به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

ادعای عجیب مربی صبا درباره ورزشگاه مسجدسلیمان

کمک مربی تیم صبای قم برای توجیه شکست این تیم برابر نفت مسجدسلیمان صحبت های عجیبی را مطرح کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی رضایی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شکست یک بر صفر صبا مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: جا دارد که به تیم نفت مسجد سلیمان تبریک بگویم، ما هم بازی خوبی انجام دادیم به خصوص در نیمه دوم و مستحق شکست نبودیم، سه تعویض انجام دادیم که به اجبار صورت گرفت، اما متأسفانه در روزی که مستحق پیروزی بودیم، جوی در ورزشگاه به وجود آمده بود که مرا به یاد بمباران‌های دهه 60 انداخت.

وی افزود: پیش از شروع بازی و در حین این مسابقه، تماشاگران نفت چندین بار نارنجک‌هایی را به داخل زمین انداختند و جوی بسیار بدی در ورزشگاه به وجود آمده بود، پیش از بازی هم تماشاگرانی که پشت دروازه ما نشسته بودند به پیروز قربانی و چندین بازیکن دیگر ما فحاشی کردند.

مربی صبا در خصوص درگیری هواداران نفت با پیروز قربانی یادآور شد: ما به سمت اتوبوس خود می‌رفتیم که چند هوادار، البته بهتر است بگویم تماشاگرنما که شبیه بادیگارد بودند و کی‌روش می‌تواند از آنها بابت این موضوع به خوبی استفاده کند، به سمت پیروز قربانی رفتند و با او درگیر شدند.

وی افزود: اگر خدای‌ناکرده یکی از آنها با سلاح به سمت بازیکن ما حمله می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد؟! نیروی انتظامی در ورزشگاه ضعیف ظاهر شد و امنیت کامل وجود نداشت. ما یک بر صفر شکست خورده بودیم و بازیکنان خسته به سمت اتوبوس می‌رفتند که چنین برخوردی با ما انجام شد.

رضایی یادآور شد: اگر یکی از نارنجک‌هایی که کنار بازیکنان ما برخورد کرد به خود بازیکن اصابت می‌کرد، چه تبعاتی گریبانگیر تیم می‌شد؟ به هر حال امیدوارم فکری به حال این موضوع شود و دیگر شاهد چنین مسائلی در فوتبال نباشیم.

مربی صبا در خصوص شرایط این تیم گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم شرایط بهتری پیدا کنیم ضمن اینکه در نیم فصل اول هم تجربه 5 شکست داشتیم که پس از آن توانستیم به بازی‌ها بازگردیم، امیدوارم در بازی هفته آینده مقابل تراکتورسازی بتوانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها