به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

لیست فولاد خوزستان در نقل و انتقالات نیم فصل

لیست فولاد خوزستان در نقل و انتقالات نیم فصل

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان تا پایان روز شانزدهم نقل و انتقالات نیم فصل، یک بازیکن ورودی و یک بازیکن خروجی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان که در نیم فصل اول لیگ برتر نتوانسته انتظارات را برآورده کند، برای نیم فصل دوم روی جذب 4 یا 5 بازیکن برنامه‌ریزی کرده است. این تیم در شانزده روز سپری شده از دوره نقل و انتقالات زمستانی، یک بازیکن را به خدمت گرفته و با یک بازیکن فسخ قرارداد کرده است.

نگاهی به لیست ورودی، خروجی و بازیکنان حاضر در لیست فولاد خوزستان بیندازید، با این توضیح که هر تیم می‌تواند تا سقف 18 بازیکن بزرگسال و 17 بازیکن سهمیه زیر 23 سال، امید و جوانان در لیست داشته باشد.

بازیکنان خروجی
حسین مالکی اولین بازیکنی بود که در دوره نقل و انتقالات زمستانی فسخ قرارداد کرد. فسخ قرارداد این بازیکن هنوز در سازمان لیگ به صورت رسمی ثبت نشده و به همین دلیل نام وی در لیست فولاد خوزستان قرار دارد. حسین مالکی اما با تیم دسته اولی پیکان تهران به توافق رسیده است و به زودی فسخ قراردادش را رسمی خواهد کرد تا با صدور برگه خروج از استان وی توسط هیئت فوتبال خوزستان، به تیم جدیدش ملحق شود.

بازیکنان ورودی
مهرداد بایرامی بازیکن نیم فصل اول تیم تراکتورسازی تبریز، اولین بازیکنی بود که به فولاد خوزستان پیوست و قراردادش هم به صورت رسمی در سازمان لیگ ثبت شد تا کارت بازی وی برای همراهی تیم فولاد صادر شود.
همچنین خدمت سربازی احمد عبدالله‌زاده که تحت قرارداد باشگاه فولاد خوزستان است، با توجه به بخشش اضافه خدمت بازیکنانی که قبل از 22 بهمن 93 به خدمت سربازی اعزام شده بودند، به پایان رسید تا این بازیکن به فولاد خوزستان برگردد. مراحل اداری اضافه شدن نام عبدالله‌زاده به لیست تیم فولاد خوزستان در لیگ پانزدهم طی روزهای آتی انجام خواهد شد و این بازیکن پس از صدور کارت بازی برای فولاد این تیم را همراهی خواهد کرد.

لیست بازیکنان بزرگسال
علیرضا سلیمی، مهرداد بشاگردی، عبدالله ناصری، امید خالدی، مهرداد جماعتی، لئونارد مساریچ، بهمن کامل، محمدرضا خانزاده، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، اکبر ایمانی، امیرحسین فشنگچی،  ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، مهدی دغاغله، حسین ابراهیمی، مهرداد بایرامی و حسین مالکی.

لیست بازیکنان زیر 23 سال، امید و جوانان
 یوسف وکیا، محمود مطلق زاده، محمد اهل شاخه، علی‌سینا ربانی، سینا مریدی، بهمن جهان تیغ، هادی حبیبی‌نژاد، عارف آغاسی کلاه‌سرخی و فرزاد طیبی پور.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
foolad girl
|
Iraq
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
10
همیشه عکس تیم رو همینطوری با بازوبند رو دست مهرداد بذارید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها