به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حنطه: من گفتم کرمانشاهی 15 کیلو اضافه وزن دارد

حنطه: گفتم داور 15 کیلو اضافه وزن دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: نمی‌دانم چرا مقابل حرف‌هایم صفر اضافه می‌کنند. من گفتم داور 15 کیلو اضافه وزن دارد نه 150 کیلوگرم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی حنطه در مورد اینکه استقلال اهواز شرایط عجیبی دارد و تمرینات این تیم بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان تا امروز تعطیل بوده است، عنوان کرد: طبق برنامه قرار بود تمرینات ما از روز شنبه آغاز شود اما مشکلاتی به وجود آمده که این اتفاق نیفتاد. مالک باشگاه و مدیریت در تلاش هستند تا مشکلات رفع شود تا تمرینات آغاز شود.

وی افزود: برنامه سفر به تهران را داشتیم اما با توجه به برف شدید این برنامه لغو شد و تیم کارش را در اهواز دنبال می‌کند.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کند این تعطیلات باعث می‌شود که تیمش افت کند، خاطرنشان کرد: طبق برنامه باید از شنبه کار می‌کردیم اما این اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد اینکه آیا این مسئله منطقی است، گفت: در این موارد مدیریت را مالک باشگاه باید اظهار نظر کند و این در حوزه وظیفه من نیست که چیزی بگویم.

حنطه در پاسخ به این سؤال که آیا این مشکلات کار او را سخت نمی‌کند، اظهار داشت: کار من سخت می‌شود اما این مشکلات وجود دارد. این مسائل خانوادگی است. نباید بیرون از خانواده مطرح شود. سایپا حریف ما شرایط بسیار خوبی دارد اما به راحتی تمرین می‌کند ولی ما این وضعیت را نداریم. البته بازیکنان‌مان به طور شخصی تمرین می‌کنند.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان از برگزاری تمرین در اهواز ابراز بی‌اطلاعی کردند، گفت: خیر. قرار بود از ساعت 15 تمرینات زیر نظر ابراهیم تهامی دنبال شود.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با اینکه چرا خودش در تمرین شرکت نمی‌کند، عنوان کرد: پرواز من به اهواز دیر انجام شد و نتوانستم شرکت کنم.

حنطه در رابطه با مصاحبه رضا کرمانشاهی و اینکه او نسبت به اظهارنظر در رابطه با اضافه وزنش انتقادات شدیدی کرده و گفته حنطه با چشم چطور فهمیده 150 کیلو اضافه وزن دارم، گفت: هیچ وقت نگفتم داور 150 کیلو اضافه وزن دارد. نمی‌دانم چرا یک صفر مقابل صحبت‌های من اضافه می‌کنند. من گفتم او 15 کیلو اضافه وزن دارد. مشخص است یک داور ایده‌آل تناسب اندامش باید به چه شکل باشد. اگر گفتم او اضافه وزن دارد به خاطر چیزی بود که می‌دیدم. این مسئله برای خود او مفید است. کرمانشاهی نباید از اظهارنظر من ناراحت شود. او داور خوبی است.

وی تاکید کرد: متاسفانه یک گزارش هم مبنی بر بی‌احترامی من به داور منتشر شده است. شما را به خدا قسم می‌دهم که این مسائل غیرصحیح را بیان نکنید. مگر می‌شود من چنین اقداماتی انجام دهم و کسی چیزی نگوید. می‌توانیم از حاضران در صحنه این مسئله را بپرسید. این گزارشاتی که داده می‌شود درست نیست. ما سر وجدان خودمان نمی‌توانیم کلاه بگذاریم.مگر می‌شود من حرفی بزنم و 7 دوربین آن را نگیرد. هر چیزی حساب و کتاب خودش را دارد.بنده دو موضوع به داور گفتم که باز هم آن را می‌گویم و در نامه‌ام به کمیته انضباطی این مسئله را بیان کردم. به خاطر مشکلات دیگر که بنده نباید مجازات شوم. همیشه حامی داوران بودم.

سرمربی استقلال اهواز عنوان کرد: این داور یک جمله از من بیاورد که گفته باشم او 150 کیلو اضافه وزن داشته است. اگر این مسئله را ثابت کند به طور مادام‌العمر مربیگری نخواهم کرد. بنده گفتم 15 کیلو اضافه وزن دارد. از اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی می‌خواهم بنده را با کرمانشاهی روبرو کند. بنده از حقم نمی‌گذرم. همیشه این عقیده را دارم که نباید به داوران بی‌احترامی کرد اما اگر اعتراض داشته باشم این مسئله را بیان می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
استقلال اهواز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
3
3
آقای حنطه بهتره نیای اصلا تیمو که تمرین نمی دی کوچ کردنم بلد نیستی فقط میای داد و فریادمیکنی برا تیم مشکل بوجود میاری . فردا پولم میخوای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
3
1
درود بر حنطه با تعصب
foolad girl
|
Iraq
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
3
آخه این چه طرز حرف زدنه. نگفتم 150 کیلو گفتم 15 کیلو چیه. مثل بچه دبستانیا. یه حرفی که از اصل اشتباهه چه ربطی به صفرش داره.
شما اشتباهات خودتم ببین. سر تمرین که نمیای، دعوا هم راه میندازی.
خدا کنه با کمک آقای مقتدایی مدیریت همه تیما درست بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
2
1
خودت چند کیلو اضافه وزن داری اقای محترم؟
معلومه چرا مدرک نداری!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها