به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

امین‌فر: مانوئل پذیرفت نتایج ضعیفی گرفته است

امین‌فر: مانوئل پذیرفت نتایج ضعیفی گرفته است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به اخراج کارلوس مانوئل سرمربی این تیم، گفت: کادرفنی جدید، موقتا تا نیم فصل هدایت تیم را بر عهده دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، غلامحسین امین‌فر درخصوص اخراج کارلوس مانوئل اظهارکرد: روز گذشته (چهارشنبه) با تصمیم هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مانوئل از کار خود برکنار شد.

وی بیان کرد: به هرحال نظر باشگاه این بود که با توجه به نتایج ضعیف کسب شده، دیگر با این مربی ادامه همکاری نداشته باشد و خود مانوئل هم پذیرفت که نتایج ضعیفی به دست آورده است و در نهایت هم باشگاه با او قطع همکاری کرد.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان درباره کادر فنی جدید نیز گفت: کادر فنی جدید عمدتا از تیم نفت نوین آبادان هستند؛ هوشنگ خوش کلام مدیرفنی تیم نفت نوین به عنوان سرمربی انتخاب شد. همچنین فرهانی و صادقی که از این تیم هستند به ترتیب به عنوان مربی دروازه بانان و بدنساز در کادرفنی مشغول به فعالیت می شوند. حکیم عوده پور نیز که عضو علل بدل هیات مدیره باشگاه است به عنوان کمک مربی انتخاب شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این کادر فنی تا پایان فصل کار را پیش می برید؟ عنوان کرد: در حال حاضر قرار بر این شده است که این نفرات موقتا تا نیم فصل کار کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
خب آدم عاقل اگه قرار بود تیم تا نیم فصل با این کادر بینام و نشان ادامه بده خب همون مانوئل را نگه میداشتید شماها جز ... کار دیگه ای بلد نیستید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
ایشان اونقدر شجاعت داشته که بپذیرد نتایجش ضعیف بود آیا مدیر عامل و هیئت مدیره هم این شجاعت و آزادگی را دارند که به اشتباهات خود اعتراف کنند . معلومه که ندارن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها