به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

آخرین لیست استقلال خوزستان در نقل و انتقالات

لیست جدید استقلال خوزستان در نقل و انتقالات

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان تا پایان روز بیست و ششم نقل و انتقالات نیم فصل، دو بازیکن ورودی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، کادر فنی استقلال خوزستان پس از کسب عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ پانزدهم، برای تقویت این تیم تصمیم به جذب سه بازیکن جدید گرفت که دو نفر از این بازیکنان جذب شدند.

نگاهی به لیست ورودی، خروجی و بازیکنان حاضر در لیست استقلال خوزستان بیندازید، با این توضیح که هر تیم می‌تواند تا سقف 18 بازیکن بزرگسال و 17 بازیکن سهمیه زیر 23 سال، امید و جوانان در لیست داشته باشد.

بازیکنان خروجی
هیچ کدام از بازیکنان حاضر در لیست تیم استقلال خوزستان با این تیم فسخ قرارداد نکرده‌اند ولی این احتمال وجود دارد که استقلالی ها یک بازیکن خروجی داشته باشند.

بازیکنان ورودی
فیلیپه برتولدو دوس سانتوس، بازیکن برزیلی دارای تابعیت کشور آسیایی تیمور شرقی، به عنوان سهمیه بازیکن آسیایی جذب تیم استقلال خوزستان شده است تا در پست هافبک تهاجمی برای این تیم بازی کند.
امید سینگ هافبک اهل بهبهان هم پس از حضور در محل تمرین استقلال خوزستان و صحبت با عبدالله ویسی با تیم سیاه جامگان مشهد فسخ قرارداد کرد و به تیم استقلال خوزستان پیوست.

بازیکنان احتمالی
کادر فنی استقلال خوزستان در نظر دارد یک بازیکن دیگر را به لیست این تیم اضافه کند. مصدومیت رباط صلیبی مهدی زبیدی هم مزید بر علت شده تا احتمال اضافه شدن یک بازیکن به استقلال خوزستان افزایش پیدا کند. نام بازیکن موردنظر ویسی اعلام نشده است.

لیست بازیکنان بزرگسال
فرناندو خسوس، ادوارد سوارز فریرا، موسی کولی‌بالی، فیلیپه برتولدو، محمد طیبی، عبدالهادی خنیفر، میثم دورقی، حکیم نصاری، حسن بیت سعید، عقیل کعبی، علی‌اصغر عاشوری، مهدی زبیدی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، رحیم زهیوی، روح الله سیف اللهی و امید سینگ.

لست بازیکنان زیر 23 سال، امید و جوانان
گودرز داودی، جلال عبدی، دانیال ماهینی، فرشاد جانفزا، حمدالله ابدام، باقر هاشمی، علی اکبر آهکی، موسی جنادله، علی دغاغله، هیثم هاشمی‌زاده، مصطفی قنبری‌زاده و ایمان عبیدی‌پور.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها