به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

نظرات بازیکنان فولاد درباره بازی با تراکتورسازی

خوزستان اسپورت- بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان بازی با تراکتورسازی به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایوب والی و حمید بوحمدان در خاتمه بازی فولاد خوزستان و تراکتورسازی در رابطه با این مسابقه به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند و اعتقاد داشتند که فولاد در نیمه دوم بهتر از تیم حریف ظاهر شده است.

حمید بوحمدان هافبک دفاعی تیم فولاد خوزستان گفت: تلاشمان را کردیم که امروز به برتری برسیم اما نشد. نیمه اول را بد شروع کردیم اما در نیمه دوم با صحبت‌های کادر فنی، هرکاری در زمین انجام دادیم اما نتوانستیم به گل برسیم. انشاءالله در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

ایوب والی کاپیتان سرخ‌پوشان فولاد هم به خبرنگاران گفت: در نیمه دوم برخلاف نیمه اول خوب بازی کردیم. کل بازی در نیمه دوم در اختیار ما بود. آن‌قدر فشار آوردیم که مهدی کیانی اخراج شد اما متأسفانه گل نزدیم. تیم ما خوب بازی می‌کند اما گل نمی‌زند و باید هرچه سریع‌تر این مشکل را حل کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
3
امروز مشكل اصلي گل نزدن فولاذ فقط و فقط ساسان بود نه خودش گل ميزد و نه پاس ميداد و موقعيتها را يكي پس از ديگري خراب ميكرد و اگر هم پاس ميداد با ترديد عمل ميكرد كه توپ هم نميرسيد مثل آن حمله تك به تك و موقعيت گل صد در صدي . ساسان قبل از اينكه به فكر آقاي گلي باشد بايد به فكر پيروزي تيم شود تا بتواند با اين چنين تفكراتي و تسلط بر استرس دروني و با روحيه مضاعف هر دو را كسب كند
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
2
ماشالله به رشیدفرخی...
مدافعامون گل زدن ولی مهاجممون تا حالا گل نزده....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
1
تیم اصلا تو ایجاد موقعیت مشکل داره مگرنه اگه یه توپ خوب به ساسان میدادن ک نکنید گل میزد فولاد میاد تا پشت هیجده قدم بعدش دیگه برنامه ای نداره بنظرم تیم فولاد در حد تیم سوم جدول بازیکن داره ولی سرمربی بلد نیست ازشون استفاده کنه بازیکنا هر بازی ضعیف تر میشن فوتبال داره یادشون میره همشم بخاطر ضعف فنی
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
چرا سعداوی مرد و مردونه خطاب به هواداران اعلام نمی کنه بخاطر عدم تمایل باشگاه برای جذب مهاجم تا آخر فصل انتظار گلزنی موثر نداشته باشید و اینکه نیاز به حرف های بیهوده بوحمدان نیست.اقای سعداوی یک جمله بگو از تیم امسال شما انتظار گلزنی نداشته باشیم.چقدر مصاحبه یکنواخت می کنید.خسته شدیم.بس دیگه.هزار بار گفتی خوب بازی می کنیم گل نمی زنیم بابا برو این حرف ها رو به هییت مدیره بزن که ب دروغ گفتند ازت حمایت می کنند.اقای سعداوی دیگه مصاحبه نکن و یا لاقل از نداشتن مهاجم حرف بزن.شاید از ساسان می ترسی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها