به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

30 نقل و انتقال در 5 تیم خوزستان

30 نقل و انتقال در 5 تیم خوزستان

خوزستان اسپورت- پنج تیم خوزستانی حاضر در مسابقات لیگ برتر و دسته اول کشور تا یکشنبه شب جمعاً 30 نقل و انتقال انجام داده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل و انتقالات زمستانی تیم های حاضر در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور که از دوم دی ماه جاری آغاز شده بود، روز بیست و چهارم را پشت سر گذاشت و پنج تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر و دسته اول تا پایان شب گذشته 30 نقل و انتقال انجام دادند.

در 26 روز سپری شده از دوره نقل و انتقالات میان فصل فوتبال ایران، تعداد 13 بازیکن به تیم های خوزستانی پیوستند و 16+یک بازیکن با فسخ قراردادهایشان از این تیم ها جدا شدند.

مهرداد بایرامی و دورگ کوئه‌ماها بازیکنانی بودند که به فولاد خوزستان ملحق شدند. ضمن اینکه احمد عبدالله‌زاده و امین جهان کهن با پایان خدمت سربازی و رضا احمدی پس از بهبود آسیب دیدگی به فهرست فولاد اضافه شدند.

استقلال خوزستان هم با فیلیپه برتولدو و امید سینگ قرارداد بسته است. همچنین تیم دسته اولی نفت آبادان اقدام به ثبت قرارداد رسمی با چهار بازیکن بنام های اکبر صغیری، حمید طاهری‌فرد، میلاد جهانی و حسین دوستدار کرده است.

نفت مسجدسلیمان هم با مصطفی نوروزی مهاجم سابق مس کرمان و سعید خردمند بازیکن سابق پاس همدان قرارداد رسمی منعقد کرد و چند بازیکن دیگر را هم مدنظر دارد اما استقلال اهواز تنها تیم خوزستانی است که هنوز بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته است.

در سمت مقابل اما تعداد 16 بازیکن از جمع بازیکنان پنج تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر و دسته اول جدا شدند و قرارداد یک بازیکن سرباز نیز فسخ گردید.

مهرداد بشاگردی، حسین مالکی و مهدی دغاغله (فولاد خوزستان)، محمد غلامی، سعید قزلگچلی، شاهین مجیدی، مبین میردورقی، سیدبهنام موسوی، محمداسماعیل نظری، پرویز کریمی و فرزاد آشوبی (استقلال اهواز)، علی گودرزی، حامد محمودی، محمدهادی یعقوبی و مسعود کیومرثی (نفت مسجدسلیمان) و سعید قدمی (صنعت نفت آبادان) نفراتی بودند که با تیم های خوزستانی فسخ قرارداد کردند.

ضمن اینکه آرش افشین که پیش از اعزام به خدمت سربازی تحت قرارداد باشگاه فولاد بوده، شب گذشته با حضور در هیئت فوتبال خوزستان، فسخ قراردادش با فولاد را به صورت رسمی به ثبت رساند.

در همین راستا، شمارش معکوس برای خاتمه دوره نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران آغاز شده و ساعت 24 سه شنبه شب پنجره نقل و انتقالات بسته خواهد شد. پس از آن ساعت، تیم ها فقط قادر به عقد قرارداد با بازیکنان آزاد به عنوان سهمیه فیفا خواهند بود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها