به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پورکیانی: شهرداری یک میلیارد تومان واریز کرد

پورکیانی: شهرداری یک میلیارد تومان واریز کرد

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: امروز (شنبه) یک میلیارد تومان توسط شهرداری به حساب باشگاه واریز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی پورکیانی در خصوص یک میلیارد تومانی که از سوی شهرداری به حساب این باشگاه واریز شد، اظهار کرد: امروز (شنبه) یک میلیارد تومان توسط شهرداری به حساب باشگاه واریز شد که جا دارد از استاندار خوزستان، شهردار اهواز و همچنین اعضای شورای شهر اهواز قدردانی کنم.

وی بیان کرد: با این یک میلیارد تومانی که امروز به دست مان رسید تا حدودی گره از مشکلات مالی مان باز شد. همچنین قرار است مبلغ یک میلیارد تومان دیگر از سوی منطقه آزاد اروند به حساب باشگاه واریز شود.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه در خصوص وضعیت تیم نیز گفت: تیم در اردوی تهران به سر می‌برد و شرایط خوبی دارد. این اردو فردا (یکشنبه) تمام می‌شود و تیم به اهواز برمی‌گردد و تمرینات خود را برای انجام یک بازی خوب برابر تراکتورسازی در همین جا دنبال می‌کند.

وی با ابراز رضایت از اضافه شدن بازیکنانی چون نانگ و افشین به جمع این تیم، عنوان کرد: از روند جذب بازیکن بسیار راضی هستیم و به نظرم عملکردمان از نیم فصل اول خیلی بهتر بوده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
3
مدیران بانک ملی و گروه ملی هم یک تکانی به خودشون بدهند، بد نیست، مالکیت باشگاه در دست بانک ملی و گروه ملی است ولی هزینه تیم از جای دیگری تامین می شود ،تشکر از استاندار محترم که منابع مالی لازم را تامین کردند و برنامه بعضی از خودیهای تیم برای حراج بازیکنان استقلال خوزستان را ناکام گذاشت.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها