به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵

حسینی: برنامه‌های ما روی ضدحملات بود

حسینی: فکر نمی‌کردم در آبادان سه گل بزنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شناخت خوبی از نفت آبادان داشتیم و آمده بودیم بازی را کنترل کنیم و قصد داشتیم از روی ضدحملات به گل برسیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر نفت آبادان، اظهار کرد: بازی خوبی بود. جو تماشاگران نیز عالی بود. بازیکنان وظایف خود را به نحو احسن اجرا کردند. واقعا از همه بازیکنان تشکر می‌کنم و خوشبختم سرمربی این تیم هستم. ما آمده بودیم که بازی را کنترل کنیم. می‌دانستیم نفت در این زمین باخت ندارد و برنامه‌هایمان روی ضدحملات بود و دیدیدکه گل اول و دوم را روی ضدحمله به ثمر رساندیم.

وی ادامه داد: با شناخت خوبی از این تیم به آبادان آمدیم. تمام راه‌ها و نفوذها را بستیم و پوشش دادیم و تقریبا تیم حریف موقعیتی نداشت و ما توانستیم به راحتی در زمین‌شان توپ را در اختیار داشته باشیم و پاس‌کاری کنیم.

وی همچنین درباره رجب‌زاده نیز گفت: مهدی عاشق فوتبال است. او همیشه سعی می‌کند بهترین عملکرد را در تمرینات داشته باشد. در مسابقه از دل و جان برای تیم مایه می‌گذارد. ما تیم خوب و متعهدی هستیم و خوشحالم که این بازیکنان را در اختیار دارم. من از مشکلات زمان آقای گل‌محمدی خبری ندارم و تاکنون نیز در این باشگاه چنین مشکلاتی ندیده‌ام.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها