به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

تراکتورسازی با فولاد همکاری می‌کند؟

تراکتورسازی با فولاد همکاری می‌کند؟

خوزستان اسپورت- تصمیم مدیریت باشگاه تراکتورسازی تبریز در تعیین تیم جدید مهرداد طهماسبی نقش اساسی خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهرداد طهماسبی دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز که با فولاد خوزستان به توافق رسیده بود، پس از درخواست رسمی پرسپولیس مبنی بر حضور در این تیم، بر سر دوراهی قرار گرفته است.

در همین راستا، علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به استناد قرارداد داخلی که چند روز قبل بین باشگاه فولاد و مدیربرنامه طهماسبی امضا شده، اعلام کرده که این دروازه‌بان در صورت جدایی از تراکتورسازی به فولاد خواهد آمد و نمی‌تواند به پرسپولیس برود.

این در حالیست که به نظر می‌رسد طهماسبی در صورت توافق مدیران دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس، مشکلی برای پیوستن به تیم تهرانی نخواهد داشت و باشگاه فولاد در صورت شکایت، شاید بتواند یک مبلغی را بعنوان جریمه عدم پایبندی به قرارداد داخلی از مدیربرنامه طهماسبی اخذ کند که طبیعتاً اخذ جریمه در شرایط فعلی که فولاد نیاز به دروازه‌بان دارد، مشکلی از این تیم برطرف نخواهد کرد.

باشگاه تراکتورسازی، باشگاهی بوده که در این فصل از وجود سه بازیکن سرباز فولاد بنام های سروش رفیعی، بختیار رحمانی و احمد عبدالله زاده بهره برده و طبیعی است که فولادی‌ها از مدیران و مربیان تراکتورسازی انتظار همکاری داشته باشند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که طی امروز یا فردا چه تصمیمی در راستای انتقال مهرداد طهماسبی اتخاذ خواهد شد.

برای اطلاع از چگونگی روند مذاکرات بین فولاد و تراکتورسازی برای انتقال مهرداد طهماسبی، می‌توانید مطلب «قرارداد داخلی فولاد با دروازه‌بان تراکتورسازی» را مرور کنید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
5
اخلاق و معرفت حکم میکنه با فولاد همکاری کنن اما تو فوتبال ایران رو این چیزا نباید خیلی حساب کرد بهتره با گزینه های دیگه هم مذاکره کنیم تا بیشتر از این زمان رو از دست ندیم
jamaal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
1
همکاری تراکتور با فولاد ؟ مگه میشه ؟ اون هم با وجود قلعه نویی؟ البته الان قلعه نویی سر یک دو راهی گیر کرده و احتمالا بدش نمیاد با ندادن طهماسبی که هر دو تیم پرسپولیس و فولاد شدیداً بهش نیاز دارند به مشکل بر بخورند ، البته احتملا قلعه نویی از به مشکل خوردن و تضعیف پرسپولیس بیشتر استقبال کنه ، چون در ادامه فصل به احتما زیاد هر دو تیم جزء تیمهای بالای جدول و رقبای رو در رو باشند ، پس عقل حکم میکنه طهماسبی به پرسپولیس داده نشه ، همونطوری که با دادن طهماسبی ، کاپیتان فولاد را میخواستند ، البته اینها همش فرضیه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
1
تراكتور بايد همكاري كنه اگه انصافي وجودداشته باشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
0
بنظرمن قلعه نویی آنقدر شهامت ومعرفت داره که بدون نارو زدن و یااینکه چوب لای چرخ تیمهایی مثل فولاد ویا پرسپولیس بذاره مقابل اونها پا توی میدون بذاره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها