به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

زبیدی: من پرسپولیسی نیستم

زبیدی: من پرسپولیسی نیستم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: عملکرد گلر تیم ما از مهدی رحمتی بهتر بوده است و واکنش‌های بهتری نشان داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، استقلال خوزستان در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران توانسته خود را به عنوان پدیده معرفی کند. این تیم با کسب 32 امتیاز در نیم‌فصل اول به مقام قهرمانی رسید.

مهدی زبیدی که روز گذشته گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل ذوب‌‌آهن را به ثمر رساند، در مورد مسائل مختلف صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

با پیروزی مقابل ذوب‌آهن قهرمان نیم‌فصل شدید، بازی چطور بود؟
خدا را شکر با کمک کل اعضای تیم توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و در یک مسابقه بسیار سخت به پیروزی برسیم. خوشبختانه با آمدن رحیم زهیوی زهر خط حمله ما بیشتر شده و توانستیم تا به اینجا عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل پیروزی‌بخش را هم در دیدار دیروز خودت به ثمر رساندی.
درست است که این گل را من زده‌ام اما کل تیم در به ثمر رسیدن این گل نقش داشتند. همه اعضای این تیم دیروز تلاش زیادی کردند توانستیم قفل دروازه حریف را باز کنیم. این گلزنی‌ها به من روحیه بیشتری می‌دهد و از بازیکنان تیم که من را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهند تشکر می‌کنم.

خیلی‌ها می‌‌گویند اگر استقلال خوزستان یکی دو باخت متحمل شود دیگر نمی‌تواند به موفقیت‌های خود ادامه دهد.
فکر نمی‌کنم این اظهارنظر درستی باشد. خدا نکند ما شکست بخوریم اما اگر این اتفاق هم بیفتد تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد و بار دیگر نتایج خوبی بگیریم. اجازه نمی‌دهیم روند خوب ما قطع شود.

عبدالله ویسی هم به تو و سایر بازیکنان جوان در رسیدن به موفقیت کمک زیادی کرده است.
ویسی مربی به روزی است. او به اعضای تیم روحیه می‌دهد و با همه ما رفیق است. اگر اعتماد او نبود ما امسال به این رشد و پیشرفت نمی‌رسیدیم. او با همه ما رفیق است و تشکر می‌کنم که با اعتمادش به ما فرصت پیشرفت داد.

الگویت در فوتبال کدام بازیکن است؟
الگوی خاصی ندارم ولی بازیکن مورد علاقه من روبن و تیمی که به آن عشق می‌ورزم بایرن‌مونیخ است. از قول من نوشته‌اند که پرسپولیسی هستم ولی اینطور نیست من بایرن‌مونیخ را دوست دارم. از من پرسیده شد که آیا پرسپولیسی هستی یا استقلالی که من گفتم در زمان کودکی وقتی پرسپولیس می‌باخت ناراحت می‌شدم و این به معنای این نیست که الان پرسپولیسی هستم.

 خسوس امسال عملکرد بسیار خوبی داشته او را چقدر در موفقیت‌های تیم‌تان موثر می‌دانید؟
خسوس گلر بسیار خوبی است. او واقعا بازیکن حرفه‌ای است. او از شب قبل از بازی تا زمان شروع مسابقه تمرکز می‌کند و حتی اگر ما با او شوخی کنیم به ما معترض می‌شود و می‌گوید یک روز قبل از بازی نباید کسی با او شوخی کند چراکه تمرکزش به هم می‌ریزد. او واقعا گلر خوبی است و به ما کمک زیادی کرده است.

خیلی‌ها موفقیت استقلال خوزستان و استقلال را به خاطر گلرهایشان می‌دانند. به نظر تو خسوس بهتر است یا مهدی رحمتی؟
به نظر من خسوس خیلی بهتر کار کرده است و رحمتی عملکرد او را نداشته است. شما به واکنش‌های این دروازه‌بان نگاه کنید و واقعا می‌بینید که او چه کیفیتی دارد. البته رحمتی هم دروازه‌بان بسیار بزرگی است.

آیا امسال قهرمان می‌شوید؟
نمی‌دانم ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

و صحبت پایانی.
در پایان جا دارد از مربیان خوبم سید کوروش موسوی، ناصر محمدیان و سیروس نعمتی‌نژاد در فولاد نوین تشکر کنم که آنها به رشد و پیشرفت من کمک زیادی کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
5
استقلال و پرسپولیس چيه . فقط فولاد و اس اهواز
هادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
7
1
تستاهل مهدی بس یاریت ما گایل انا بصغری من لمن هیج تقول امثالی انا العندنه تعصب و نعتز فی امثالک نتاذه بشکل علی اقل من بعد کل های السنوات قول فولادی
والله وسفه تبین بعد کون ماننتظر مثل جلال کاملی
تا ابد فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
7
مهدی جان گولت نزنن بری تیمهای پایتخت بدبخت میشی (همشهریتم عاشق خوزستان )
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
6
به امید روزی که بازیکنان خوزستانی بازی کردن در تیمهای خوزستانی را یک افتخار بدونند و شک نکنند اگر تیمهای پایتخت محبوبیتی کسب کردند از صدقه سری بازیکنان بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
7
مواظب مافياي تهراني واصفهاني باش تيم هاي پايتخت درپيشرفت توهيچ كمكي نميكنن باوركن اميدوارم همينجوري به رول اوجت پيشرفت كني موسوي شادگان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها