به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

قرارداد داخلی فولاد با دروازه‌بان تراکتورسازی

قرارداد داخلی فولاد با دروازه‌بان تراکتورسازی

خوزستان اسپورت- مدیربرنامه دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به نمایندگی از این بازیکن با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد داخلی امضا کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حدود 10 روز قبل بود که از باشگاه فولاد خوزستان خبر رسید مقدمات انتقال مهرداد طهماسبی دروازه‌بان تراکتورسازی به فولاد انجام شده است و این سنگربان کم حاشیه فوتبال ایران بزودی با فولاد قرارداد خواهد بست.

این موضوع اما به درازا کشید و امروز اعلام شد که مهرداد طهماسبی به احتمال فراوان راهی پرسپولیس می‌شود. این در حالی بود که علیرضا اژدری‌زاده بعد از ظهر امروز در مصاحبه با ایسنا اعلام کرد: «طهماسبی یا در تراکتور می‌ماند یا به فولاد می‌آید و نمی‌تواند به پرسپولیس برود و این احساس من است.»

این صحبت مدیرعامل فولاد باعث ایجاد شک و شبهاتی گردید و این سئوال پیش آمد که اژدری‌زاده بر چه اساس اعلام کرده طهماسبی در صورت جدایی از تراکتورسازی به فولاد می‌آید؟

قرارداد داخلی فولاد و طهماسبی
پیگیری خبرنگار خوزستان اسپورت از طرف های مرتبط با پرونده انتقال طهماسبی به باشگاه فولاد مشخص کرد که مدیربرنامه این دروازه‌بان چند روز قبل با در دست داشتن وکالت نامه از طهماسبی در اهواز حاضر شده و با فولاد قرارداد داخلی بسته بود.

حضور مدیربرنامه طهماسبی در اهواز و عقد قرارداد داخلی با فولاد در زمانی اتفاق افتاد که امیر قلعه نویی برای جدایی این دروازه‌بان از تراکتورسازی چراغ سبز نشان داد و مسئولان تراکتورسازی هم به طهماسبی اعلام کردند برای مذاکره و توافق با تیم هایی که او را می‌خواهند، مشکلی ندارد. همچنین قرار شد که تیم خواهان طهماسبی، مبلغ تعیین شده توسط باشگاه تراکتورسازی را پرداخت کند که طبیعتاً فولاد با این قضیه موافقت کرد.

 درست همان موقع بود که مدیربرنامه طهماسبی با در دست داشتن وکالت نامه از این بازیکن به اهواز آمد و قرارداد داخلی بین فولاد و طهماسبی را به مدت نیم فصل و با مبلغ توافق شده امضا کرد.

جایگزین طهماسبی در فولاد
یک روز پس از امضای قرارداد داخلی اما داستان تغییر کرد. در حالی که مدیربرنامه طهماسبی به تبریز رفته بود تا کارهای نهایی فسخ قرارداد و تسویه حساب مالی بین طهماسبی و باشگاه تراکتورسازی را انجام دهد، شیطنت هایی از سوی برخی افراد صورت گرفت و بحث معاوضه مهرداد جماعتی با مهرداد طهماسبی مطرح شد تا جایی که طهماسبی در یک قدمی درب خروجی باشگاه تراکتورسازی متوقف شد.

در ادامه، بازخورد بحث معاوضه مهرداد جماعتی با مهرداد طهماسبی که حکایت از مخالفت اکثر هواداران فولاد با انجام این انتقال بود، در کنار پاسخ منفی مهرداد جماعتی به باشگاه تراکتورسازی، باعث شد تا این نقل و انتقال به بن بست برسد.

در عین حال، مدیرعامل فولاد خوزستان امیدوار است تا با استفاده از قرارداد منعقد شده با مدیربرنامه طهماسبی بتواند این دروازه‌بان را پس از فسخ قرارداد با تراکتورسازی به اهواز بیاورد اما به نظر می‌رسد که این کار سخت تر از آن چیزی باشد که فولادی‌ها تصور می‌کنند، چرا که ممکن است باشگاه تراکتورسازی طرف فولاد را نگیرد و در نهایت کفه ترازو به سود پرسپولیس پایین بیاید.

از طرف دیگر، افرادی که در روند انتقال مهرداد طهماسبی به فولاد خوزستان شیطنت کرده بودند، به فولادی‌ها گفته‌اند که بهتر است به آمدن مهرداد طهماسبی دل خوش نکنند و به گزینه پیشنهادی آنها که یک دروازه‌بان متولد استان اصفهان است، برای عقد قرارداد با فولاد چراغ سبز نشان بدهند.

به هر حال باید دید که باشگاه فولاد خوزستان براساس توافق نامه امضا شده با مدیربرنامه مهرداد طهماسبی، می‌تواند این دروازه‌بان را به اهواز بیاورد یا به استخدام گزینه معرفی شده رضایت خواهد داد؟

احتمال سوم هم اینست که باشگاه فولاد خوزستان در آخرین روزهای نقل و انتقالات بتواند رضایت نامه یکی از دو دروازه‌بان دیگر که از قبل مدنظر داشته را از تیم های طرف قرارداد آنها بگیرد.

از ظواهر امر پیداست که کاروان فولاد خوزستان روز دوشنبه با یک دروازه‌بان از اهواز عازم ترکیه خواهد شد و دروازه‌بان جدید در ترکیه به اردوی فولاد خواهد پیوست. این البته در صورتی است که فولادی‌ها تا 24 ساعت آینده نتوانند با یک دروازه‌بان جدید قرارداد منعقد کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
jamaal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
7
یادم نمیاد تابحال فولاد در یک فصل در راه جذب بازیکن به چنین مشکلاتی خورده باشه . نیم فصل قبل یقیناً بمب نقل و انتقالات مربوط به فولاد بود که با جذب مسلمان و قاضی اتفاق افتاد حد اقل از لحاظ اسم و رسم ، و نیم فصل دو فصل قبل هم سوشا به فولاد پیوسته بود که یکی از ارکان قهرمانی فولاد بود . ولی این فصل تا به حال همه چیز برعکس بوده و اصلا فولا در نقل و انتقالات نتوانسته تکون بخوره ، مسلماً این نوع عملکرد در نقل و انتقالات چه در اول فصل و چه در نیم فصل یک شاهکار برای مدیریت فولاد به حساب میاد ، در واقع مدیریت فولاد تنها توانسته بازیکنایی را جذب کنه که تقریباً مشتری در ست و حسابی نداشتند.
پاسخ ها
عشق یک کلام فقط فولاد
| Germany |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
بانظرت کاملا موافقم. به طورکلی فولاد تو این نوع جنگها یا شرکت نمیکنه یا بازنده ست. البته دلایل باختش کاملا معلومه . !- خساست نشون دادن در قیمت بازیکنان و ریال ریال اضافه کردن تا روز آخر 2- نداشتن افراد قوی بعنوان روابط عمومی و عدم افرادلایق با فن بیان قوی 3- نداشتن سیاست و استراتژی درست.
منصور
|
Kuwait
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
7
متاسفانه ، باشگاه فولاد شده جولانگاه دلالهاي بازیکنان اين فوتبال بي بازده.
فولاد در تيمهاي پايه بهترين دروازبانها را داراست ولي جرأت و اعتماد مي خواهد كه مديريت به آن پشت كرده است. خدا عاقبت بخيرمان كند از دست اين مديرت ناموفق باشگاه فولاد.
شفیعی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
5
سلام خدمت خوزستان اسپورت ایوب والی کی بازی میکنه ؟
مدیر پایگاه سلام
هنوز حکم تجدیدنظر ایشان از سوی کمیته استیناف صادر نشده است.

پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
نکنه دارن از عمد طولش میدن تا بشه نوشدارو پس از مرگ سهراب؟!!!!!!!!!!
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
4
پارسالم برا اومدن قاضی و مسلمان همین کارا رو کردن تا جایی که محمد قاضی تو اهواز بود ولی سایتشون نوشت قاضی قرمز پوش شد اما نه خوزستان بلکه به پرسپولیس تهران پیوست که بعدش سریع این خبر حذف کردن بعدم با درست کردن حاشیه نزاشتن خوب برا فولاد کار کنه اینا کار همیششونه.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
2
انشالا هر چی خیره پیش بیاد . فکر کنم بازیکن که قرارداد داخلی بزنه میتونه بره یه تیم دیگه اما باید به تیم قبلی که باشون داخلی زده جریمه پرداخت کنه. جریمه که بدرد ما نمیخوره فعلا دروازبان میخایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
4
انشاالله بیاد فولاد خوب باشه نه مثل سلیمی
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
3
تیم طرف مقابل هم بایستی یک ذره مردانگی واخلاق از خودش نشون بده، فولاد که حاضره پول رضایت گفته شدشون رو پرداخت کنه ولی از جهت اینکه فولاد امسال 3بازیکن اصلیش رو به دلیل سربازی اجباری به این تیم فرستاده اونا هم بایستی قوانین مردانگی که در فوتبال ایران جز حرف باقی نمونده ،رعایت کنند.
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
1
اگر اشتباه نکنم طبق قوانین اگر بازیکنی با تیمی قرارداد داخلی امضاء کنه و بعد به تیم دیگری بره بخشی از قراردادش به باشگاه اول تعلق خواهد گرفت
فولاد باید از این اهرم استفاده کنه یا طهماسبی به اهواز می یاد و یا بخشی از قراردادش به فولاد میرسه و براش درس عبرت میشه
ما که علاف این بابا نیستیم
خوزستان اسپرت لطفا در این زمینه شفاف سازی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
2
باسلام خدمت خوزستان اسپرت اگه میشه جواب بدید؟؟گلر سوم چرا بهاشون نمیره اخه!!؟؟؟
مدیر پایگاه سلام
اگر مشکل خروجی دروازه بان تیم امید فولاد برطرف شود، با تیم اعزام خواهد شد.

مدیر برنامه بازیکن x
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
سلام منظورتون محمد باقر صادقی دروازبان نیمکت نشین ذوب آهن ؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
1
واقعا در همین مواقع هست که آدم باید طرفشو شناخت ازیکطرف بازیکنان یک تیمی که در بازی های آسیایی شرکت داره میانه راه به مناسبت دوران سربازی از تیم می گیرند از طرفی دیگه موقع نیاز به بازیکن آزادشون بعد ازبستن قرار داد اینجوری دبه درمیاورن بنازم هرچه مردانگی رو......
my love foolad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
يه سوأل
بختيار رحمانى به فولاد برميكردد؟.....‏^‏‏_‏‏^‏
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها