به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

عادت ذوب‌آهن؛ اعتراض به داوری پس از باخت

عادت ذوب‌آهن؛ اعتراض به داوری پس از باخت

خوزستان اسپورت- در فصل جاری هربار که ذوب‌آهن مغلوب حریفان شده عوامل این تیم بدون استثنا پای داور را وسط کشیده و قاضی میدان را مقصر اصلی ناکامی خود معرفی کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول لیگ پانزدهم سه مرتبه باخت را تجربه کرد. هر سه بار هم عوامل این تیم مقصر اصلی شکست را داور مسابقه معرفی کردند.

پرده اول: هفتم مردادماه، ورزشگاه تختی بندر انزلی
ذوب‌آهن در اولین گام از لیگ پانزدهم به شکلی دور از انتظار و نه چندان منصفانه مغلوب ملوان شد تا هم نوار بی‌شکستی‌اش که از میانه‌های فصل گذشته آغاز شده بود پاره شود و هم لیگ جدید را با باخت شروع کرده باشد. در کنفرانس خبری بعد از بازی یحیی گل‌محمدی ضمن اعتراض توامان به بلندی چمن و عملکرد داوری مدعی شد که نتایج برخی بازی‌ها در فوتبال ایران بیرون از زمین رقم می‌خورد. این اظهارات جنجالی سروصدای نسبتاً زیادی در فوتبال ایران به راه انداخت و جریمه نقدی سرمربی ذوب‌آهن از سوی کمیته انضباطی و احضار او به کمیته اخلاق را در پی داشت.

پرده دوم: شانزدهم مردادماه، ورزشگاه فولادشهر
ذوب‌آهن در دومین هفته از لیگ در مسابقه‌ای که به خاطر تقابل قهرمان جام حذفی با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر همزمان حکم سوپرجام غیررسمی فوتبال ایران را پیدا کرده بود با یک گل قافیه را به سپاهان باخت تا هم شهرآورد اصفهان را واگذار کند و هم دومین باخت متوالی را در آغاز فصل جدید متحمل شود. این بار این سعید آذری بود که در متن اعتراضات به داوری قرار گرفت و در تونل ورزشگاه فولادشهر با محسن قهرمانی که پس از مدت‌ها به عرصه قضاوت بازگشته بود درگیری لفظی پیدا کرد. این حرکت مدیرعامل ذوب‌آهن توبیخ او از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را در پی داشت.

پرده سوم: بیست و هفتم آذرماه، ورزشگاه فولادشهر
در ایستگاه پایانی دور رفت ذوب‌آهن در مسابقه‌ای که تعیین‌کننده چهره قهرمان نیم‌فصل بود در خانه به مصاف استقلال خوزستان رفت و با یک گل مغلوب حریف شد. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از مسابقه مدعی شد که تأثیر تصمیمات داور روی نتیجه این مسابقه زیاد بوده زیرا او در جریان بازی دو پنالتی برای ذوب‌آهن نگرفته است. سرمربی ذوب‌آهن همچنین تأکید کرد که از واگذار کردن این بازی ناراحت نیست زیرا کسی که بیشتر باید ناراحت باشد حاج ملک، داور مسابقه است که نباید از قضاوت خود رضایت داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
1
9
من دیروز ورزشگاه بودم.اول از همه که جایگاهی رو که به هواداران استقلاله خوزستان داده بودن کمتر از 5 درصده ورزشگاه بود !! بعداز اعتراضه ما چند ردیفه دیگه رو لطف کردن به ما اختصاص دادن!! داوری هم درابتدا به نفعه اصفهانیها بود یعنی صحنه های 50 .50 رو به اونا میداد وقتی ما اعتراض کردیم داوری متعادل شد واصلا صحنه خااااااصی نبود که اونا به داوری معترض شدن..حتی من به پسرم که کنارم بود گفتم بچه ها باید اینقد قااااااطعانه بازی کنن که داورهم نتونه حقققققققق کشی کنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
1
8
من متاسفم برای گل محمدی
درسته باختید
باخت خیلی بدی هم بود
حدااقل توکنفرانس خبری بعدازبازی یه تبریک خشک وخالی هم نگفتی
مربی که ادب رورعایت نکنه چه انتظاری ازرجب زاده میشه داشته باشیم
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
1
5
.. توجه ..توجه ..خدمت شما عرض شود همین اقای محترم میبایست یک نان بخورد صد نان به گدا بدهد..چرا حالا برایتان می گویم.. ایشان در بدترین شرایط فوتبالی خودش از پرسپولیس کنار گذاشته شد بطوری که در اخرین روزهای نقل وانتقال ان سالها هیچ تیمی ایشان را نمی خواست.تا به ناگاه طبق معمول باشگاه فولاد منجی اشان گردید .خوشبختانه مصادف با اولین قهرمانی انسال فولاد گردید . هنوز عرق شادی قهرمانی فولاد در ایشان خشک نشده ....بی معرفت با هر ترفندی بود مجددا از فولاد به امید برگشتن به پرسپولیس جدا شد که این اتفاق هم صورت تگرفت .در واقع اگر باشگاه فولاد او را جذب نکرده بود خدا می داند اصلا نامی هم از او نبود..در واقع فولاد سکوی پرتابی برای او شد زیرا همان سال به تیم ملی ا بواسطه قهرمانی فولاد انتخاب شد
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
3
دوستان من نمی گم داوری به نفع استقلال بود یا نه ولی بالاخره کل فوتبال همینه، یه وقتایی هم به ضرر استقلال خوزستان بوده یه وقتایی هم به نفع ذوب آهن، ولی اینکه بیایی و یگی من بازی خاصی از استقلال ندیدم خیلی نامردیه، ذوب آهن دیروز بغیر از 3-4 دقیقه آخر که کاملا هم طبیعی هست و تیم که گل زده عقب می کشه دفاع کنه فشار آنچنانی روی دروازه استقلا نیاورد، حالا درست در حین بازی هم یکی دو تا موقعیت داشتن، ولی اگه قرار بود هر موقعیتی بیاد روی دروازه گل بشه که می شد بسکتبال، ضمنا مگه همین استقلال تهران، همین ذوب آهن، یا حتی فولاد در سال های قبل کم نون دروازه بان خوبشون رو خوردن؟ مگه همین رحمتی کم بازی ههای استقلال رو به نفعشون درآرورد؟ بازی با فولاد تو غدیر 2 سال پیش یادتونه؟ اصلا همین مظاهری مگه کم کمک کرد به این موفقیت های ذوب آهن؟ حالا درسته بگن که فقط دروازه بانش خوب؟ این سایت های جیره خور هم بخاطر که دارن از حسادت می ترکن و چشم ندارن جوونای خوب جنوب رو ببینند از حسادت این حرفا رو می زنند، ای خدا چی میشه اگه آخر فصل هم قهرمان بشه.
شاهين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
2
5
از آقاي گل محمدي ديگه انتظار نداشتيم.مردم خوزستان جور ديگه روي شما حساب ميكنند لطفا وارد اين داستانها نشويد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها