به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

احتمال محرومیت تیم نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خطر محرومیت از انجام دیدارهای خانگی قرار گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی برتر مقابل صبای قم با یک گل پیروز شد تا بیش از پیش برای ماندن در لیگ برتر امیدوار شود. این پیروزی که با نمایش جسورانه شاگردان مکوندی به دست آمد، ظاهراً برای تیم صبای قم سنگین تمام شده و آن ها در اندیشه نسبت دادن نتیجه این بازی به مسائل حاشیه ای شده اند.

پس از صحبت های عجیب مهدی رضایی کمک مربی صبای قم که نام و تصویر او را برای اولین بار در خبرگزاری ها می بینیم، نوبت به پیروز قربانی مدافع سرشناس تیم صبا رسید تا حمله تندی به هواداران فوتبال مسجدسلیمان داشته باشد و آرزو کند که در کنار ساخته شدن واکسن برای درمان بیماری هایی چون سرطان و ایدز، واکسن هایی نیز برای تزریق شعور و فرهنگ به برخی تماشاگران ساخته شود!

این بی احترامی آشکار مدافع صبای قم به تعدادی از طرفداران تیم نفت (و نه همه طرفداران) ضمن اینکه به نوعی تلاش برای لوث کردن پیروزی سزاوارانه زردپوشان است، احتمالاً دخالت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را نیز به دنبال خواهد داشت.

کمیته انضباطی چندی پیش اعلام کرده بود که تیم نفت مسجدسلیمان در صورت بروز کمترین تخلف از سوی تماشاگران با محرومیت مواجه خواهد شد. حال که کمک مربی تیم صبا مدعی شده این تیم در مسجدسلیمان به سبک بمباران های دوران جنگ تحمیلی از سوی تماشاگران تیم نفت مورد تهاجم قرار گرفته و با پرتاب نارنجک روبرو شده، باید دید کمیته انضباطی چه واکنشی نشان خواهد داد.

 آیا کمک مربی و بازیکن تیم صبا به دلیل صحبت های عجیب در رسانه ها (بر خلاف آیین نامه انضباطی) با محرومیت مواجه خواهند شد یا تیم نفت مسجدسلیمان قربانی جریان سازی رسانه ای باشگاه صبای قم می شود؟

احتمال محرومیت تیم نفت مسجدسلیمان


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ماجد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
1
1
متاسفانه شما با این مطلب صورت مسئله رو پاک می کنین. توهین و بی احترامی در همه ورزشگاهها هست و در این بازی هم انجام شده. حالا ایا به صرف خوزستانی بودن باید این مسئله رو تایید کنیم؟؟!! ((لطفن حذف نکنین و جواب بدین))
مدیر پایگاه با سلام
ما در مقام قضاوت نیستیم.
ضمن اینکه ابتدا باید مشخص شود که تیم صبا طبق ادعای مربی این تیم به سبک جنگ تحمیلی بمباران شده و سپس نظر داد.
همچنین طبق آیین نامه انضباطی، مربیان و بازیکنان تیم ها حق مصاحبه های اینچنینی بر علیه تیمهای دیگر را ندارند.
با تشکر
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
0
من شاهدماجرابودم.یکی ازتماشاگران باپیراهن قرمز یکباربه قربانی فحاشی کرد که خوشبختانه با اعتراض هواداران روبرو شد وسرجایش نشست.خواهشن شمانگذارید که باعث محرومیت هواداران بشه.هواداران هم نگذارند استقلالیها وپرسپولیسیها به بازیکنان حریف توهین کنن
یوسف خدامرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
1
0
صحبتهای پیروز قربانی و کمک مربی تیم صبا بنوعی فرار رو به جلوو بهانه تراشی برای شکست بود.خوب است از سرپرستان و تمامی مربیانی که در یکسال گذشته به این شهر آمده اند در اینخصوص سئوال شود. ترقه پرتاب شده از نقطه ای بوده که حداقل 30 متر با محل گرم کردن ذخیره ها و 50 متر با نیمکت صبا فاصله داشته است.ضمن آنکه در صورت کشف واکسن شعور و فرهنگ به ضرص قاطع نیاز آنها به این واکسن بیشتنر میباشدو رفتار صبایی ها در دور رفت موید این مطلب بوده است.مضافا بازیکنی که در ورزشگاه آزادی و تختی آبدیده شده و پی همه چیز را به خودش مالیده امکان ندارد که از ورزشگاه مسجدسلیمان آزرده خاطر بیرون برود!
راکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
0
نباید از تیم صبا ناراحت شد . تقصیری ندارند وقتی یه تیم رو بدون هیچ و مجانی به یه شهر دیگه بدهند دیگه انتظار دارید باختن خود رو چگونه توجیح کنند ، و ای کاش شعور خود رو در بازی نشان دهند که دیگه به واکسن و سرم هم احتیاج نداشته باشن و متاسفم برا بازیکنان صبا با این حرف زدنشان در مورد یه شهر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها