به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

منصوریان: تفاوت نفت و فولاد همین نتیجه بود

منصوریان: 8 بازیکن تیمم خوزستانی هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: پیش از بازی مقابل فولاد به اسکوچیچ گفتم که برای یکدیگر باید دعا کنیم که فکر می‌کنم او بیشتر برایم دعا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس‌، علیرضا منصوریان پس از پیروزی دو بر یک نفت مقابل فولاد اظهار داشت: تفاوت ما با فولاد همین نتیجه دو بر یک است. در این بازی بازیکنان ما در زمینی به میدان رفتند که تماشاگری وجود نداشت و من قصد داشتم که بازیکنانم را بسنجم که عیارشان در دیدارهایی که تماشاگر وجود ندارد و به گونه‌ای شرایط یکسان است، چیست.

وی ادامه داد: ما در این بازی 8 بازیکن خود را که در ترکیب اصلی بودند نداشتیم. ما راه‌آهن و سایپا به هیچ عنوان تماشاگری نداریم مخصوصا تیم نفت. من در این دیدار مجبور شدم که در خط هافبک از بازیکنان جوان استفاده کنم و قبول دارم که فشار زیادی هم روی ایمان مبعلی مهندس تیمم می‌آورم. به هر حال مجبور هستم که این گونه رفتار کنم.

سرمربی نفت تاکید کرد: وحید حمدی‌نژاد دیگر بازیکن باتجربه ما بود. از بازیکنان باتجربه‌ام تشکر می‌کنم که به خوبی توانستند با بازیکنان جوان هماهنگ شوند و آنها را بالانس کنند. ما 8 بازیکن اهوازی داریم که یا بختیاری و یا عرب هستند. بازیکن اهوازی با توپ آشناست و من دغدغه‌ای از این لحاظ با آنها ندارم.

منصوریان با اشاره به امکانات خوب فولاد تاکید کرد: من وقتی از راهرو ورزشگاه غدیر رد می‌شدم امکانات خوب این باشگاه را دیدم. جا دارد که از مسئولان هم تشکر کنم. قبل بازی با اسکوچیچ صحبت می‌ کردم و می‌گفتم که سال گذشته هم نفت و هم فولاد جزو مدعیان بودند اما امسال براساس اتفاقاتی دو تیم شرایط خوبی ندارند که به سرمربی فولاد گفتم برای یکدیگر باید دعا کنیم که فکر می‌کنم دعای اسکوچیچ بیشتر از من بود (باخنده).

سرمربی نفت یادآور شد: ما در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی از سایر تیم‌ها بیشتر بازی کردیم و این پیش‌بینی را کرده بودم که در آبان یا آذر تیم با مشکلاتی روبرو می‌شود. البته دو تعطیلی تیم ملی به ما کمک کرد. باید امید داشته باشیم که در 6 دی ماه اردوی مهمی که در ترکیه داریم و کارهای تاکتیکی را دنبال خواهیم کرد تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. هر تیمی که بخواهد هم منافع ملی و هم باشگاهی را در نظر بگیرد این آسیب‌ها را می‌بیند.

منصوریان تاکید کرد: ما تغییراتی نخواهیم داشت و به طور حتم اگر قرار باشد ریزشی وجود داشته باشد بین یکی دو نفر خواهد بود. چراکه تغییرات زیاد منجر می‌شود بار دیگر کارهای تاکتیکی بیشتری داشته باشیم که سعی می‌کنیم انعطاف به خرج دهیم و با همین سرمایه کار خود را پیش ببریم.

وی در مورد شرایط تیم‌های نفت یادآور شد: 5 تیم نفت وجود دارد که قطعا هیچ اسپانسری در این شرایط به سمت آنها نمی‌رود چراکه تیم‌های اسقتلال و پرسپولیس هستند. تیم‌های نفت باید از سیستم وزارت نفت استفاده کنند و نگاه ویژه‌ای به آنها وجود داشته باشد. بخش اعظمی از بودجه کشور برای نفت است و هواداران این تیم‌ها هم مستحق توجه بیشتری هستند. مخصوصا در خوزستانی که مردم با فوتبال زندگی می‌کنند.

وی در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: ما پیش از حضور در مرحله گروهی یک صخره محکم به نام الجیش را داریم که تمام هم و غم‌مان پیروزی و رسیدن به این مرحله است. سال گذشته مقابل این تیم پیروز شدیم و توانستیم 75 امتیاز برای فدراسیون به دست بیاوریم که اگر شکست می‌خوردیم هم‌اکنون باید میهمان بودیم. به هر حال در گروه مرگی قرار گرفتیم که تیم‌های قدرتمندی حضور دارند اما با رسیدن به مرحله گروهی می‌توانیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها