به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

دست‌نشان: امیدوارم حاج‌بابایی زودتر بازنشسته شود

دست‌نشان: این باخت پایان کار نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان پس از شکست سه بر صفر تیمش برابر ذوب آهن،؛ گفت: بازیکنان ما رو به بازی احساسی آوردند و ما نیز برنامه‌ای برای بازی مستقیم نداشتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان در نشست خبری دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن، اظهار کرد: فوتبال امروز آن رویش را به ما نشان داد. ما هفت، هشت موقعیت گل داشتیم. حتی توپ را به تیر دروازه هم زدیم. ذوب آهن برای گرفتن تک‌امتیاز آمده بود و با آرامش بازی می‌کرد. بازیکنان ما تمرکز لازم برای زدن ضربات آخر را نداشتند.

وی ادامه داد: جناح چپ حریف آزاد بود و خط هافبک ما کارایی لازم را نداشت. به همین دلیل بچه‌ها شروع به بازی احساسی کردند و چون برنامه‌ای برای بازی مستقیم نداشتیم نتوانستیم به نتیجه برسیم.

دست‌نشان یادآور شد: ما تا نیم‌فصل که فرصت جذب بازیکن داریم، صبر می‌کنیم. من هنوز بازیکن‌های خارجی را از لحاظ فنی تست نکرده‌ام. باید تا نیم‌فصل صبر کنیم تا بتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم. بازیکنان کشور خودمان نیز بد نیستند اما هنوز برای بعضی از آن‌ها جا نیفتاده که در لیگ برتر بازی می‌کنند. من نمی‌دانم چگونه یک بازیکن ۳۸ ساله از دفاع ۲۲ ساله ما رد می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره داوری بازی نیز گفت: من دیگر درباره داوری صحبت نمی‌کنم. دروازه‌بان ذوب‌آهن برای هر اوت یا شروع مجددی ۴۰ ثانیه تاخیر ایجاد می‌کرد. همچنین داور می‌توانست بنگستون را از بازی اخراج کند. بازیکن خارجی به فوتبال ما آمده هم وقت‌کشی می‌کند و هم با سر به صورت بازیکن من می‌زند. آن‌وقت چون داور صحنه را ندیده، می‌رود و از داور چهارم می‌پرسد و سپس کارت زرد می‌دهد. امیدوارم شاهین حاج‌بابایی سریعتر بازنشسته شود تا مشکلات داوری کمتر شود.

وی در پایان درباره فیرپلی نیز گفت: فیرپلی مخصوص جوانمردان است. وقتی تیم حریف این همه تاخیر ایجاد می‌کند لزومی ندارد ما نیز بازی جوانمردانه را رعایت کنیم. ما اگر وقت‌کشی بلد بودیم جلوی پرسپولیس، پیکان و پدیده گل نمی‌خوردیم.

برچسب ها: نادر دست نشان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ترابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
1
5
اقا نادر شما قبلا میگفتی هافبک و مهاجم خارجی بگیریم تیم راه میفته حالا مهاجم خارجی اوردید گذاشتیش رو نیمکت میگی نیم فصل بازیکن بگیریم تیم خوب میشه شما چهارتا خارجی خریدید اکثر وقتها رو نیمکتن میشه بگید اینها واسه چی خریدید اگر خوب نیستن؟
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
1
5
قرار نیست صنعت همیشه ببره الان وقت حمایت از تیمه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
1
2
ذوب اهن با همین تاکتیک استقلال خوزستان رو برد، بازی تو اصفهان کلا دو تا توپ اورد دو هیچ برد.
ابادانی
|
Germany
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
2
بازم میگم صنعت بدشانسی اورد وگرنه مساوی می گرفت اما این دلیل نمیشه که اشتباهات فردی وتاکتیکی خودمون رو توجیه کنیم؟شما کیم روکشیدی بیرون مهاجم اوردی.میانه میدان خالی شد.بعدش دوباره یه مهاجم.من همون لحظه گفتم که احتمال گلزنی مابالاتر رفت به همون میزان احتمال گل خوردن ما.به هرحال ریسکتون با بدشانسی جواب نداد.بازی با ذوب اهن روش خودش رومی طلبه.تقصیر رو گردن عبد الله زاده نندازید لطفا.اشتباهات تاکتیکی خود شما بود.همین اشتباهات مقابل پدیده دو امتیاز رو ازدستمون گرفت و همینطور مقابل پرسپولیس.بازی هجومی اصولی داره اقای دست نشان.با یازده نفر حمله کردن که هنر نیست.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
2
مربی باید مسوولیت برد وباخت تیم را برعهده بگیرد لطفا این همه بازیکنهای خارجی بی کیفیت نیارید و به بازیکنهای بومی بها بدهید به هر حال تیم باید از شرایط میزبانی استفاده کند نه اینکه با خوردن یک گل احساسی بازی کند و دوتای دیگه بخورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
1
2
اولا به تمام بچه ها و به خصوص آقاي دست نشان خسته نباشيد ميگوئيم و ثانيا مطمئن باشيد اگر امروز اين بازي در زمين ذوب انجام ميشد ذوبها خيلي هنر ميكردن يك گل ميزدن چون امروز صنعت صددرصد براي گل زدن به ميدان آمده بود و أصلا يك لحظه هم فكر نكرده بود كه اگر گل بخورد كار خيلي سخت ميشود يعني اشتباهي كه استقلال خوزستان در برابر همين تيم كرد و الكي و مفت و مجاني ذوب آهن توانست شش امتياز از اين دو بازي بگيرد خود سرمربي ذوب آهن إعلام كرد كه ما فقط براي حفظ تساوي آمده بوديم و چشمان به ضد حملات بود چون يقين داشتيم گرفتن امتياز در آبادان خيلي سخت است اما اين هم يك نوع امتياز باد آورده ميباشد تا بچه ها از اين به بعد همه بازيها را به بك اندازه مهم و خطرناك بدانند درسته كه امروز بايد صنعت حمله ميكرد تا گل بزند ولي نبايد غافل از ضد حملات تنها بازيكن تيم رجب زاده ميشد
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
تیم عملا آخر بازی 4 تا مهاجم تو زمین داشت و این در مقابل تیم باهوشی مثل ذوب آهن اشتباه بود هر چند بازیکنا و کادر فنی تلاششون رو برا زدن گل انجام دادن
نادر دست نشان از اینکه مربی ریسک پذیریه برا ما قابل احترتم و فوتبالی که تیمش انجام میده تهاجمی و خوبه که موقعیتای زیادی بوجود اومد ولی با بیرون کشیدن برونو و کیم ما خط هافبک رو به حریف دادیم شماره 12 هم بازیکن مناسبی برا تعویض نبود
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
بازی صد در صد در اختیار ذوب اهن بود به نظر من کامنت های طرفداران نفت کاملا احساسیاست تیمی که در خانه 3-0 ببازد حتما بد بوده و هیچ ربطی به شانس و داور ندارد. تاکتیک ذوب اهن چند ساله دفاع و ضد حمله است اگر مربی شما مربی بود برای این تاکتیک راه کار می اندیشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها