به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

آخرین لیست استقلال اهواز در نقل و انتقالات

لیست جدید استقلال اهواز در نقل و انتقالات

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال اهواز در بیست و شش روز سپری شده از نقل و انتقالات میان فصل بازیکن ورودی نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز در بیست و شش روز سپری شده از دوره نقل و انتقالات زمستانی با هشت بازیکن فسخ قرارداد کرده اما هنوز بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته است. استقلال اهواز 9 بازیکن بزرگسال در فهرست دارد اما برخی از این بازیکنان مدت هاست در تمرینات و مسابقات حضور ندارند.

نگاهی به لیست ورودی، خروجی و بازیکنان حاضر در لیست استقلال اهواز بیندازید، با این توضیح که هر تیم می‌تواند تا سقف 18 بازیکن بزرگسال و 17 بازیکن سهمیه زیر 23 سال، امید و جوانان در لیست داشته باشد.

بازیکنان خروجی
میلاد جعفری، محسن حمیدی و آرمین میردورقی بازیکنانی بودند که پیش از شروع دوره نقل و انتقالات میان فصل با استقلال اهواز فسخ قرارداد کردند اما شش بازیکن هم اخیراً با قراردادهایشان را با این تیم فسخ کردند. ضمن اینکه محمد غلامی و سعید قزلگچلی، براساس توافق نامه هایی که در دوره مدیرعامل سابق استقلال اهواز با این باشگاه امضا کرده بودند، از جمع آبی‌پوشان جدا شدند.
همچنین سیدبهنام موسوی، مبین میردورقی، شاهین مجیدی، محمداسماعیل نظری، فرزاد آشوبی و پرویز کریمی با استقلال فسخ قرارداد کرده و از این تیم جدا شدند. چند بازیکن دیگر هم تقاضای فسخ قرارداد کرده اند که تاکنون با درخواست آنها موافقت نشده است.
در عین حال، چند بازیکن از جمله سعید سالارزاده و علی حسینی هم با وجودی که در لیست استقلال اهواز حضور دارند، اما در تمرینات و مسابقات استقلال شرکت نمی کنند.

بازیکنان ورودی
استقلال اهواز تا یکشنبه شب بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته بود ولی طی امروز و فردا این اتفاق خواهد افتاد.

بازیکنان احتمالی
طبق اعلام مدیرعامل و سرمربی استقلال اهواز، با شش بازیکن برای پیوستن به این تیم مذاکره شده و احتمالاً طی امروز یا فردا باید منتظر خبر عقد قرارداد این بازیکنان با استقلال باشیم.

لیست بازیکنان بزرگسال
لوئیز فرناندو، طالب ریکانی، مهدی اسلامی، مرتضی منصوری، سعید سالارزاده، علی حسینی، عادل کلاه‌کج، علی بیگدلی و مکی شریفی.

لیست بازیکنان زیر 23 سال، امید و جوانان
میلاد پاک پرور، رضا بهمئی، حمزه خضیراوی، رضا ایار، حسین بهرامی، احسان مرادیان، علی هلیچی، صادق ژرفانی، سید دانیال موسوی، حسین ساکی، پیمان طالشی و عادل مسعودی.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
2
این وضعیت تاسف باره . باید به حال تیم استقلال اهواز و هواداران گریست. مسولان هم بجز حرف کار دیگه ایی انجام نمیدن . اگر اتفاقی بیفتد همه محکوم میکنن و شروع به تحلیل و بررسی الان اوج اتفاق واز این بدتر نمیشه ولی متاسفانه کسی و جایی این را انعکاس نمیدن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها