به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

بدرلو: هواداران حق دارند ناراحت باشند

بدرلو: هواداران حق دارند ناراحت باشند

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متأسفانه با وجود بازی خوب مقابل استقلال روی غافلگیری گل خوردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی بدرلو در مورد شکست 2 بر صفر فولاد خوزستان مقابل استقلال گفت: مثل مسابقات قبلی ما بد بازی نکردیم در این مسابقه روی تیم و میدان مسلط بودیم اما متأسفانه گل اول را دریافت کردیم. هفته‌های قبل روی اشتباهات فردی گل می‌خوردیم اما دیروز روی غافلگیری گل خوردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود یک بازیکن استقلال در نیمه اول اخراج نشده و گل دوم این تیم روی خطا به ثمر رسیده است، تصریح کرد: صحنه اول را کامل ندیدم اما در مورد خطا روی ساسان انصاری باید بگویم بازیکنان ما می‌گفتند روی این بازیکن خطا گرفته نشده است البته من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما این طور که به نظر می‌رسد داور در آن صحنه خطا نگرفته است.

هافبک فولاد در رابطه با اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم عادت به باختن کرده‌اند، اظهار داشت: نمی‌توانیم به صراحت این مسئله را بیان کنیم و فکر نمی‌ کنم این طور باشد اما نمی‌دانم چه انرژی منفی روی تیم ما وجود دارد که اجازه نمی‌دهد بعد از گل خوردن همان کیفیت قبل از گل را داشته باشیم. روند ما قبل از خوردن گل و بعد از خوردن گل متفاوت است. پس از گل خوردن احساسی بازی می‌کنیم و دیگر آن تسلط را روی حریف نداریم متأسفانه گاهی اوقات هم گل‌های بدی دریافت می‌کنیم. فکر می‌کنم به زودی فولاد به روند خوبی برسد و این نتایج ضعیف دیگر تکرار نشود.

بدرلو در رابطه با ناراحتی هواداران فولاد خوزستان در پایان مسابقه و اعتراضاتی که آنها انجام دادند گفت: هواداران حق دارند از ما ناراحت باشند فولاد تیم بزرگی است و آنها انتظار این نتایج را نداشتند به همین خاطر ابراز نارضایتی می‌کنند آنها همیشه در گرما از تیم حمایت می‌کنند و قول می‌دهند که هواداران به زودی شاهد نتایج خوب فولاد هم خواهند بود.

وی در پایان در مورد اینکه آیا فولاد در لیگ برتر می‌ماند اظهار داشت: شک نکنید فولاد در لیگ می‌ماند و هیچ وقت فولاد به دسته پایین‌تر سقوط نخواهد کرد ما کیفیت لازم را داریم و با پایان رسیدن بدشانسی‌ها نتایج خوب لیگ شروع می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
6
مردم خوزستان به تیم فولاد تعصب خاصی دارند و مسوولان باید تا اتفاق بدتری نافتاده فکری به حال تیم کنند . ما در نیم فصل دوم با استقلال و پرسپولس و تراکتور در خارج از خانه بازی داریم و با این اوصاف مشخصه که چه چیزی در انتظارمونه .دیگه دیر شده واقعا امیدی به تیم فولاد نیست احتمال زیادی داره که با این روندی که باشگاه فولاد پیش گرفته تیم لیگ یکی بشه . البته شاید سیاست باشگاه فولاد هم همین باشه اما مطمن باشن دودش توی چشم خودشون میره !!! واقعا بازیکنهای خوزستانی لیگ 2 فولاد نوین بهتر از خرید های بدرد نخور اسکوچیچ هستند . ما پارسال هم با تک مهاجم بازی می کردیم و مهاجم نداشتیم و استاد اسکوچیچ حتی یک مهاجم حرفه ای هم جذب نکرد و جالبه که در خوزستانی که به برزیل ایران معروفه یک مهاجم خوب هم پیدا نمیشه که به این اسکوچیچ بدبخت کمک کنه !!!! الان دیگه آه و افسوس فایده نداره .آدم ناخوداگاه یاد حرف استاد اسکوچیچ می افتد که بعد از باخت به استقلال صنعتی گفت آخر فصل رو نگاه کنید خواهید دید امتیازهای ما از استقلالداهواز خیلی بیشتر خواهد بود !!!! واقعا تیم فولاد که 100 برابر تیم هایی مثل ملوان پول خرج کرده واقعا الان جایگاه ملوان رو هم نداره . قرارداد عبدالله ویسی هم یک سوم استاد اسکوچیچ هست . واقعا که آدم گیج میشه !!!!!!!
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
4
ديگه باخت باخته ديگه چه غافل گيريه .نه بازيكنى داريم و نه سرمربى . لياقت فولاد همينه ته جدوله
.مشكل كار از بازيكنان بى غيرتى غيربومين .
افسوس
؟ نهايت فولاد از تونل ليگ در مياد ايستگاش همونجا مهر و امضاء خورده . ما هيچ كارى دست ما بر نمياد.
كدوم بد شناسى !
همه ى ليگ ميبازيد.
فولاد تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
5
به همين خيال باش با يه چشم به هم زدن ليگ تموم ميشه وفولاد هم سقوط کرده
foolad girl
|
Iraq
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
6
بهتره به کارخونه فولاد اعتراض بشه، اژدری و بابازاده مشخصه که قصد تغییر وضعیت فولاد رو ندارند چون اجازه ندارند
تنها راه حل اینه که هیئت فوتبال و اسناندار و شهردار با مدیرای غیربومی کارخونه جلسه جدی بذارند
این خواسته زیادی نیست، ببینید چقدر هوادارا داره بهشون فشار میاد. چرا راضی به اینکار هستید؟ تیم فولاد رو نجات بدید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها