به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

داستان عجیب حمله به داوران دربی اهواز

داستان عجیب حمله به داوران دربی اهواز

خوزستان اسپورت- داور جنجالی دیدار تیم های استقلال اهواز و فولاد خوزستان باز هم مدعی شد که در اهواز مورد حمله قرار گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار تیم های استقلال اهواز و فولاد خوزستان روز دوشنبه 9 آذرماه در استادیوم تختی اهواز به انجام رسید و با پیروزی دو بر یک تیم فولاد همراه شد. سرمربی استقلال اهواز در خاتمه این دیدار نسبت به رضا کرمانشاهی اعتراضاتی داشت و در کنفرانس مطبوعاتی هم از قضاوت این داور انتقاد کرد.

در عین حال، داوران دیدار تیم های فولاد و استقلال اهواز که دوشنبه شب هفته گذشته این شهر را ترک کرده بودند، از دو روز پیش مصاحبه‌هایی با رسانه‌ها انجام دادند و مدعی شدند هنگام عزیمت به فرودگاه اهواز مورد حمله تعدادی از افراد ناشناس قرار گرفته‌اند.

صحبت های رضا کرمانشاهی و کمک داوران دربی اهواز با رسانه‌ها جای چند سئوال و ابهام را باقی می‌گذارد:

چرا داوران دربی اهواز، پنج روز بعد از برگزاری مسابقه، برای اولین بار اقدام به انجام مصاحبه در خصوص درگیری موردنظرشان کردند و پیش از آن حرفی درباره اتفاقاتی که مدعی رخ دادن آن هستند، نزده بودند؟

چرا رضا کرمانشاهی و کمک داوران مسابقه فولاد و استقلال اهواز، در خاتمه این مسابقه، بدون هماهنگی با مسئولان تیم میزبان، سوار خودروی فردی ناشناس شدند تا به فرودگاه بروند؟

در حالی که به اذعان رضا کرمانشاهی، راننده خودروی حامل داوران با افراد مهاجم درگیر شده و داوران را بدون هیچ آسیبی از محل درگیری مورد اشاره داوران دور کرده، چرا کرمانشاهی ادعا می‌کند که راننده خودروی حامل آنها با افراد مهاجم همدست بوده است؟

اگر واقعاً این درگیری اتفاق افتاده و فرد راننده با برنامه ریزی قبلی داوران را به جایی برده که تماشاگران استقلال اهواز حضور داشتند، چرا راننده خودرو با افراد مهاجم درگیر شده و اجازه نداده کوچک ترین آسیبی به داوران برسد؟

با توجه به اینکه رئیس هیئت فوتبال خوزستان هم از وجود این درگیری ابراز بی اطلاعی کرده، به نظر می‌رسد که صحبت های داوران دربی اهواز چندان قابل استناد نباشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
7
اگر اين داور صادق باشه مي تونست از نيروي انتظامي براي رفتن به فرودگاه كمك بگيره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
6
داشتن فیلم بالیوودی رو که روز قبل دیدن تعریف میکردن چیز خاصی نیست خودتون رو ناراحت نکنید
foolad girl
|
Iraq
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
7
هر کی میاد اینجا یه داستانی باید درست کنه.
سپاهان میاد، ساعت و عوض میکنن
استقلا و پرسپولیس میان، استادیوم رو کلا عوض می کنن. ولی نمیدونم چرا یهویی برا فولاد تختی خوب میشه بدون هیچ حرف و بحثی میرن بازیشون برگزار میکنن.
براشون گوسفند سرمیبرند، میگن بهمون توهین کردند.
اسکوچیچ میاد، یه عالمه دلال اورد توی باشگاه
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
6
در سال جاری تا تونستن سعی کردن مردم خوزستان رو مردمی وحشی و دور از تمدن جلوه بدن

شرم آوره
سيدسعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
5
داور بازى و کمک محترمشان چند روز است پشت سرهم به مردم فهيم و با اخلاق خوزستان اتهام همراه با توهين وکذب گوئى را شروع کرده ولى هيچ کس جواب اين اقايان را نميدهد .اقاى کرمانشاهى اينجا نه به کسى توهين ميشود ونه سکه بهار ازادى تقديم ميکند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها