به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
تعداد نظرات: ۲۸ نظر

فولاد 1 - نفت 2؛ شکست فولاد در سکوت غدیر

فولاد 1 - نفت 2

خوزستان اسپورت:
هفته چهاردهم لیگ برتر - استادیوم غدیر اهواز
یکشنبه 22 آذر 94 - ساعت: 15
فولاد خوزستان 1 - نفت تهران 2
گل ها: مهدی دغاغله (17) - آلویس نانگ (52) وحید امیری (78)
داور: حسین زرگر
کمک داوران: حمید سبحانی و امیررضا آشور ماهانی
اخراج: کورش بختیاری (مربی فولاد)
اخطار: ساسان انصاری و امیرحسین فشنگچی (فولاد) - سعید لطفی، وحید امیری و محمد دانشگر (نفت)
تماشاگر: بدون تماشاگر

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، محمدرضا خانزاده، لئونارد مساریچ، بهمن کامل، مهدی بدرلو (85- بهمن جهان تیغ)، ماتیاس چاگو، امیرحسین فشنگچی (81- هادی حبیبی نژاد)، ساسان انصاری، حسین ابراهیمی و مهدی دغاغله (80- حسین مالکی).
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

نفت تهران: علیرضا بیرانوند (46- وحید شیخ ویسی)، سعید لطفی (35- مجتبی حقدوست)، وحید حمدی نژاد، سیامک کوروشی، محمد دانشگر، مهدی شیری، ایمان مبعلی، آرش رضاوند، وحید امیری، علی قربانی (78- امیرارسلان مطهری) و آلویس نانگ.
سرمربی: علیرضا منصوریان

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران با نتیجه دو بر یک به سود تیم نفت خاتمه پیدا کرد.

فولاد خوزستان بازی را تهاجمی آغاز کرد و در چند دقیقه ابتدایی به سه کرنر متوالی رسید اما بهره ای از این ضربات نصیب این تیم نشد. پس از فروکش کردن حملات ابتدایی تیم فولاد و متعادل شدن جریان بازی، این مهدی دغاغله بود که با یک ضربه غافلگیر کننده از پشت محوطه جریمه، دروازه نفت را باز کرد تا شادی را به اردوی میزبان بیاورد.

بازیکنان نفت پس از دریافت این گل از لاک دفاعی خارج شدند و برای جبران گل خورده پیش کشیدند. بازیکنان نفت با ارسال های بلند ایمان مبعلی و حرکات پا به توپ وحید امیری از کناره های زمین، سعی در تغذیه کردن علی قربانی و آلویس نانگ در پیشانی خط حمله داشتند اما در نیمه اول راه به جایی نبردند. ضمن اینکه تیم نفت به دلیل آسیب دیدگی سعید لطفی مجبور به یک تعویض ناخواسته شد.

تیم فولاد هم با استفاده از بازیگردانی مهدی بدرلو و ماتیاس چاگو، ضمن کنترل جریان بازی، چشم به حرکات ساسان انصاری و مهدی دغاغله در فضاهای خالی خط دفاعی نفت و ضربات حسین ابراهیمی از پشت محوطه جریمه داشت ولی به جز گل دغاغله، هیچ کدام از فرصت های گلزنی فولاد در 45 دقیقه نخست کارساز نشد تا این نیمه با تک گل مهدی دغاغله به سود فولاد تمام شود.

با آغاز نیمه دوم، تیم نفت که علیرضا بیرانوند دروازه بان خود را هم به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود، برای جبران گل خورده به خط دفاعی فولاد فشار آورد و هفت دقیقه پس از آغاز این نیمه بود که روی یک حرکت ترکیبی توسط آلویس نانگ به گل مساوی رسید تا همه چیز برابر شود.

بازیکنان دو تیم که نیاز به کسب سه امتیاز این مسابقه داشتند، ادامه این دیدار برای رسیدن به گل پیروزی تلاش زیادی کردند. ابتدا ضربه زمینی حسین ابراهیمی در دقیقه 68 به تیر عمودی دروازه نفت برخورد کرد و به زمین بازگشت و 10 دقیقه پس از این صحنه بود که تیم نفت به گل دوم رسید.

تیم نفت بعد از رسیدن به گل دوم دست به دفاع زد و دراگان اسکوچیچ که نتیجه را از دست رفته می دید، دست به سه تعویض متوالی طی پنج دقیقه زد اما این تعویض های دیرهنگام و بازی بدون برنامه تیم فولاد راه به جایی نبرد و فولاد خوزستان خوش شانس بود که مجتبی حقدوست بازیکن جوان خوزستانی تیم نفت در واپسین لحظات وقت تلف شده، یک فرصت تک به تک عالی را هدر داد تا این مسابقه در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود نفت تمام شود.

شرح گل ها
1-0 (فولاد): مهدی دغاغله از پشت محوطه جریمه دروازه نفت تهران را هدف گرفت که توپ پس از برخورد به بدن محمد دانشگر مدافع تیم مهمان تغییر مسیر داد و به درون دروازه نفت چرخید تا شادی به اردوی فولاد بیاید.

1-1 (نفت): آلویس نانگ با استفاده از توپی که علی قربانی برای وی آماده کرده بود، از درون محوطه شش قدم با یک چرخش سریع دروازه فولاد را باز کرد.

1-2 (نفت): بازیکنان نفت در یک ضدحمله سریع به سمت دروازه فولاد حرکت کردند و وحید امیری با استفاده از پاس آلویس نانگ با ضربه پای چپ دروازه فولاد خوزستان را برای بار دوم گشود.

در حاشیه
*پیش از آغاز بازی از سوی باشگاه فولاد بنری جلوی بازیکنان قرار داده شد و حلول ماه ربیع الاول گرامی داشته شد.

*سیامک کوروشی، آلویس نانگ و مهدی شیری به سمت اسکوچیچ و مهدی دغاغله، امیرحسین فشنگچی، ساسان انصاری، محمدرضا خانزاده و مهرداد جماعتی به سمت منصوریان رفتند و از این دو مربی رخصت گرفتند.

* منصوریان و اسکوچیچ پیش از آغاز بازی با یکدیگر برخورد گرمی داشتند و عکس یادگاری گرفتند.

*ورزشگاه غدیر به دلیل محرومیت تماشاگران در سکوت به سر برد.

*پس از گلزنی دغاغله فولادی ها و مهدی دغاغله شادی گل تیم را با اسکوچیچ تقسیم کردند.

* نفت تهران تا خاتمه نیمه نخست دست به دو تعویض اجباری زد.

* آلویس نانگ بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان پس از گلزنی برابر این تیم به سمت علیرضا منصوریان رفت و مربی تیمش را در آغوش گرفت.

* کورش بختیاری زاده مربی تیم فولاد خوزستان در نیمه دوم به دلیل اعتراض به قضاوت داور از نیمکت فولاد اخراج شد و به جایگاه رفت.

* علیرضا منصوریان بعد از گل دوم تیمش به فولاد 3 بار فریاد یا ابوالفضل (ع) را سر داد تا بابت برد تیمش خوشحالی خود را این گونه نشان دهد.

* تیم فولاد خوزستان برای دومین بار طی فصل جاری در استادیوم خالی از تماشاگر غدیر به میدان رفت و شکست خورد. فولاد در هفته ششم بدون حضور تماشاگرانش با نتیجه سه بر صفر مغلوب ذوب آهن شده بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۸
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
6
7
فولاد با حضور اسکوچیچ اگر بهترین بازیکن های دنیارو داشته باشه بازم نتیجه نمیگیره چون تیم تاکتیک نداره.پس هر چه زدتر اسکو را اخراج کنید و سعداوی رو به تیم برگردونید و گرنه سقوط به لیگ یک حتمیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
9
... دغاغله بعد ازگل هم بلد نيستي خوشحالي كني گل هم شانسي بود حيف نون نگفتم مقابل نفت شكست ميخوره تيم دلالي خسته شديم انقدر نظر ميدم وهيچي عوض نشد تبريك ويژه براي اژدري اين برد. موسوي شادگان
اشکان فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
13
:))) دیگه حرفی نمونده. فقط باید خندید.خنده ای که از هر گریه ای بدتره
sorena
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
11
فولاد= کبریت بی خطر..،به گردن اسکوچیچ نگاه کنین 10 برابر سال قبل شده ،غذاهای اهواز بهش ساخته
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
13
بربكم العظيم ؟ اينا كين ! سليمى "دغاغله " مالكى " ابراهيمى " فشنگچى " اكبر ايمانى" بهمن كامل " به پير به پيغمبر قسمتون ميديم اينا رو اخراج كنيد . آبروى خوزستان رو بردن ؟ مسئولين خواهشا كارى كنيد.
آفتاب سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
9
شک نکنید میریم لیگ یک تو ایران
مجتبی
|
Germany
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
13
اقای دغاغله که گلت رو با خوشحالی به اسکوهیچ تقدیم کردی حالا این باخت رو هم به این اقا تقدیم کن.
تاابد فولاد
|
United States of America
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
11
آخه تا کی شاهده بازیهای علکی و بی برنامه اسکوهیچ و دارو دستاش باشیم بخدا اگه با این بازیکنای بی تعصب و افتضاح از لیگ انصراف بدیم بهتره....من تعجب میکنم آخه چی از دغاغله.فشنگچی.سلیمی.کامل.خانزاده.دیده که ما نمیبینیم...شدیم زنگ تفریح تیمهایی که قبلا از اسم فولاد تنشون می لرزید
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
9
سلام آقای استاندار عزیز .هنوز هم باید ایستاد و نگریست که اژدری زاده چه بلایی بر سر تیم می آورد ؟ یکی از نمایندگان عزیزمان که چند وقت پیش خیلی دو اتیشه در صدد گفتن مسائلی بودند کاملا زمستانی و سرد و خاموش شدند .نکند که؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
10
نظر ندیم بهتره ، دیگه الان منتظر ورود استاندار به این قضیه هستیم ،
حامی فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
7
ب این نتیجه رسیدم اسکوچیچ بهترین گلزن بهترین مدافع بهترین هافبک بهترین دروازه بان هم داشته باشه نتیجه نمیگیره چون بلد نیست تیم رو کوچ کنه به سمت حمله برنامه واسه گلزدن نداره میخواد گوتره ای ب گل برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
8
خداییش بازیکنایی که اسکوچیچ واسه فولاد اورده خوب میدون ولی بدرد فولاد نمیخورن یا برن دو میدانی شرکت کنن یا بمونن تو فولاد توپ جمع کن بشن،اژدری شورشو دراوردی با این مربی اجنبی ..... بندازش بیرون حداقل مرد باش.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
6
تو رو به خدا خجالت هم خوب چیزیه
خدالعنتتون کنه اسکو وهیات مدیره و اژدری. گل شانسی. بازی یخ فولاد. نوووووووووش جونت منضوریان که ازبحران درومدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
8
کاش اینی که امروز از بازی اخراج شد کلا خودش و رفیق جون جونیش(اسکو) هردو باهم از باشگاه اخراج بشن....خسته شدم از این شرایط مزخرف.
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
7
اقای اسکوچیچ امروز تماشاگرا خو نبودن بخای بندازی گردن تماشاگرا؟؟؟ هر چی بازیکن تحمیلی بود خو فرستادی داخل زمین پس چرا نبردی؟؟؟ نفت که نصف تیمش نبود باید بیاد تو اهواز مارو ببره؟؟؟
مهرورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
7
از زمانی که خودم و شناختم مدیران ورزش استان خوزستان آدم های بی مسئولیتی بودن. الانم حال و روز ورزش این استان رو داریم می بینیم. تا کی باید این وضع ادامه داشته باشه؟ پارسال هم اول فصل اومدم تو همین سایت گفتم آقای باقری نیا رو از نفت مسجد سلیمان بردارید که نره دسته یک، اما زمانی این کار رو کردن که دیگه خیلی دیر بود. سرنوشت فولاد و استقلال اهواز هم همینه. حنطه و اسکوچیچ زاده فقط مدیریت هستن. خدا از سر تقصیرات مدیرانی که باعث و بانی این وضع هستن نگذره.
ما خوزستانی ها تا کی باید حسرت به دل بمونیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
8
اقاي استاندار بدتراز همه مسئولين فعلي فولاد هست بقران مجيد فقط حد حرف درعمل هيچي نيستن قبلا تيم هاي ليگ برتر ازاین فولاد ميترسيدن الان همه دوست دارن بافولادبازي كنن الته نه فولاد تيم دلالي فقط اسم فولاد. اژدري فردا چي ميخواي جواب خدا را بدي. مسئول نالايق. موسوي شادگان
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
9
دیدین منصوریان گفت 8 بازیگن از اهواز دارم؟ اونوقت اهواز خودش باید بره دنبال خانزاده و فشنگچیو اکبر ایمانی و سلیمی، اخر و عاقبتش هم همینه، خدا بزرگ، بالاخره یه سال هایی با این تیم خوشحال شدیم و خندیدیم، حالا هم مجبوریم براش ناراحت باشیم، انشاءالله خدا کمک می کنه حداقل دسته 2 نریم، ببینیم استاندار چکار می کنه، ما که دستمون بجایی بند نیست.
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
8
حیف که مسوولین تیم فولاد اینقدر نالایق هستند این تیم به طور قطع سقوط خواهد کرد . توجه داشته باشید که فولاد از 3 بازی خانگی 3 امتیاز آن هم از بازی با استقلال اهوازی که 4 تا 4 تا گل می خوره و اون هم در دقیقه 93 گرفت در نیم فصل دوم بازی با استقلال و پرسپولیس و تراکتور و نفت تهران و ذوب آهن در خارج از خانه هست .پس از الان ما فولاد رو لیگ یکی حساب می کنیم . دیگه واقعا همه چیز برای فولاد تمام شد ه و متاسفانه مسوولینی که باید می فهمیدند و درک می کردند نفهمیدند و بزرگترین خیانت رو به مردم خوزستان روا داشتند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
5
حرومتون بشن پولایی که از فولاد میگیرید ان شاء الله پول داروتون بشن بحق اهل بیت باشما هستم اژدری واسکوهیچ و بازیکناش
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
5
زمان دادن به اسکوچیچ اشتباه محضه این اقا اگه بهترین مربی دنیا هم بود تا الان اخراج شده بود
خریدهای اشتباه کوچینگ بد بازی بی کیفیت نتیجه گیری افتضاح روحیه ی پایین و......
والا نمی دونم چه اتفاقی باید برای یه تیم بیفته تا مربیش رو تغییر بدن
فولاد شده یه سفره برا بخور بخور یه عده و الا این چیزی که من امروز توی زمین دیدم هیچ شباهتی به تیم فوتبال نداره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
4
اینجا خوزستانه.اینجا مهدفوتباله.ممنونم نمایندهای مجلس واستاندار.باورمیکنید دوستان خوب که کامنت میذارید دیگه ازباخت فولاد ناراحت نمیشم.انگارهمه چیزعادی شده.کاملا معلومه ماموریت ازدری انداختن تیم به دسته 1.هممون هم دلایلش رومیدونیم.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
4
اسکوچیچ 2 میلیارد گرفت 2 تا برد اورد یکی با کمک محسن فروزان یکیم استقلال اهوازو به زور و کمک داور . اگه قراره تیم اوت بشه چرا این اقا 2 میلیارد پول مفت میگیره مسئولای فولاد جواب بدید
amin behbahan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
6
نفت با 6 غایب و 2 تعویض اجباری مثل آب خوردن فولاد برد.
ببخشید این میگم ولی مدیران فولاد دارن از ساده لوحی هوادارا استفاده میکنن.بعد از برد اس.اهواز بحران زده اژدری سکوتشو میشکنه و از جذب بازیکن حرف میزنه و اینطوری هوادارا رو تا 4بازی قبل نقل و انتقالا ساکت میکنه.این 4 بازی رو از دست رفته بدونین که یکیش رفت.تو نقل و انتقالات هم اتفاق خاصی نمی افته چون بازیکنای طراز اول که فقط اونا تو این شرایط میتونن تعیین کننده باشند همه تیم دارن و یه عده بازیکن معمولی به تیم میان.چهار پنج بازی بعد که سپاهان و ذوب و تراکتور و پرسپولیسه هم به بهونه قوی بودن حریف و هماهنگ شدن بازیکنای جدید با باخت سر میکنن و میمونه 10 بازی آخر مث یه تیم معمولی بعضی بازیارو میبریم وبعضی رو میبازیم و به احتمال فراوان سقوط میکنیم و مسوولا میگن ما تمام تلاشمونو برای موندن فولاد کردیم ولی یه سری مشکلات اجازه نداد بمونیم و انشالا با حضوری قدرتمند در دسته اول مقتدرانه به لیگ برتر باز میگردیم.و این گونه در مقاطع زمانی مختلف با فریب دادن هوادارای ساده لوح کارخودشونو جلو میبرن.
دوستان عزیز من سالها با مدیران مختلف و از جمله مدیران کارخونه فولاد سروکار داشتم.و با قطعیت میگم اژدری زاده یکی از مدیران بسیار زرنگ و عوامم فریبه که یکی از شاخصه های مدیریت تو این زمونه هست که تا الان تونسته به هدفش که ساختن تیمی کاملا معمولی و ضعیف از فولاده برسه.تیمی که از این به بعد چه در دسته یک و یا لیگ برتر با حداقل بودجه بسته بشه و انتظارات هم از این تیم پایین بیاد که بتونن سالها بعد تیم داری در لیگ برتر کنار بذارن.ما هم داریم فریب بازیای اژدری و شرکت فولاد میخوریم.
حبيب
|
United States of America
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
3
از اول فصل معلوم بود که اين آقايون چه خوابی واسه فولاد ديدن فولادی که خار چشم اصفهانی ها و تهرانی ها شده بود بايد از نابود می شد. از کارت معافی بازيکن ها شروع شدو بعدشم تحت فشار گذاشتن هيئت مديره قبلی و آوردن اژدری و دلالی و ...
ديگه همچی واضحه بايد ... باشيم که نفهميم خدا ازشون نگذره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
3
قای اژدری زاده اقای اسکوچیچ آقای بختیاری و.... شرم کنید حیا کنید دیگه بس است از رو که نمی روید پس بروید و بمیرید
فوتبال خوزستان و جوانان خوزستان را نابود کردید انشااله به حق فاطمه الزهرا (س) نابود بشوید
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
3
چون کشتی بی لنگر کج می شد و مج می شد ...شکست های خانگی این تیمی که با نام فولاد ضعیف ترین بازیها را انجام میده تحقیر آمیزه ؛ ضعف و بی برنامگی درخط حمله و دادن پاس های اشتباه در آن منطقه باعث ضد حمله نفت و گل خوردن شد . در طی یک سال اخیر انتقادات و نقطه ضعف ها از طرف هواداران گفته شد که عمل نکردند . سقوط فولاد به لیگ یک و تاثیر منفی آن در جامعه انکار ناپذیره و یک عده متاسفانه فقط شعارها زیبای کمک کردن به فولاد را سردادند ولی عمل نکردند .
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
2
از عصرتا الان هر چه فکرمیکنم تا جمله ای رو در رثای فولادمحبوبم ،بگویم چیزی به ذهن هنگ کرده ام خطور نمیکند ،قسمتی را دوستانمان گفتند و باقیش هرگز اجازه روئیت داده نخواهدشد، جز : « بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران ..... » . واقعا خیانت تا چه حد، به قیمت فرختن خاکت؟ سکوت تا کی ، به قیمت برباد رفتن شهرو تمام آرزوهات؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها