به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

سعداوی: نیمه دوم غیر از گل زدن همه کار کردیم

سعداوی: در نیمه دوم بهتر بازی کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قبل از بازی گفته بودم مقابل تیم مدعی تراکتورسازی کار سختی پیش‌رو داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، نعیم سعداوی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: قبل از هر چیز سال جدید را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و آرزوی فرا رسیدن یک سال پر از موفقیت را برای آنها دارم. قبل از بازی گفته بودم با تیمی بازی داریم که سالیان سال خود را به عنوان یک مدعی در سطح فوتبال ایران نشان داده است که می تواند کار را برای ما سخت کند.

وی ادامه داد: در مقابل ما تیمی هستیم که تازه شکل گرفتیم و با جوانگرایی که انجام دادیم سعی کردیم در مقابل تراکتورسازی با درایت و برنامه ظاهر شویم بر همین اساس دو تاکتیک مختلف برای این دیدار داشتیم. نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و بر همین اساس شاید موقعیت‌های پیش پا افتاده‌ای به تیم حریف دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: ما سعی کردیم ابزارهای خوب تیم حریف مانند استفاده از ضربات ایستگاهی، پرتاب‌های اوت و ضربات کرنر را مهار کنیم اما خطاهای بی‌مورد باعث شد در نیمه اول فشاری را تحمل کنیم و در لاک دفاعی فرو رویم.

سعداوی خاطرنشان کرد: با صحبت‌هایی که بین دو نیمه با بازیکنان انجام دادیم با یک چهره دگرگون و متفاوت نسبت به نیمه اول در زمین مسابقه ظاهر شدیم. من باید بابت این عملکرد خوب بازیکنانم به آنها خسته نباشید بگویم و نشان دادیم که توانایی بالایی داریم؛ شاید در گلزنی دچار مشکل بودیم اما در نیمه دوم یک موقعیت هم به تیم تراکتورسازی ندادیم که کار بسیار بزرگی بود.

وی افزود: ما در نیمه دوم همه کار کردیم به جز اینکه به گل دست پیدا کنیم و شرمنده هواداران شدیم. خیلی دوست داشتم در آخرین بازی سال 95 به یک پیروزی دست پیدا کنیم تا عیدی خوبی به هوادارانمان بدهیم اما با این حال چیزی از ارزش‌های تیم‌مان کم نمی‌شود و زندگی همچنان ادامه دارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به جدول مسابقات که گریزی بزنید متوجه می‌شوید که در  پایان هفته بیست و چهارم از لحاظ فاصله امتیازات بین تیم‌ها تفاوتی ایجاد نشده است. ما تلاش می‌کنیم مرد روزهای سخت باشیم و این روزهای سخت را تبدیل به یک فرصت کنیم.

سعداوی در پاسخ به این سوال که در پایان دیدار برخی از هواداران فولاد نسبت به نتیجه مسابقه اعتراضاتی داشتند، بیان کرد: هیچ ایرادی ندارد چرا که حقیقت فوتبال همین است. ممکن است برخی از تماشاگران از نتیجه ناراحت باشند اما باید منصف هم باشیم؛ قرار نیست همه اتفاقات در این فصل برای فولاد بیفتد. ما در لیگ امسال جوانگرایی کردیم و همچنین دست به بومی‌گرایی زدیم و مشکلات بودجه اینگونه که می‌دانید پیش رفت. ما در مقابل تراکتورسازی که به میدان رفتیم که نایب قهرمان لیگ است و با این وجود در نیمه دوم حتی یک موقعیت به این تیم ندادیم که نشان می‌دهد پتانسیل بچه‌های ما بسیار بالا است و آینده به آنها تعلق دارد.

وی تصریح کرد: طبیعت فوتبال همین است اما دوست دارم روزی رسم و رسومات به غلط جا افتاده در جامعه ورزش و فوتبال ما از بین برود. باید در این زمینه زحمت کشید و فدراسیون فوتبال، دست‌اندرکاران این رشته و خود باشگاه‌ها یک محیط آرام و سالم را فراهم کنند. شک نکنید مربیان در این محیط کمترین دغدغه را خواهند داشت و با کیفیت بهتر عملکرد خودشان را ارائه می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: ما در نیمه دوم نشان دادیم که تیم با استعدادی هستیم و با ارائه یک عملکرد خوب مقابل تراکتورسازی که از مربی بزرگ و مهره‌های با کیفیتی برخوردار است حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

سعداوی در خصوص مشکل گلزنی فوتبال ایران گفت: من نیز اعتقاد دارم که فوتبال ما در این زمینه دچار مشکل است و بعد از علی دایی شاید تنها یک یا دو بازیکن توانسته باشند در امر گلزنی عملکرد خوبی از خود نشان دهند. ما مهاجمان نوک گلزن به وفور در فوتبالمان پیدا نمی‌کنیم و در این زمینه نیاز به کار روی آکادمی‌ها و فوتبال پایه داریم تا بتوانیم بازیکنان بهتر و با کیفیت‌تری داشته باشیم. استعدادیابی می‌تواند به فوتبال باشگاهی ما کمک کند تا مشکل گلزنی در آن برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در دیدار امروز از بهرام رشیدفرخی که یک بازیکن 24 ساله است در پست مهاجم نوک استفاده کردیم و او در مقابل تیم دوم یا سوم در عملکرد موفق دفاعی به خوبی جنگید، سر زد و وظایف خود را انجام داد. او برای موفقیت بیشتر نیاز دارد به پختگی دست پیدا کند تا بتواند در آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای هواداران فوتبال خوزستان دارد تا در روز دوشنبه از استقلال صنعتی به عنوان نماینده فوتبال ایران همراهی داشته باشد، گفت: ابتدا صمیمانه با تمام وجودم خوشحالم استقلال صنعتی به عنوان یک نماینده شایسته با وجود تمام مشکلات از اعتبار فوتبال ایران تا این مرحله دفاع کرده است. این تیم مردانه و یک‌تنه در آسیا برای اعتبار فوتبال ایران جنگیده است و امیدوارم روزهای خوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تداوم داشته باشد. از هواداران فوتبال استان خوزستان نیز درخواست دارم فارغ از تعصبات و رنگها حمایت جانانه‌ای مانند روزهای حماسی فوتبال این استان که منجر به قهرمانی فولاد شد داشته باشند تا این تیم بتواند کار بزرگ خود را با پیروزی در دیدار خانگی تمام کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۷
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
2
6
وقتی باشگاه پول خرج خرید بازیکن نمی کنه نتیجه همین خواهد بود.با این بازیکنان چه میشود کرد ؟
احتمالا خیال دارند امثال بیت سعید زبیدی و ... رو مفت از استقلال خوزستان بگیرند سال آینده
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
7
همه گزارشگرهها زورشون میزنن تا لنگیها جام بیارن توبازی فولادو تراکتور گزارشگر خودشو کشت تا جام بین دونیمه برسوونه دست لنگیها
سارا از باغملک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
7
فولاد داره چیکار میکنه الان باید جز مدعیان قهرمانی باشه ن مدیر عامل خوب داره ن مربی خوبی داره دیگه مردمو دق دادن قبلا تیما از روبرو شدن با فولاد ترس داشتن الان چی
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
1
6
چنتا نکته‌:اولا مشخص شد چرا حاج نعیم از عبدلله ناصری استفاده نمی کنه واقعا حق داره.استفاده نکنه دوما هافبک های فولاد خیلی کم کارن سوما برای فصل بعد باید فولاد تو کادر فنی خونه تکونی اساسی بکنه ما مثلا تا حالا دوبار قهرمان شدیم این حال و روز تیم قهرمان نیست.
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
ناصری چه تقصیری داره ناصری نیمه دوم اومد داخل خیلی بهتر از رشیدفرخی بازی کرد فرخی افتضاح بود
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
2
9
اقاب سعداوی شما فصل اینده جایی در تیم نداری.خودت مثل تیمت سردرگمی.
تراکتوریها روهم گیج کرده بود
|
United States of America
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
7
من گفتن چاگو رو گزاشته سفره هفت سین بخدا نعیم تاهودار رو نفرسته اون دنیا ول کن نیست با این بازیها وعده اسیا میده افریقا هم راه نمیدن بخدا فولاد بااین بازیش تراکتوریها روهم گیج کرده بود
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
1
5
عوامل محترم خوزستان اسپورت لطفا از حال جسمانی اقای ویسی یه پیگیری به عمل بیارید درسته ما از ایشون رضایت قلبی نداریم ولی بالاخره فرزند این استانه و باید جویای حالش شد و از لحاظ روحی واسه مبارزه با بیماریش یه قوت قلبی بهش داد .اینطور که متوجه شدیم در وضعیت بدی به سر می بره.با تشکر از سایت شما
مدیر پایگاه سلام
آقای ویسی بخاطر سنگ کلیه بستری شده اند و انشاءالله پس از عمل جراحی مرخص می شوند. خبر مربوط به ایشان را درج می کنیم.
با سپاس از شما

jafar
|
Switzerland
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
7
نیمه دوم غیر از گل زدن همه کار کردیم ! ای کاش هیچ کاری نمی کردید ولی گل می زدید . آقای سعداوی با عرض معذرت بایستی گفت تیم مدت هاست در گل زدن مشگل پیدا کرده و صحبت الان نیست درسته که ما بعد از دایی گلزن حرفه ای نداریم ولی لطفا حداقل روی همین ها که هست جهت گل زدن کار تاکتیکی انجام بشه که اینهمه اون جلو سردرگم نباشن و راحت توپ را ندن حریف وبشه ضد حمله علیه خودمون ! تیم در مجموع خوبه فقط تمرینات گلزنی را بیشتر کنید ؛ با تشکر
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
5
اصلا حال نظر دادن راجع به فولاد رو نداریم . اصلا مگر نظرات ما رو کسی میشنوه ؟الان 3 ساله زبانمون مو دراورد از بسکه گفتیم فولادددد مهاااااجم نداره ههههههههههههههه اما کو گوش شنواااااااااااا!!!!!!! مدیریت نالایق فولاد از این وضع فولاد راضیه و اصلا دنبال قهرمانی فولاد نیستند .
فولادیییی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
7
واقعا متاسفم برای مدیران فولاد و سعداوی
یعنی لیگ تمام شد اما ما مهاجم نداریم
کدوم جوانگرایی اقای سعدوای؟؟؟
به ترکیب امسالت نگاه کن. کدومش جووونه؟؟
بازیکنات از زمان اسکوچیچ خیلی بهترن و بیشنرن اما چه کردی با تیم؟؟
چقد ترسو و محتاطی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
6
دوستان که بحث گلزنی می کنند باید در نظر داشته باشیم که مهاجم زمانی گل می زنه که توپهای مناسبی بهش برسه متاسفانه فولاد فاقد هافبک پاسور هست من نسبت به ساسان بخاطر تکروی انتقاد زیادی دارم ولی متاسفانه هافبکهای پاسوری که تغذیه کنند کم داریم و بختیار رحمانی اصلا آماده نیست ضمنا راجب بهرام فرخی که امروز نوک حمله بود برخلاف نظر اقا نعیم معتقدم که این بازیکن اصلن خوب بازی نکرد و در سطح تیم فولاد نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
4
اقای سعداوی امیدوارم کامنتمو بخونی و میخاستم بگم تیمت بدرد هیچی نمیخوره تو فکر میکنی این تیم خوب بازی میکنه درحالی که بازیش حال فولادبها رو خراب کرده یا یه کاری کن درست بشه یا برو که رفتنت بزرگترین کمک به فولاده. این تیم تیم ما فولادیا نیست. بنظرم ما عقیده داریم فولاد هیچ جوانگرایی نکرده جوانی که تو سکو و نیمکت داره حرام میشه جوانگرایی نیست سرمایه سوزیه
سیدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
4
آقای سعداوی از این فرصت تعطیلی استفاده کنید برای بازیکنای نااماده مث بختیار رحمانی و رشیدفرخی تمرینات اختصاصی بذارید که اماده بشن بختیار وحشتناک افت کرده رشیدفرخی در سطح فولاد نیست امااگه میخای بازیش بدی اقلا آمادش کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
1
عجب شما اصلا تونستین فرصت ایجاد کنید اقای سعداوی حالا گل نمیخوایم شما تو سه بازی دوتا فرصت نداشتید این نشون دهنده ی چیه شما کسی بودید که به اسکوچیچ گیر میداد حالا که میبینم ضعف فنی شما خیلی بیشتر از مربی قبلی؛ یکی نیست بیاد به شما گیر بده متاسفانه من اول فصل بعنوان هوادار فولاد از شما حمایت کردم ولی الان متوجه شدم سال دیگه شما نباید باشید مگرنه فولاد یه سال دیگه هم عقب میوفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
2
جقدر از فرخي تعريف ميكنيد امسال نه بازيكنه و نه سال اينده ميشه لطفا سال اينده نباشه اقاي سعداوي m6
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
رشید فرخی ضعیفترین خرید فولاده جالب اینکه سهمیه بزرگسال را هم اشغال کرده
آقای سعداوی عزیز رشید فرخی تا حالا چندین بازی کرده دریغ لز یک گل دریغ از یک خلق موقعیت دریغ از یک شوت خوب دریغ از یک ضربه سر خوب
کارنامه اش صفره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها