به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
تعداد نظرات: ۲۹ نظر

فولاد 0 – تراکتورسازی 0؛ فولاد روی نوار تساوی

فولاد 0 – تراکتورسازی 0؛ فولاد روی نوار تساوی

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
جمعه 20 اسفند 95 – ساعت 16:30
فولاد خوزستان 0 – تراکتورسازی تبریز 0
داور: رضا کرمانشاهی
کمک داوران: تورج عیوض محمدی و علی دودانگه
اخراج: مهدی کیانی (75- تراکتورسازی)
اخطار: حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، یوسف وکیا، سینا مریدی (فولاد) - سعید آقایی (تراکتورسازی)
تماشاگر: هشت هزار نفر

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، یوسف وکیا، عبدالله کرمی، ایوب والی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله‌زاده (74- ماتیاس چاگو)، بختیار رحمانی (84- هادی حبیبی‌نژاد)، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و بهرام رشیدفرخی (69- عبدالله ناصری)
سرمربی: نعیم سعداوی

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، سعید آقایی، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی کیانی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، کرار جاسم (70- لوسیانو ادینیو) و فرزاد حاتمی (46- مهدی شریفی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی با فشار تراکتورسازی روی دروازه فولاد آغاز شد. شاگردان قلعه‌نویی با بردن بازی به نیمه زمین فولاد و پاس‌های متوالی سعی در ایجاد روزنه در لایه‌های دفاعی میزبان و رسیدن به دروازه‌ی فولاد بودند اما از فشار 15 دقیقه ابتدایی بهره ای نبردند و بازی رفته رفته به میانه میدان کشیده شد تا خطاهای متوالی بازیکنان خط میانی و کارت‌های زردی که از جیب داور خارج می‌شد، بارزترین نکته در نیمه اول کم‌حادثه‌ی این مسابقه باشد.

فولاد خوزستان که در صورت پیروزی در این مسابقه تا رده ششم جدول بالاتر می‌رفت، با یک تغییر در بخش تهاجمی و قرار دادن بهرام رشیدفرخی در پیشانی خط حمله به دیدار تراکتورسازی رفت، اما مدافعان میانی بلندقامت تراکتورسازی که در دفع توپ‌‌‌های بلند تبحر دارند، در نیمه نخست کار مشکلی برای دفع ارسال‌های بازیکنان فولاد نداشتند و تیم میزبان 45 دقیقه اول را بدون خلق موقعیت‌های جدی سپری کرد.

در نیمه دوم، تراکتورسازی با یک تغییر در خط حمله به میدان آمد و مهدی شریفی جایگزین فرزاد حاتمی شد تا از سرعت این بازیکن در قلب خط دفاعی فولاد استفاده شود. فولادی‌ها هم که نیمه اول را خوب ظاهر نشده بودند، از ابتدای نیمه دوم با تشویق‌های مداوم تماشاگران خوزستانی، چهره‌ای تهاجمی‌تر به‌خود گرفته و برای زدن گل برتری تلاش می‌کردند.

شوت ساسان انصاری در دقیقه 48 که با اختلاف از بالای دروازه تیم میهمان به خارج رفت، اولین حضور فولاد روی دروازه تراکتورسازی بود و در دقیقه 62 ضدحمله سریع فولادی‌ها و پاس انصاری توسط مدافعان تبریزی قطع شد و توپ به شریفات نرسید.

فولاد در ادامه این نیمه، عبدالله ناصری را جایگزین رشیدفرخی کرد و لوسیانو ادینیو هم برای تراکتورسازی به میدان آمد تا مشخص شود که دوتیم به تساوی راضی نیستند. دقایقی بعد هم مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی به‌دلیل انجام خطا روی اسماعیل شریفات کارت زرد دوم را گرفت و از میدان اخراج شد تا فولاد در 15 دقیقه پایانی با یک بازیکن بیشتر از سفیدپوشان تبریزی به بازی ادامه دهند.

بازیکنان فولاد و تراکتورسازی در دقایق پایانی مسابقه باز هم برای شکستن قفل دروازه‌ها تلاش می‌کردند ولی پاس‌های اشتباه پرتعداد بین بازیکنان دوتیم باعث نیمه‌کاره ماندن اکثر حملات می‌شد. فولادی‌ها که حلقه محاصره را در اواخر بازی روی دروازه تراکتورسازی تنگ کرده بودند، نتیجه‌ای از حضور مداوم در نیمه زمین حریف نگرفتند و این بازی در نهایت بدون گل مساوی تمام شد.

تراکتورسازی تبریز با این تساوی در رده دوم باقی ماند و فولاد خوزستان یک فرصت طلایی برای پیروزی و رسیدن به رده ششم جدول را از دست داد.

در حاشیه
* با وجود حضور فولاد در میانه‌های جدول، تماشاگران فولادی از این بازی استقبال نسبتا خوبی داشتند و از ابتدای مسابقه به تشویق فولادی‌ها پرداختند.
* حدود هزار تماشاگر تراکتورسازی با حضور در استادیوم غدیر از تیم‌شان حمایت می‌کردند.
* کادر فنی فولاد خوزستان قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند و به آن‌ها خوشامد گفتند.
* محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی و سعید آقایی به سمت نعیم سعداوی رفتند و از او رخصت گرفتند. در سمت مقابل هم، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات و احمد عبدالله‌زاده به سمت نیمکت تراکتور رفتند.
* وحید طالب‌لو و میلاد پاک‌پرور، دو بازیکن غایب تیم فولاد خوزستان، در جایگاه VIP حضور داشتند و بازی را  از نزدیک تماشا می‌کردند.
* امیر قلعه‌نویی و نعیم سعداوی با توجه به حساسیت این مسابقه، از همان ابتدای بازی با حرارت زیادی از کنار زمین به هدایت بازیکنانشان مشغول شدند.
* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه غدیر از سوی بلندگوی استادیوم 4500 نفر اعلام شد.
* کرار جاسم هافبک تیم تراکتورسازی تبریز پس از تعویض از سوی تماشاگران خوزستانی مورد تشویق قرار گرفت.
* مهدی کیانی که پس از انجام خطا روی اسماعیل شریفات کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد، نسبت به تصمیم رضا کرمانشاهی اعتراض داشت.
* تعدادی از تماشاگران فولاد خوزستان در پایان بازی با سر دادن شعارهایی نارضایتی خود را از نتیجه بازی اعلام کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۹
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
7
نیمه دوم بهتر بازی کردیم حیف شد سه امتیاز مفت پرید خط هافبکمون خیلی توپ لو میدادن
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
6
امان از مسا و ی ها ی بی حاصل
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
4
6
1امتیاز هم زیادی فولاد با این فوتبال بدون موقعیتش. معلوم نیست با کدوم مهاجم میخواد گل بزنه. آقای سعداوی سنگین اومدی و سنگین هم برو. آخه عزیز! تو از رشید فرخی چی دیدی که این همه مهاجم جوان در آکادمی وجودداره وتشنه بازی هستند و متعصب فولاد وهمه هم در تیمهای پایه تیم ملی بودند ولی رشید رو بر اونا ترجیح میدی. والله یا ما کوریم و رشید رو نمیبینیم یا جنابعالی سر در از مربیگری در نمیاری. یک هفتست داریم جدول رو نگاه میکنیم که اگر تیمها چنین کنند و چنان کنند فولاد ششم جدول میشه، غافل از آنیم که اگر تمام تیمها ببازند فولاد تو زمین خودش حتی یک موقعیت هم نیتونه ایجاد کنه. آقای سعداوی خواهشا استعفا بده . اما صحبتی هم دارم با هوادارانی که در ورزشگاه بازیکن تیم حریف رو یک صدا در انتهای خروج از زمین تشویق میکنندولی بازیکنان خودمون که 90دقیقه برای تیم عرق میریزند خیلی سرد وبی خیالند.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
90ئ دقیقه بازیکنهای فولادو تشویق کردن نشنیدی؟ فقط شنیدی برای کرار جاسم دست زدن وقتی تعویض شد؟ شما هم معلومه دلت از جای دیگه پره
ابادانی
| Germany |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
در مورد رشید فرخی درست میگی.ای کاش نعیم به حردانی میدون بده.اما به هر حال نمیدونم فلسفه ش چیه.ولی در کل شما دلت برای فولاد نسوخته تمام اظهار نظرهای قبلیت رو خونده ام.شما مامور زدن سعداوی هستی.حالا از طرف چه کسی نمی دونم؟؟؟؟
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
6
واقعا چرا؟؟؟؟؟؟
سپنتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
1
8
خوابمون گرفت.یه بازی کسل کننده و سرد.فولاد بی برنامه و بازیکنان در سطح پایین.چقدررررررر توپ لو دادن.یه استپ ساده برامون سخت بود.با اومدن چاگو میانه زمین فولاد جون گرفت.نمیدونم چرا نعیم ازش استفاده نمیکنه.
در کل اینجوری بی فایده س.فولاد به جایی نمیرسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
6
بختیار و رشید فرخی باید زودتر تعویض میشدند اخراج کیانی کار هافبکها رو راحت کرد منتها بازیساز آماده ای نداشتیم که از وسط زمین توپ برسونه به خط جلو یکی از مشکلات خط حمله فولاد ضعف پاسورهای تیمه که یک توپ صددرصدی نمیرسونن به محوطه جریمه حریف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
1
7
یه موقعیت گلم تو بازی وجود نداشت فولاد خودش بلد نیست فوتبال بازی کنه نمیزاره تیم مقابلم فوتبال بازی کنه بدترین فولاد تاریخ تواین دو سال اخیر داشتیم همشم بخاطر ضعف فنی سرمربیانی که فولاد به خدمت میگیره
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
8
از این بازی هم میشه بخوبی فهمید چرا فولاد بعد از گسترش رکوردار تساوی هاست . فولاد هیچ برنامه ای در خط حمله جهت گل زدن نداره و گلزن شش دانگ هم نداره دیدید ساسان دقیقه ۶۳ با اون توپ تک به تک چکار کرد ؟ ! فولاد در مجموع با شش برد فرقش با صنعت نفت در این است که دفاع فولاد بهتره ؛ این بازی اگر تا فردا هم ادامه پیدا می کرد و حتی اگر تراکتور نه نفره هم می شد گلی در بر نداشت ! نمی دونم این مشگل از مربیه یا بازیکن یا هر دو ولی امیدوارم برای فصل بعد یک تغییر و تحولی اساسی به نفع تیم صورت بگیره واقعا حال هوادار ازاین نوع بازی می گیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
8
2
حبیبی نژاد و سینا مریدی باید تو خط هافبک فیکس باشن بنظر من بدترین بازیکنامون رشید فرخی ویوسف وکیا بودن یوسف که اصلا سانتر بلد نیست هنر کنه اوت بگیره رشید فرخی هم که فقط توپای لو رفته رو خط می کرد رو بازیکن حریف خلاصه در یک کلام تا اقای سعداوی دست از این ترکیبش برنداره فولاد خوب بازی نخواهد کرد نباید فقط بگه تیم جونی داریم باید بازیکنای جون تو ترکیب اصلیش بزاره من نمی دونم چی می شه بختیار ساسان شریفات نیمکت نشین کنه ناراحت می شن بشن تیم مهمه اقای سعداوی با این کار به تیم داری لطمه می زنی حق بازیکنای جونم می خوری
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
شریفات بهترین بازیکن فولاد بوده و هست.به تیم هم وفادار بوده.تعجب می کنم ازت.
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
ناشناس جان تفرقه ایجاد نکن شما انگار دنبال تبلیغات واسه رفیقهات هستی
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
9
در جواب آقای ناشناس
چهار بازی اول که ساسان و طالب لو نبودن شریفات مصدوم بود ایوب والی شروع لیگ محروم بود بختیار استقلال تهران بود یادتون رفت چقدر افتضاح لیگ شروع شد رفتیم ته جدول همه میگفتن چه وضعیه چرا بازیکن باتجربه نمیاره این جوونها بدرد نمیخورن و .....
تیم از وقتی اومد وسط جدول که باتجربه ها اضافه شدن. زحمات ساسان نادیده نگیر که واسمون گل زد شریفات تا سه هفته قبل که پست تخصصیبش گوش چپ بازی میکرد عالی بود بختیار رحمانی قبول دارم تو افته و نباید فیکس بازی کنه وباید کم کم بیاد تو ترکیب
سینا مریدی دفاع چپ عالی میکنه خیلی احمقانه ست انتقالش به هافبک وسط در زمانیکه هشت تا هافبک وسط داریم و هیچ دفاع چپی نداریم!
هادی حبیبی از سال 93 فرصت داشته پارسال 10 بازی دور رفت فیکس بود هیچ پیشرفتی نداشت اسکوچیچ نیمفصل دوم گذاشتش بیرون خط هافبک راه افتاد امتیاز جمع کردیم دور برگشت.
اوج درخشش هادی حبیبی 5 دقیقه بازی تشریفاتی با لکوموتیو ازبکستان بود که یه شوت زد به تیر دروازه خورد.
بزرگترین انتقاد به سعداوی بازی بدون ریسکه و بازی با احتیاط و جابجایی هر هفته ای بازیکنها وگرنه الان فاصله فولاد با تیم چهارم 4 امتیازه باهمه تیمای بالای سرش هم بازی رودررو داره.
ای کاش سعداوی واس بعد از عید تفکراتش هجومی کنه اونوقت فولاد واقعی میبینیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
7
1
اونایی که منفی دادن چیزی از فوتبال سرشون نمی شه.ادمین بچاپ
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
بله بله ما هیچی سرمون نمی شه شما خوبی شما کارشناسی
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
3
5
دوستانی که نذر میکردند بختیار برگرده حالا باید نتیجشو ببینند، با این همه ادعا و پول آوردنش یه پاس دو متری دقیق هم نمیده چه برسه بخواد تیم راه بنداز، اگه بدرد بخور بود استقلال ولش نمی کرد، از وقتی از استقلال انداختنش بیرون استقلال متحول شد. تیممون نیم فصل اول چه شاداب بازی میکرد، الان احساس میکنی داری بازی کهنسالان رو نگاه میکنی، همین ناصری نیم فصل زمین شخم میزد الان ۲۰ متر هم نمی دوه از بس بی انگیزه شده.
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
1
5
ادمین لطفا نظرات این اقای ناشناس رو منتشر نکن این اقا اولا که به همه کسانی که به نظرش نمره منفی دادن توهین کرد و گفت هیچی از فوتبال نمی فهمن این حرف نشون میده که این اقا طرز فکرش در چه سطحی هست. خواهشا نظرات ایشون رو چاپ نکنید حق نداره به بقیه توهین کنه.
ضمنا اقای ناشناس شما نظراتت براساس مسایل فنی نیست و حتما تو فاز دیگه ای هستی وگرنه ساسان اقای گل لیگه و بازی قبلی تو اهواز گل زده به گسترش بذاردش بیرون شما رو بذاره نوک حمله تا راضی بشی
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
1
5
اولا باید از گزارشگر لنگی انتقاد کنم که بالای 13 بار گفت پرسپولیس !
13 بار پرسپولیس گفتن کم نیست.
دوما عبدالله ناصری و چاگو و بوحمدان چقدر افت کردن.فوتبال رو فراموش کردن.
فقط مدیریت دروغ هایش بر جا ماند.حمایت های زبانی و کذب که این فصل فولاد را بدون مهاجم کرد.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
نریموسایی لنگی ضد تیمهای خوزستانه این اقای گچسارانی بیست ساله بناحق جای جوونهای خوزستانی روگرفته توی صداوسیما
قرص خواب دادن بازیکنان
|
United States of America
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
6
فقط توپها تا محوطه جریمه میومد
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
این قصه سری دراز دارد فکر کنم دو ماه پیش بود که نوشتم فولادی ها با هزار زحمت توپ را می برند پشت محوطه هجده قدم و با پاس های اشتباه به سادگی تقدیمش می کنند به تیم حریف = سردر گمی و ضعف تاکتیکی در امر گلزنی ؛ اینجا دیگه مربی باید با تمرینات اختصاصی این مشگل را حل کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
2
2
اقای سجاد من هیچ رفیقی تو فولاد ندارم ولی اسم بازیکنایی که اوردم عضو همین فولادن عضو تیم دیگه ایی نیستن شاید تو با بازیکنای جون مشکل داری میلادپاک پرور بهترین جون پارسال بود الان میخکوب شده رو نیمکت شما طرفدار بازیکنایی هستین که چندصد ملیون پول می گیرن هیچ اثری ندارن بهتر دیدتون درمورد همه بازیکنا یکسان باشه درغیر اینصورت پیشرفت نمی کنیم چون اون بازیکن فکر می کنه خوب همه می گن مشکل از من نیست پس به همین بازیای بدش ادامه می ده ادمین بچا من چیزی که می بینم می گم طرفدار هیچ بازیکنی نیستم برخلاف شما که طرفدار اسمین
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
4
سعداوی برنامه ای برای فولاد تا حالا نداشته تو خونه خودمون تو خونه حریف جلو تیم قوی جلو تیم ضعیف یه جور بازی میکنیم...
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
1
1
سلام.
اقا من ی چی میگم لطفا چاپ کنید.
ببینید ما هر چی بگیم میگن قبیله ای و رفیق و فلان.
ببخشید تا الان چندتا فارس و لر و عرب سرمربی بودن که ما قبیله ای می حرفیم.
همینه که خوزستان با همه ی ثروتش وضعیتش اینه.
چون متاسفانه ما تعصب بیجا رو چیزای بیجا داریم.ما هدفمون استان هست نه قوم خاصی.
اقا جان نعیم ضعیفه دستیاراش از تبریزن. مگه خوزستان بازیکن قحطه که از نوراباد و فارس و کرمانشاه بازیکن بیاد.
ببخشید ما که نه سهمیه میگیریم نه قهرمان.پس ی جوون که باید میدون ببینه.حبیبی مریدی نجاریان و غیره...
غیره اینه.
اصلا سعداوی کاپلو سعداوی پپ گورادیولا ما هم بی سواد فوتبال
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
1
1
آقای ناشناس! جواب اینا رو خدامیده عزیزم.تیم فولاد یک تیم مایوس ناامید و ترسو هستش والسلام. امروز در هیچ شرایطی حقش برد نبود اگر هم تا پنجشنبه آینده ادامه پیدا میکرد. فولاد برای تیما ته جدولی هم شب بازی تا صبح خوابشون نمیبره. کار سعداوی در نوع خودش حتی از اژدری هم ضعیفتر بوده. سعداوی بازی با استقلال برد که هیچ اگر نبرد سنگین خداحافظی کنه.سعداوی مربی دلسوز اخلاق مدار و بسیار انسان دوستداشتنی هستش ولی فنی توانایی فولاد رو نداره. هر کس ناراحت شد بشه. برای من پیشرفت وسرافرازی تیم محبوبم مهمه ولاغیر. امیدوارم این سال لعنتی تموم بشه و ما این مدیر نالایق ناشایسته رو دیگه نبینیم.
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
1
1
در ادامه تمام اشتباهات سعداوی بایستی این رو هم اضافه کردکه این قدر ناصری آماده و پرانرژی رو نیمکت نشین کردکه این یکی هم آمادگیش رو از دست داد. باور کنید نیم فصل اول همش فکر میکردم ناصری به تیم ملی دعوت میشه.
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
1
1
متاسفانه بعضی از انتقادها جنبه فنی نداره و ریشه در مسائل دیگه داره
فولاد شهر اهواز
|
Netherlands
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
1
آقا فرید ! شما درست میگید. دقیقا منتقدین پدر کشتگی با عوامل فولاد دارند که اینقدر انتقاد میکنند. شاید هم طلبی ،چکی ... دارند که پرداختش نمیکنند. متاسفم برای امثال شماها. با ته جدولیها بازی میکنیم غافل از 10دقیقه بازی خوب. با صدرنشینها بازی میکنیم اونم در زمین خودمون حتی یک موقعیت نداریم. نمیدونم سعداوی عزیز به چه کاری میگن خوب بازی کردن؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها