ با یک مربی سه جام قهرمانی کسب کرد اما 6 ماه قبل از این قهرمانی‌ها با گوادیولا برای فصل بعد قرارداد بست. یا آنها حرفه‌ای نیستند یا اینکه ما باید نگاهمان را عوض کنیم. فقط پول باعث حرفه‌ای شدن نمی‌شود. دید حرفه‌ای و رفتار حرفه‌ای هم باید مدنظرمان باشد.

با این تفاسیر شایعه شده باشگاه فولاد با عبدالله ویسی مذاکره کرده است؟
همانطور که گفتم شریف اعلام کرده با هیچ مربی مذاکره نکردیم و بحثی در مورد گزینه‌‌ای خاص صحت ندارد.

قرارداد سعداوی در پایان فصل به اتمام می‌رسد. آیا باشگاه تمایلی به ادامه همکاری دارد؟
اگر شما جای ما بودید با این صحبت‌هایی که سعداوی مطرح کرده آیا برای ادامه همکاری تامل می‌کردید یا نه؟ می‌خواهم شما به این سوال من پاسخ دهید.

با توجه به صحبت‌های سعداوی این سوال را مطرح کردم. چرا که به نظر می‌رسد رابطه باشگاه و سعداوی شکرآب است.
خیر. از نظر ما شکرآب نیست. کل مصاحبه‌های بنده و سعداوی را در طی فصل اخیر تحلیل کنید و ببینید رابطه از سوی چه کسی شکرآب است. این در شرایطی است که سعداوی به عنوان مربی وارد باشگاه شده و باید با باشگاه هماهنگ باشد. اگر این تحلیل صورت بگیرد مشخص می‌شود که آیا ما باید با تامل بیشتری کارمان را دنبال کنیم یا نه.

این سوال را به شکل دیگری مطرح می‌کنم. آیا برای ادامه همکاری با سعداوی تامل می‌کنید؟
جوابم را دادم. حرفم کاملا مشخص است.

چرا فولاد خوزستان در نیم فصل دوم در سراشیبی قرار گرفت؟
به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای همه اقدامات لازم را در خصوص پشتیبانی از تیم در بحث لجستیک، مدیریتی، و... انجام دادیم. حتی در نیم فصل دوم تیم را با جذب دو بازیکن بسیار خوب به نام بختیار رحمانی و میثم دورقی تقویت کردیم. هر کاری که لازم بوده انجام دادیم. اگر اتفاقی افتاده که روند نیم فصل دوم طی نشده باید مسائل دیگر را پیگیری کنید. باشگاه کار خودش را کرده است.

ساسان انصاری در جریان بازی با صنعت نفت به داور ضربه زد در این مورد چه نظری دارید؟
حفظ حرمت عوامل اجرایی مسابقه برای همه واجب است. داور، بازیکنان، مربیان و... به صورت متقابل باید احترام هم را حفظ کنند. اگر به غیر از این رفتارها اتفاق دیگری بیفتد مورد پسند ما نیست. شاید برخوردهایی باعث شده تا این اتفاق رخ دهد اما بازهم باید خویشتن داری کرد تا منجر به چنین اتفاقاتی نشود. انصاری از بازیکنان خوب ما است و با 16 گل زده نشان داده فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. در طول فصل همواره با این بازیکن در تماس بودم بطور مثال بعد از دعوت شدن این بازیکن به تیم ملی، انجام هت‌‌تریک در لیگ برتر با انصاری تماس گرفتم و به او تبریک گفتم. بعد از اتفاقی که در تعطیلات لیگ برای او رخ داد با انصاری تماس گرفتم و جویای حالش شدم. او یکی از محصولات باشگاه فولاد خوزستان و از بهترین های چند فصل اخیر فوتبال کشور بوده است.

اژدری‌زاده در مورد مصاحبه‌ای که بختیار رحمانی انجام داده و گفته چشمهایتان را باز کنید و اتفاقات را ببینید چه صحبتی دارد؟
بختیار رحمانی نیز از بازیکنان دوست داشتنی است و از محصولات باشگاه فولاد است که تمامی مسیر پیشرفت ورزشی خود را مرهون این باشگاه است و مثل پسرم به او نگاه میکنم. مصاحبه بختیار را نخواندم اما اگر او صحبت‌هایی را مطرح کرده است حتما در جلسه‌ای با یکدیگر به صورت حضور صحبت خواهیم کرد.

و صحبت پایانی.
از تمامی عوامل دست اندرکار برای برگزاری لیگ برتر و لیگ دسته اول تشکر می‌کنم و امیدوارم فصل آینده هم با یک برنامه خوب برگزار شود و تیم ملی برای حضور در جام جهانی آماده شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۵
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
2
8
صل علی محمد ... مدیرعامل خوش اومد ...
واویلا همینو کم داشتیم باز فولاد یه برد اورد اقایون ریختن تو سایتا مصاحبه پشت مصاحبه
ملاشیه الحبیبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
9
واقعا برای فوتبال خوزستان متاسفم که چنین شخصی داره برای ما تصمیم میگره عبدلله را بیاریم تا وقتی خوب نتیجه گرفتیم فصل بعد مارو ول کنه بره واسه تیم محبوبش سپاهان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
10
عجب باشگاهی داریم وقتی تیم می بره بجا اینکه خوشحال بشن افتادن بجون هم جان هرکس دوس دارید ساکت شید آبرو واسه فولاد نذاشتید سعداوی فقط قول میده افشاگری کنه شریف همش با کلمات بازی میکنه اژدری که ادبیاتش فاجعست اژدری جان هرکی دوس داری شمامصاحبه نکن یعنی چه میگی هرچی شریف بگه همون درسته پس شما مدیرعامل نیستی؟
سیدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
9
رابطه شکرآب نیست؟ بله شما مثل کوه پشت هم ایستادید اتحاد ودوستی وهمدلی وصمیمیت توی فولاد موج میزنه مشکل از ما هواداراس که نمیتونیم اینهمه مهر ومحبت وصفا وصمیمیت بین شمارو حس کنیم!!!!!!
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
8
سرمربی که بالای سر تیمه یا خوبه یا بد.
اگر مربی بده برکنارش کنید مربی بهتری بیاورید و اگر خوبه کمکش کنید.
این چه اختلافیه بین هوادارا درست کردید همه رو بجون هم انداختید؟
سیاست قدیم انگلیسیها که میگفتن تفرقه بینداز وحکومت کن شما دارید پیاده میکنید.
بین هواداران دودستگی درست کردید یکعده طرفدار این یکعده مخالف آن.
این وسط تیم فولاد چی شد از قهرمان ایران شد تیم معمولی که هدفش رده هشتم شده.
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
احسنت. من صدبار همینو گفتم یا مرد باشید مربی اخراج کنید یا ساکت بشید دعوای الکی جنگ زرگری راه نندازید.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
8
من زیر مصاحبه شریف نوشتم بختیار رحمانی 100 میلیون جریمه کنید چون گل زد به صنعت تعدادی ازدوستان منفی دادن بحرفم اما اژدری خوشتیپ حرفم تایید کرده گفته چون بازیکنایه فولادو جریمه و تشویق برعکس کردیم نتیجه خوبی در آبادان گرفتیم من بدینوسیله از پروفسور اژدری عاجزانه تقاضا دارم بختیار رحمانی 100 میلیون جریمه کنید که تشویق برعکس بشه وبازی با پیکان هتریک کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
7
ایران رسم شده موقع قهرمانی همه سینه سپر میکنن میگن ما نقش داشتیم موقع شکست کی بود کی بود من نبودم.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
9
سایت عزیز بجای این مصاحبه طولانی هزار کلمه ای یک جمله حرف حساب از اژدری زاده میگرفتید ببینیم تکلیف چیه هزار کلمه حرف زده جمع بندی حرفاش شده آرزوی برگزاری خوب لیگ یک و لیگ برتر و جام جهانی
فولاد
|
Germany
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
8
كسي كه بايد از فولاد بيرون بره همين اژدري و همكارانشونه نه سعداوي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
8
هر اتفاقی میخواد بیوفته امیدوارم مثبت باشه دیگه تحمل یه فولاد ته جدولی رو ندارم
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
9
شریف،اژدری این همه مصاحبه کردن هیچکدوم شهامت نداشتن و بلد نبودن بگن برنامه فولاد برای فصل آینده چیه ،چقدر بودجه در نظر گرفته شده،چشم انداز باشگاه برای فصل آینده چیه و ..... ،از مدیریت فقط مصاحبه های بی محتوا کردن یاد گرفتن ،
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
2
8
اولا سعداوی مخالفتی با رفتن و جذب مربی جدید نکرد که حرف از اصول حرفه ای میزنی!
دوما هر کاری انجام دادی تا با کمترین بودجه مطیع ترین مدیر تاریخ بشی آیا مثل بایرن مونیخ شرایطی فراهم کردی که حداقل ی جام بگیریم؟ هر کاری کردی تا تیم دچار حاشیه شود.
سوما در ارتباط با خود شیرینی که برای شریف میکنی باید بگم بهیچ وجه حرف شریف پرمعنا و مفهوم نیست که اتفاقا با عرض پوزش بچه گانه هم هست. شما می توانستید برای بردن همان سیاست تشویق را ادامه دهید و در انتهای فصل جرایم را اعمال کنید.
چهارما برد فولاد در مقابل صنعت فقط بخاطر همدلی بازیکنان با سعداوی بود و نه بخاطر تهدید شما ! جرایم تهدید بودند.
پنجم این که اگر شما 28 هفته تحمل کردید ما 59 هفته لیگ را با شما و اعمال ضد ورزشی تان تحمل کردیم
سرگردانی بازیکنان در اطراف هتل هم جز مدیریت لجستیکی بود؟ قراداد های مشکوک پارسال در فولاد که منجر به هشدار بازرسی و استاندار شد هم جز مدیریت لجستیکی است؟ماجرای مشکوک ارنست انفورد و عدم صدور کارت این بازیکن تا نیم فصل و رفتن او از ایران چی؟
اخراج اژدری تنها راه درمان بیماری لاعلاج فولاد است
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
9
استاد اژدری من از سعداوی خوشم نمیاد و دوس ندارم تو فولاد بمونه اما وجدانا تو چه لذتی از این صندلی میبری؟ آه و نفرین مردم و فوج فوج دشنام وناسزا چه لذتی داره برات؟ امروز یک پیج هواداری فولاد مطلبی دیدم نزدیک صدتا فحش رکیک بشما دادن مردم. ارزش داره آیا؟
فولاد داغان کرده
|
United States of America
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
4
شکراب نیست نمک ابه. بدو بلالها رو بیار بزار روی اتیش مدیر یه خارجی خرید به اسم کافور معلوم نشد کجا گزاشت دررفت چاگو هم شده مثل رفیقش نه بازی میکنه نه چیزی
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
9
جناب اژدری زاده عزیز صحبتهای بی سروته شما ایرادات فراوانی دارد اما جوابی نمی نویسم چون ارزش پاسخگویی ندارد. بعنوان پرسنل قدیمی شرکت فولاد و هواداری از نسل تیم جنوب اهواز تا سال قبل در کامنتهام خطاب از هواداران جوانتر که احساسی رفتار میکردند خواهش میکردم با شما مهربانتر باشند و چون سال اول مدیریت تان در تیم فولاد است یکسال دیگر صبر کنند منتها وضعیت امسالو که مشاهده کردم و اطلاعاتی که از باشگاه دارم به این نتیجه رسیدم که هر روز بیشتر ماندن شما به قیمت سقوط بیشتر فولادست وسال 96 فولاد گزینه اصلی سقوط میشود
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
10
چرا فولاد خوزستان در نیم فصل دوم در سراشیبی قرار گرفت؟ جواب : چون موتور گلزنیش از کار افتاد و مهاجم دیگری هم جذب نشد . سرمایه های واقعی فولاد از جمله کاوه رضایی ؛ سروش رفیعی ؛ بیت سعید ؛ و .......برای تیم های دیگر افتخار آفرینی می کنند ؛ مدیر عامل و هیئت مدیره کاردان را برکنار کردند ؛ بلا ها بر سر تیم مردمی که همیشه مدعی قهرمانی بود بردند تا در وسط جدول قرار گیرد حالا نشستن و جنگ روانی راه انداختن که حواس هوادارن را از واقعیت ها پرت کنند ! حاشیه پشت سر حاشیه ! سرخابی ها برای فصل بعد به فکر جذب ستاره ها هستند ما به فکر چی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
10
آقا اگ ما هیچکدوم از اینها رو نخواهیم به کی باید شکایت کنیم؟ اژدری شریف سعداوی لطفا بررررید
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
3
8
مهران جان ! درود . 2ساله دارم میگم. لعنت به تو اژدری نالایق . لعنت خدا به تو که 2ساله داری مارو عذاب میدی. آخه این صندلی با این همه نفرت و دشنام چه دلخوشی برای تو داره؟ برو و دیگه چون سال جدید فولاد فقط و فقط باید برای قهرمانی بسته بشه! لعنت به تو اژدری نالایق . برو که برای سال جدید درهیچ شرایطی نمیخوایم اسمت رو بشنوم. سال جدید باید دهکردی بزرگ برگرده. و فولاد قدرتمند وستاره ها وجوانان لایق بومی یکه تازی کنند با سرمربیگری گواردیولا نه رشیدفرخی و غیره
پاسخ ها
فارٍس
| Seychelles |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
همون گواردیولای که اسمش رو میاری سه سال بش مهلت دادن سال اول رفتش پلی اف بابازیکن های باتجربه سال بعدش هم بازهم همین طور سال سوم به لطف مدیریت ضعیف فولاد بازیکن های فولادنوین دشت کرد چرا از آکادمی اس صنعتی استفاده نکرد اگر همچین علمی داره این استاد! بعدشم غیرتش هم دیدیم انگاری اصفهان خانه اصلی شه پول کلاس مربگیری شو فولاد داد اولین تیم مربی گریش خوزستان بود اولین باشگاه که توش بازی کرد شاهین بود و خیلی چیزهای دیگه وآقعا جای آدم های بی غیرت توی فولاد نیست درآخر مدیریت باشگاه اس صنعتی خوب بوده درزمان این آقا نه مثل سعداوی که تو فولاد هزارتا سنگ جلو پاش انداختن از جذب نکردن فوروارد هدف ونداشتن زمین تمرین مناسب که باعث مصدومیت چندین بازیکن در طول فصل شد
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
6
نه سعداوی نه اژدری بدرد فولاد نمیخورن تا هستن فقط زنگ تفریح تیمهای دیگه هستیم
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
2
5
ای کاش کسی میفهمید سعداوی چ کار بزرگی کرد اگر نعیم نبود هنوز بازیکنانی مثل بهمن کامل _ بایرامی و اون خارجی های بی مصرف داشتن جولان میدادن _ الان فولاد 20تا بازیکن جوان بومی داره که یه فصل آبدیده شدن و با اضافه شدن دو سه بازیکن این تیم خیلی حرف برای گفتن داره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
3
2
با رفتن سعداوی فولاد ضرر میکنه خود اژدری بی مصرف باید بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
2
1
شریف هرچی گفته درست گفته آخه مردحسابی توکه از سر وته باشگاه خبر نداری واسه چی موندی برو پی کارت بچاب خواهشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
2
ازدری تو کجای فوتبالی ؟ برو پی زندگیت . بذار اعصاب هودارای فولاد راحت باشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها