به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

شفیع‌زاده: بختیاری‌زاده را به استقلال اهواز برگردانند

شفیع‌زاده: منتظر تماس جهانداری هستم/بختیاری‌زاده را به استقلال برگردانند/سازمان لیگ تخلف کرده است/

خوزستان اسپورت- مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اهواز گفت: طبق رأی داوری که در اختیار داریم، باشگاه استقلال اهواز را در پایان فصل تحویل می‌گیریم.

شهرام شفیع‌زاده در گفت‌و‌گو با خوزستان اسپورت، در خصوص صحبت های اخیر ارسطو جهانداری مبنی بر عدم تمایل شفیع‌زاده به تیمداری، وضعیت جاری در باشگاه استقلال اهواز، راهکارهای خروج این تیم از شرایط فعلی و تخلف سازمان لیگ برای پذیرش مدارک استقلال اهواز، صحبت کرد.

مصاحبه شهرام شفیع‌زاده با خوزستان اسپورت را مرور کنید:

سه بار اعلام آمادگی کردیم
اول از همه باید بگویم این موضوع که گفته شده شفیع‌زاده ها قصد تیمداری ندارند، به هیچ عنوان واقعیت ندارد. من در طول همین فصل، سه بار با جهانداری جلسه داشتم و برای کمک به استقلال اهواز اعلام آمادگی کردم. یک بار در ابتدای فصل، یک بار در هفته پنجم مسابقات و یک بار بعد از هفته دهم مسابقات، با جهانداری صحبت داشتیم و گفتیم حاضریم در اداره تیم استقلال اهواز مشارکت داشته باشیم. بعد از جلسه هفته دهم بود که آقای جهانداری به من قول داد پیش آقای ملکی برود و بعد از تحویل گرفتن تیم از ایشان، بیاید تا به اتفاق همدیگر این تیم را اداره کنیم اما ایشان رفت و بعد از جلسه با ملکی بعنوان مدیرعامل استقلال اهواز منصوب شد!

منتظر تماس جهانداری هستم
بعد از اینکه حضور مجدد جهانداری در پست مدیرعامل استقلال اهواز بیش از دو سه هفته طول نکشید و دوباره با ملکی به مشکل خورد، اخیراً با من جلسه‌ای داشت و گفت که روز دوشنبه (امروز) از بندرعباس به تهران می‌آیم تا باشگاه استقلال اهواز را از ملکی تحویل بگیرم.
قرار بوده جهانداری امروز باشگاه را از ملکی تحویل بگیرد و به من زنگ بزند تا جلسه‌ای داشته باشیم و راهکارهای کمک به باشگاه را بررسی کنیم که تا این ساعت با من تماس نگرفته است. به جهانداری گفته ام آمادگی کمک مالی به استقلال اهواز را داریم، اما در این مقطع نمی‌خواهم شخصاً در امور تیم مداخله کنم، چون شرایط را مناسب نمی‌دانم.
نظر من اینست که طبق قراردادی که با آقای جهانداری داشتیم و براساس حکمی که داور بین ما صادر کرده، باشگاه استقلال اهواز را در پایان فصل تحویل بگیریم.

مؤسه «کیان دادستان» داور ما بود
وقتی سهام باشگاه استقلال اهواز را به آقای جهانداری واگذار کردیم، یک قرارداد بین ما منعقد شد و مؤسسه حقوقی «کیان دادستان» را بعنوان حکم تعیین کردیم تا در صورتی که مشکلی پیش آمد، این مؤسسه بعنوان حکم بین ما و جهانداری قضاوت کند.
پس از اینکه جهانداری بدون انجام مفاد قرارداد منعقد شده، اقدام به واگذاری سهام باشگاه استقلال اهواز به آقای ملکی کردند، اقدام به طرح شکایت کرده و مستندات خودمان را به مؤسسه حقوقی «کیان دادستان» تحویل دادیم. این مؤسسه چند بار از جهانداری دعوت کرد و از ایشان خواست مستنداتش را در این رابطه ارائه کند ولی جهانداری این کار را انجام نداد. در نهایت پس از چند جلسه رسیدگی و طی شدن تشریفات قانونی، حکم به ضرر ایشان صادر شد.
شاید آقای جهانداری نمی‌داند که حکم داوری از نظر مراجع قضائی معتبر بوده و قابلیت اجرایی شدن دارد. در متن قرارداد ما با جهانداری آمده بود که در صورت بروز اختلاف، هر حکمی که داور بدهد، باید اجرایی شود.

سال آینده تیم را تحویل می‌گیریم
طبق حکمی که صادر شده است، می‌توانیم هم اکنون برای تحویل گرفتن باشگاه استقلال اهواز اقدام کنیم ولی ترجیح می‌دهیم فعلاً این کار را نکنیم تا مشکلات این باشگاه بیشتر نشود.
ما تا آخر فصل جاری مسابقات صبر می‌کنیم و برای فصل آینده، چه استقلال اهواز به لیگ یک سقوط کرده باشد، چه در لیگ برتر ابقا شود، طبق حکم صادره برای در اختیار گرفتن باشگاه اقدام خواهیم کرد. من اگر بخواهم حکم را هم اکنون اجرا کنم، تمامی قراردادهایی که باشگاه استقلال اهواز در این فصل منعقد کرده، از نظر قانونی باطل می‌شود، چون طبق قراردادی که ما با جهانداری داشتیم، ایشان تا زمانی که به این قرارداد عمل نمی‌کرد، حق معامله سهام باشگاه با شخص ثالث را نداشت.

بختیاری‌زاده را به استقلال برگردانند
شرایط فعلی استقلال اهواز را مساعد نمی‌بینم. ای کاش چند هفته قبل اشتباه نمی‌کردند و سیاوش بختیاری‌زاده را از تیم کنار نمی‌گذاشتند. بختیاری‌زاده چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ مدیریتی به تیم کمک می‌کرد. ضمن اینکه تعصب زیادی نسبت به خوزستان داشته و با تمام وجود کار می‌کرد.
وقتی باشگاه مشکل مالی دارد، معقولانه است از بازیکنان و مربیان بومی استفاده کند که نیازی به هزینه ایاب و ذهاب و اسکان نداشته باشند و فقط بحث قراردادهایشان باقی بماند. به نظرم برکناری بختیاری‌زاده اشتباه بود و نتایج استقلال اهواز هم نشان می‌دهد که این تیم از نظر فنی نزول کرده است.
پیشنهاد من برای نیم فصل این است که مسئولان فعلی استقلال اهواز تا می‌توانند ترکیب تیم را بومی کنند و سیاوش بختیاری‌زاده را برگردانند تا به تیم سروسامان بدهد. استقلال اهواز بازیکنان جوان خوبی دارد که خوزستانی هستند و سیاوش می‌تواند با آنها بهتر کار کند. اگر هم تیم سقوط کند، این بازیکنان باتجربه می‌شوند و می‌توانند در سال آینده این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر بازگردانند.

یک بار ملکی را دیدم
در رابطه با آقای ملکی من از روز اول به دوستان گفتم که این بنده خدا بر اساس قول اسپانسرها قدم پیش گذاشته است ولی اسپانسرها به وعده هایشان عمل نمی‌کنند و ایشان در نهایت به مشکل برخورد می‌کند. در نهایت هم پیش بینی ما درست از آب در آمد.
من فقط یک بار ملکی را از نزدیک دیدم. یک بار هم از طریق تلفن مسئول کانون هواداران باشگاه با ایشان صحبت کردم و قرار شد جلسه‌ای برگزار کنیم تا تکلیف تیم روشن شود اما خبری از ایشان نشد. وقتی خودشان نخواهند که ما نمی‌توانیم به زور به آنها کمک کنیم.
بحث جهانداری با ملکی متفاوت است. به هر حال جهانداری با ما جلسه گذاشته و درخواست همکاری کرده است. ما هم به ایشان قول مساعد دادیم و طبق وعده قرار بوده امروز تیم را از آقای ملکی تحویل بگیرد و به من زنگ بزند که تا این ساعت زنگ نزده و احتمالاً هنوز با ملکی به نتیجه نهایی نرسیده است.

سازمان لیگ تخلف کرده است
بخش عمده‌ای از مشکلات استقلال اهواز، تقصیر سازمان لیگ است. روی صحبت من با سازمان لیگ است که چگونه بدون دیدن اساسنامه باشگاه استقلال اهواز اجازه حضور این تیم در لیگ برتر را داده است؟ سازمان لیگ بر چه اساسی قراردادهای این فصل اعضای تیم استقلال اهواز را ثبت کرده است؟ آیا سازمان لیگ می‌داند اعضای هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال اهواز چه کسانی هستند؟ آیا در ابتدای فصل از آقای جهانداری خواستند تا اساسنامه باشگاه را تحویل سازمان لیگ دهد؟
واقعاً تعجب می‌کنم که سازمان لیگ چگونه بدون تکمیل بودن مدارک و بدون بررسی اساسنامه شرکت فرهنگی ورزشی استقلال اهواز و اسامی اعضای هیئت مدیره اجازه ثبت قراردادهای این تیم را داه است. به نظرم سازمان لیگ در این قضیه تخلف کرده، چون بدون دیدن اساسنامه و اطلاع از اسامی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل قانونی این شرکت، اجازه حضور تیم استقلال اهواز در لیگ برتر را داده است.

آقای جهانداری! امروز دوشنبه است!
این صحبت ها را مطرح کردم تا ذهن هواداران استقلال اهواز روشن شود. اینکه گفته‌اند شفیع‌زاده ها قصد تیمداری ندارند، اصلاً واقعیت ندارد. ما سه بار اعلام آمادگی کردیم ولی جواب مثبت نشنیدیم. اکنون هم چون دیر شده، به جهانداری گفتیم فقط حاضریم به تیم کمک مالی کنیم اما هیچ مسئولیتی را تا پایان فصل قبول نمی‌کنیم و در پایان فصل براساس حکمی که داور بین ما و جهانداری صادر کرده، باشگاه را تحویل خواهیم گرفت.
به نطرم استقلال اهواز و هوادارانش مظلوم واقع شده‌اند. این تیم دارای جایگاه بالایی در فوتبال ایران بود و نباید امسال دچار این وضعیت می‌شد.
در پایان باز هم تأکید می‌کنم که امروز دوشنبه است و منتظر آقای جهانداری هستم تا باشگاه را از آقای ملکی تحویل بگیرد و به من تلفن بزند تا جلسه‌ای برای کمک به استقلال اهواز داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
7
درود به،همه شفیع زاده،بابازگشت،بختیاری زاده خیلی حال کردم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
2
6
اقای شفیعی زاده خواهشا بیاید بصورت شریک با اقای ملکی تیمو بگیرید فقط جهانداری برنگرده چون دوباره تیمو میبره دسته دوم
محمدمنبوهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
10
درود بر شرف برادران شفیع زاده
خوزستان بایستی قدر مردان بزرگ همچون برادران شفیع زاده رو بدونه، درود بر برادران شفیع زاده
بابک
|
United States of America
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
7
فقط شفیع زادها میتوانند استقلال اهواز این تیم پر طرفدار که زمانی از تیمهای پر طرفدار ایران بود کنترل کنند و خدا لعنت کند یکی از مسئولین تربیت بدنی خوزستان که باعث شد استقلال اهواز به این روز بیفتد و آنرا همه میشناسند آقای (س) و مردم اهواز باید از شفیع زادها بخواهند که برگردند ترا خدا طرفداران اس اهواز چرا وارد نمیشوید چرا حرف نمیزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
7
استقلال و فولاد درد مشترک دارن: اسکوچیچ و حنطه
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
6
امیدوارم هر چی زودتر شفیع زاده ها به تیم تیمشون برگردند
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
6
انشاالله شفیع زاده هابابخنیاری زاده برمیگردن،ونیممون شخصیت پیدامیکنه
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
7
با سلام.از برادران شفیع زاده برای این همه زحمت که طی این سالها کشیدند به عنوان یک هوادار کوچک نهایت تشکر را دارم.فقط ميخواستم بگم آقا شهرام، استقلال اهواز بعد از سقوط از لیگ برتر به دسته یک در سال 89 به حال خودش رها شد که نتیجه اش سقوط به لیگ دو و حرکت آسانسوری بوده تا این لحظه. عاجزانه خواهش میکنم که اگر تشریف آوردید مثل سالهای اول پرقدرت شروع و ادامه دهید.خدا وکیلی در سالهای اخیر اصلا شرایط خوبی نبوده.امیدوارم بازگشت شما همراه با احیای دوباره استقلال اهواز باشد.
دوای درد آبی سیاوش بختیاری
|
Germany
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
6
درود بر شفیع زاده چه کسی بهتر از سیاوش خان که خودش تیم را بسته و آن را بهتر میشناشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
3
فقط شفيع زادها مي تونن تيم را هدايت كنند
سيدسعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
3
اقاى شفيع زاده هيچکس منکر زحمات وهزينه هاى متحمل شده شما نيست وتنها کسى که زير بار سنگين تيمدارى خصوصى در ايران بر مياد شما هستيد ولى بنده هنوز متوجه نشدم چرا وچگونه پاى جهاندارى به تيم اهواز باز شد لطفا برگرد ايندفعه محکم وباقدرت ما منتظر شما هستيم
مهرورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
1
0
جالبه که آقایان شفیع زاده خودشون تیم رو واگذار کردن و الان دارن می زنن زیرش. یکی هم این وسط نیست بگه اگر تیم و واگذار کردی چرا حالا می خوای پس بگیری؟ اصلا فرض رو بر این میذاریم که چون پول شما داده نشده این اتفاق افتاده، چرا پس میگی می خوام تیم داری کنم؟!!
ضمنا به عنوان یه فرد مطلع باید بگم هیچ قراردادی نیست که بخواد به این شکل تنظیم شده باشه، اگر شما داور مشخص کردی برای حل اختلاف هست و نهایتا اگر حکم اون داور و مرضی الطرفین مورد قبول طرفین قرارداد نباشه باید به مراجع قضایی مراجعه کرد. این مدلی نیست که هر چی اون گفت درست باشه. خیالتون هم راحت باشه، قوه قضاییه به نفع شما رأی نمیده، اگر غیر از این بود هر چی دوست داشتی بگو. متأسفم که تیم خوزستانی رو سپردید به یه فرد غیر بومی که تعصبی هم رو تیم نداره.
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
1
1
تمام مردم خوزستان منتظربازگشت برادران شفیعی زادهااست امیدواریم هرچه زودتراین کارعملی بشه واستقلال اهوازنجات پیداکنه
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
2
الان تیمو تحویل بگیر چندتا بازیکن خوب بگیر تیمو نگه دار . نیم فصل دوم بازی خانگی بیشتری داریم اگه تیم خوب بسته بشه میمونه
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
1
1
بدبختی ما همش از شفیع زاده هاست بیچاره ملکی پول رو داده الان اقایون یه تیم دسته دومی رو حداقل تو لیگ برتر دارن نه بابا از دیگ شفیع ها هم چیزی گرم نمیشه
اس اس اهواز مثل سپاهان باید به مدت ۳۰ سال بره زیر نظر شرکت نفت
راستگو
|
France
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
افشای اسامی بدهکاران کلان بانکی + http://www.nazarnews.com/100530
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها