به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

قربانی: امیدوارم برای هواداران واکسن شعور بسازند!

مدافع تیم فوتبال صبا گفت: امیدوارم هم دوایی برای سرطان و ایدز پیدا شود و هم واکسنی که با تزریق آن به برخی هواداران آنها را با فرهنگ کرد!

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، پیروز قربانی در خصوص شکست یک بر صفر صبا مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. مشکل تیم ما این است که بازیکنان تهاجمی خود را از دست داد. حسن‌زاده و مارکو از تیم جدا شدند و ایوب کلانتری هم به علت مصدومیت در این دیدار حضور نداشت. ما نفرات زیادی هم نداریم، البته بازیکنان جدیدی که جذب کرده‌ایم خوب هستند اما زمان می‌برد تا بخواهند با تیم هماهنگ شوند.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی برطرف شده یا خیر تصریح کرد: هنوز مشکلات وجود دارد البته مسئولان قول‌هایی داده‌اند؛ اما فاصله قول تا عمل در ایران بسیار زیاد است. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل برطرف شود.

مدافع صبا در خصوص حواشی این دیدار از جمله پرتاب نارنجک و درگیری با او یادآور شد: حتماً مسائل طبیعی بوده که در ورزشگاه رخ داده است! ما فقط خود را گول می‌ز‌نیم که هواداران با فرهنگی داریم، کدام هوادار بافرهنگ؟! هوادار بافرهنگ یعنی اینکه در هنگام گرم کردن خانواده بازیکن را با بدترین القاب صدا کرده و فحاشی کنند؟! شما تماشاگران انگلیس را ببینید فاصله آنها با زمین 10 سانتی‌متر است، حالا اگر در ایران این فاصله 20 سانتی‌متر شود فاجعه خواهد شد! ما فقط در این سال‌ها شعار داده‌ایم که تماشاگر بافرهنگ داریم؛ من امیدوارم هم دوای سرطان و ایدز پیدا شود و هم واکسنی پیدا کنند تا با تزریق آن به برخی هواداران آنها با فرهنگ شوند!

وی افزود: البته من برای مردم و هواداران ایران و مسجدسلیمان احترام خاصی قائل هستم. صحبت من با عده محدودی است که در ورزشگاه دست به چنین کارهایی می‌زنند. حضور هواداران باعث شور و هیجان در مسابقه شد و ما هم لذت بردیم؛ اما متاسفانه چند نفر باعث می‌شوند که جو ورزشگاه خراب شود.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فابرگاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
1
اصلا ام صحبت هاش عجیب نیست واقعیت ها رو گفته..
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
1
آقای قربانی جواب فحاشی یکی ازهواداران پرسپولیسی را بدجوری روبه هواداران نفت داد که باعث اعتراض هواداران شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها