به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

اطلاعیه قطع همکاری سرمربی نفت آبادان

اطلاعیه قطع همکاری سرمربی نفت آبادان

خوزستان اسپورت- سایت باشگاه صنعت نفت آبادان خبر قطع همکاری رسمی این باشگاه با کارلوس مانوئل را اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی صنعت نفت، پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه، با توجه به کسب نتایج نه چندان مطلوب تیم صنعت نفت و جایگاه آن در جدول رده‌بندی لیگ یک بزرگسالان فصل جاری، تصمیم به قطع همکاری با کادر فنی گرفته شد.

بنا بر اعلام اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی موسسه، تا پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ یک و تا معرفی کادر فنی جدید، هدایت تیم صنعت نفت آبادان بر عهده مربیان شاغل در موسسه که در حال حاضر با مجموعه همکاری دارند، خواهد بود.

در عین حال، یدالله صادقی، حکیم عوده پور و کاظم فرهانی روز گذشته تمرینات تیم صنعت نفت آبادان را زیر نظر داشتند.

تغییرات کادر فنی تیم صنعت نفت در حالی انجام شده که هواداران این تیم آبادانی علاوه بر کادر فنی از عملکرد مدیریت باشگاه هم ناراضی هستند و بارها در مسابقات خانگی تیم نفت خواستار تغییرات مدیریتی شده بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
3
یعنی الان سرمربی رفت اوضاع درست میشه ؟؟؟ جواب مدیریت غلط باشگاه را کی میخواد بده ؟؟ بازیکنهای قد و نیم قد غیر بومی که این فصل به تیم سرازیر شده و هیچگونه کارایی نداشتند را میخوان چی کار کنند ... چندین هفته زمانی که بدلیل انتخاب استراتژی غیر مناسب از دست رفته اعم از انتخاب سرمربی و گرفتن بازیکن را کی میخواد برگردونه ؟؟؟ آیا همه مشکلات نفت فقط سر مربی بود ؟؟؟ وقتی باشگاه نفت آبادان برای یک فصل ۱۱بازیکن غیر بومی جذب میکنه یعنی اینکه اصلا اعتقادی به بازیکنان بومی نداره آیا این تفکر جایزه؟؟؟ آیا با بازیکنان بومی و جان نمیشد به این نتایج افتضاح دست پیدا کرد که اقدام به جذب بازیکن چند صد میلیونی کردند ؟؟؟ آیا با این همه هزینه و نتیجه گیری افتضاح کسی نباید مدیریت را بازخواست کنه ؟؟؟ چرا در خوزستان هییت مدیره و مدیرعامل تیم تحت هر شرایطی به کار خود ادامه میدهند و اصولا هیچ اهرم فشاری برای باز خواست آنها وجود ندارد؟؟؟ شک نکنید بزرگترین مشکل عدم نتیجه گیزی تیمهای خوزستانی و افول فوتبال خوزستان مدیریت بسیار ضعیف و میدان دادن به مدیران نالایق و حذف اندک مدیران شایسته مانند دهکردی ... تمام
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
3
با سلام .یدالله صادقی که یک بدنساز است ان هم معمولی لطفا یک تصمیم درست بگیرید یک مربی که با لیگ 1 آشنایی کامل داشته باشد مردم آبادان لیاقت بیشتراز این را دارند تایک تیم در لیگ برتر داشته باشند در حق این مردم که سختیها زیادی کشیدند با ایثار کنید تا بکشید کنار مرد ومردانه.
ورکی از شاهین شهر
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
0
آقایان عیسی زاده دنبال یه مربی هستن تا غلام حلقه به گوش آنها باشد، تا بازیکن به میل خودشون بگیرن، خدا ازتون نگذره که دارین تیم صنعت نفت را نابود میکنید
محسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
0
با سلام بر خوزستان و خوزستانیهای خونگرم خصوصا" ابادانیهای عزیز . همانطور که همه ما می دانیم مشکل صنعت نفت مدیریت ضعیف است بعد مربی . باورکنید اگر بازیکنای مستعد بومی جذب تیم شوند ویک مربی خوزستانی هم در راس کادر فنی باشد . تیم صنعت نفت با کمترین هزینه ممکن به لیگ برتر صعود میکند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
آقا وقتی مدیری نمیپذیرد که اشتباه کرده و در ادامه دادن اشتباهش اصرار داره آیا نباید اونرا از تخت مدیریت بپایین کشید ؟ ما آبادانیها فقط بلدیم مظلوم کشی بکنیم و بر سر هم خراب بشیم چرا یکی پیدا نمیشه این جناب به اصطلاح مدیر عامل را مجبور به رفتن بکنه . دو ساله که تیم را معطل خودش کرده . آقای رضائیان با اون سابقه درخشان مدیریتی در فولاد کنار دستشان بود ولی هیئت مدیره میرود و این آقا را میکنه مدیرعامل تا انزلی چیها بیایند و او را به تیم خودشان ببرند . این اشتباه نیست جنایته جنایت .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
سلام ب همه ابادانی های ستمدیده جنگ و الان هم ستم کشیده از باشگاه نفت اقا این همه تیم توی لیگ ۱و برتر هست ک بازیکن از جاهای دیگه دارن چرا اونها نتیجه میگیرن ربطی در درجه اول ب بومی و غیر بومی بودن نداره از هیات مدیره نمیخاهند ک تیم نتیجه بگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها