به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

نفت 0 – ذوب‌آهن 3؛ شکست سنگین نفت در آبادان

نفت 0 – ذوب‌آهن 3؛ شکست سنگین نفت در آبادان

خوزستان اسپورت:
هفته یازدهم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
جمعه پنجم آذرماه 95 – ساعت 16:15
صنعت‌نفت آبادان 0 – ذوب‌آهن اصفهان 3
گل: مهدی رجب‌زاده (2+45- پنالتی، 83 و 85)
داور: شاهین حاج‌بابایی
کمک داوران: حسن انتظاری و ایوب غلامزاده
اخطار: فرشاد فرجی، محمد شادکام (صنعت‌نفت) – محمد نژادمهدی (ذوب‌آهن)

صنعت‌نفت آبادان: حسن هوری، محمد پورمحمد، علی عبدالله‎زاده، مجتبی ممشلی، فرشاد فرجی، گوی هیان کیم (61- رضا نوروزی)، حکیم نصاری، زبیر نیک نفس (85- محمود داری‌زاده)، امیر زلیکانی، برونو اولیویرا (76- دنی سانتویا) و محمد شادکام
سرمربی: نادر دست‌نشان

ذوب‌آهن اصفهان: رشید مظاهری، علی حمام، محمد نژادمهدی، حجت حق‌وردی، مهران درخشان‌مهر، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، مهدی رجب‌زاده (87- رضا شکاری)، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی (83- وحید محمدزاده) و جری بنستون (72- محمدرضا حسینی)
سرمربی: مجتبی حسینی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه سه بر صفر به‌سود ذوب‌آهن خاتمه پیدا کرد.

غیبت حسین بغلانی و میلاد جهانی، دو مهره مؤثر خطوط دفاعی و میانی صنعت‌نفت، باعث تغییرات اجباری در ترکیب این تیم شد. اثرات این تغییرات در نیمه اول نمایان بود و زردپوشان نفت نتوانستند بازی قبولی را در این نیمه به نمایش بگذارند. در سمت مقابل، یاران ذوب‌آهن که ضمن اداره بازی به حرکات ترکیبی مثلث مهدی رجب‌زاده، مرتضی تبریزی و جری بنستون در قلب خط دفاعی تیم میزبان چشم داشتند، در اوقات تلف شده این نیمه به هدف‌شان رسیدند و با گل مهدی رجب‌زاده از روی نقطه پنالتی، برنده به رختکن رفتند.

یاران صنعت‌نفت در نیمه دوم برای جبران گل خورده وارد میدان شدند و از ابتدای این نیمه با سرعت دادن به بازی سعی در رسیدن به محوطه جریمه ذوب‌آهن و زدن گل تساوی داشتند. نادر دست‌نشان هم با آوردن رضا نوروزی و دنی سانتویا به خط حمله تعداد نیروهای تهاجمی‌اش را افزایش داد تا صنعت‌نفت با مهاجمان بیشتری به خط دفاعی ذوب‌آهن فشار بیاورد.

زردپوشان میزبان در این نیمه چند موقعیت گلزنی را خلق کردند. ضربه پورمحمد را مظاهری برگشت داد، ضربه برونو اولیویرا به خارج از چارچوب دروازه ذوب‌آهن رفت و ضربه نصاری به تیر دروازه خورد.

بعد از هدر رفتن فرصت‌های گلزنی صنعت‌نفت، تیم ذوب‌آهن در میان بهت هواداران آبادانی طی دو دقیقه دوبار دیگر توسط مهدی رجب‌زاده دروازه میزبان را باز کرد تا سنگین‌ترین باخت این فصل زردپوشان رقم بخورد.

صنعت‌نفت با این شکست به رده دهم جدول رده‌بندی نزول پیدا کرد و ذوب‌آهن با چند پله صعود به رده پنجم جدول رسید.

شرح گل‌ها
0-1 (ذوب‌آهن): خطای فرشاد فرجی روی جری بنستون باعث اعلام ضربه پنالتی به‌سود ذوب‌آهن شد و مهدی رجب‌زاده کاپیتان تیم میهمان این ضربه را تبدیل به گل کرد.

0-2 (ذوب‌آهن): مهدی رجب‌زاده با استفاده از ضدحمله بازیکنان ذوب‌آهن و بعد از جا گذاشتن حسن هوری گل دوم ذوبی‌ها را به‌ ثمر رساند.

0-3 (ذوب‌آهن): کاپیتان 38 ساله تیم ذوب‌آهن برای تکمیل شب رؤیایی‌اش برابر صنعت‌نفت، توپ را از پشت محوطه جریمه تیم میزبان با ضربه‌ای فنی وارد دروازه صنعت‌نفت کرد تا پیروزی تیمش را پررنگ تر کند.

در حاشیه
* به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد درگذشت پرویز دهداری مرد اخلاق فوتبال ایران، تندیس وی که در ورزشگاه تختی آبادان قرار دارد، از سوی بازیکنان هر دو تیم گلباران شد.
*به دلیل رحلت آیت الله موسوی اردبیلی یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد.
* جری بنستون که در دقیقه 72 به آرامی در حال ترک زمین بود با اعتراض بازیکن نفت آبادان مواجه شد که این امر موجب درگیری دو بازیکن شد و در نهایت بنستون از داور کارت زرد دریافت کرد.
* مرتضی تبریزی که در دقیقه 83 تعویض شد چندان از این اتفاق خوشحال نبود و با ناراحتی سمت نیمکت رفت.
* مهدی رجب‌زاده که با زدن سه گل ستاره بازی بود، پس از تعویض در اواخر بازی توسط تماشاگران آبادانی تشویق شد. رجب زاده هم جواب تشویق‌های تماشاگران میزبان را با تعظیم داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
بیات
|
Germany
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
5
این مهدی رجب زاده خوب به تیمهای خوزستانی گل میزنه!! کاش مقابل تیمهای غیر خوزستانی هم همینطور بود!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
7
آبروریزی. دلاوران خسته نباشید
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
2
5
چیز عجیبی نیست.البته حق نفت این نبود که ببازه و اگه کمی بدشانسی نمی اورد مساوی می گرفت.متاسفانه چندین بازیکن خارجی گرفته که اگه تو اوج باشن بازهم از بازیکنان خودمون کمترن.و متاسفم برای تیم شهری که منبع استعداد فوتبال ایرانه ولی نه مربی و نه مدیر و نه بازیکنش ابادانین.و علیرغم اینکه غیر بومی هستن تازه نتیجه هم نمیگیرن.هدف این تیم چیست؟ حد اقل فرصت رو می دادین به بازیکنان ابادانی.بدتر از این که نتیجه نمی گرفتن؟؟؟؟من سالهاست که از این تیم ناامید شدم .فقط امیدوارم تو لیگ بمونه.همین.نموند هم زیاد مهم نیست.مگه چه گلی می خواد به سرمون بزنه؟؟؟فقط ابرو ریزی.
یوسف فولاد نفت اس خوزستان واهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
4
5
واقعا نبود بغلانی وجهانی تاثیرات منفی خودشو نشون داد انشاءالله هفته بعدی جبران کنه

به امیدموفقیت تیم های صنعت نفت فولاد واستقلال خوزستان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
6
6
صنعتیا یادتون هست دو سه بازی بردید اومدید اینجا حرف از قهرمانی و... زدید و به بقیه تیم های استانتون توهین کردید؟! مخصوصا بعد بازی با اس.خوزستان؟؟
امسال صنعت با اس خوزستان باید برای نیفتادن بجنگن... فولادم 10 ام بالاتر نمیره
پاسخ ها
نانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
سخنی از مادر عروس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
3
بله اقاي دست نشان محكوم به برد هستيم عجب بردي بود
موسوي شادگان
مهدی سزاوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
1
5
آقای ناشناس این چیزها رو نمیدونم کی بهت گفته اما با این حرفا به جایی نمی رسی.. ماهم شکستو قبول میکنیم اون دسته از عزیزانی که همش فوتبال هجومی میخوان تحویل بگیرن..واقعا ضربه های بدی از تعطیلات خوردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
6
وقتی فقط یک بازی باشد تیم قشقایی هم شاخ میشود اما وقتی لیگ باشد اونوقت تیم هایی که نیمکت بهتری دارند موفق تر عمل می کنند. حالا معلوم شد که در خط دفاع ذخیره های خوبی نداریم .لطفا مدیران تیم هر چه زود تر این مشکل را بر طرف نمایند در غیر اینصورت پاشنه اشیل نفت خواهد شد.
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
1
4
کار اگه اصولی نباشه موفقیت موقتی هست.صنعت نفت برای اینکه بتونه موفقیت مستمر داشته باشه باید پنج سال رو بازیکنای جوان بومی سرمایه گذاری کنه.مربیان بومی رو بفرسته کلاسهای بین المللی .و...وگرنه با بردن استقلال و یا حتی با یه فصل قهرمانی هم فایده ای نداره.
نانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
2
گند زدن دلال ها تازه داره رو میشه
rama
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
1
آقای ناشناس کسی حرف از قهرمانی صنعت نفت نزد ولی این تیم بازیکنای جوانی تو خط دفاع داره که ما این باخت ها رو به جوونیشون میبخشیم امیدوارم در آینده به اوج برگرده
این که هر دو مدافع وسط آبادان حدود 22 سال سن دارن نوید روزهای خوب برا آینده رو میده و باشگاه باید با این بازیکنا قرارداد سه ساله ببنده
هم فرجی هم عبداله زاده توان بازی تو چند تا پست رو دارن
ضمنا استقلال خوزستان یه دفاع وسط مطمین میخاد تا بتونه به روزهای خوب برگرده
و فولاد هم بدون مهاجم طراز اول داره عالی کار میکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها