به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورهاشمی: طهماسبی به پرسپولیس نمی‌رود

خوزستان اسپورت- مدیر رسانه‌ای باشگاه فولاد خوزستان گفت: مهرداد طهماسبی یا به فولاد می‌آید و یا در تیم تراکتورسازی خواهند ماند و به هیچ تیم دیگری از جمله پرسپولیس نمی‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه باشگاه پرسپولیس برای جذب مهرداد طهماسبی دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز اقدام کرد، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان ناچار شدند موضوع انعقاد قرارداد داخلی با مدیربرنامه طهماسبی برای جذب این بازیکن را رسانه‌ای کنند.

در عین حال که باشگاه پرسپولیس برای جذب این سنگربان 30 ساله مازندرانی تلاش می‌کند، مدیر رسانه‌ای باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید که طهماسبی در صورت جدایی از تراکتورسازی به فولاد می‌آید.

احمدپورهاشمی رسانه‌ای و افسر امنیت باشگاه فولاد خوزستان در این باره به کاپ گفت: طبق صحبتی که دیروز، علیرضا اژدری‌زاده با من انجام داد، طهماسبی یا به فولاد می‌آید و یا در تیم تراکتورسازی خواهد ماند و به هیچ تیم دیگری از جمله پرسپولیس نمی‌رود.

وی درباره زمان مشخص شدن نهایی ماجرای طهماسبی گفت: همه چیز به زودی مشخص خواهد شد. فعلا هیچ چیز نهایی نشده و ما نمی‌توانیم در این باره صحبت کنیم.

باید دید که باشگاه فولاد خوزستان به استناد قرارداد داخلی منعقد شده با مدیربرنامه مهرداد طهماسبی می‌تواند این بازیکن را جذب کند یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
jamaal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
5
در نقل و انتقالات نیم فصل ، اوج حقارت و بدبختی خوزستان به چشم اومد ، فولاد در حالی تا 48 مونده به پایان فرصت نقل و انتقالات هنوز نتونسته دروازبان مورد نظرش را که از قضا دروازبان دوم تراکتور هست جذب کنه و در واقع برای جذب بازیکنان داره به آب و آتیش میزنه که در تمام رده های سنی داری مقامه .. حالا باید دید دلیل داشتن آکادمی در فولاد چیه ... فولاد از یک طرف و نفت آبادان از طرف دیگه با سوءمدیریت دارن ریشه فوتبال در خوزستان را میخشکونن.. خدا بخیر کنه
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
شاید طهماسبی دروازه بان خوبی باشه ولی تو همین خوزستان خودمون دروازه بان خوب کم نداریم ولی چه فایده که هیچ کس نمیره دنبالشون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها