به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
تعداد نظرات: ۲۲ نظر

بختیاری‌زاده: تخریب غدیر نتیجه ماندن اسکوچیچ است

بختیاری‌زاده: اسکوچیچ نباید باعث تخریب ورزشگاه شود

خوزستان اسپورت- کاپیتان اسبق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دراگان اسکوچیچ باید متوجه باشد که ادامه حضورش در فولاد باعث نابودی سرمایه ورزش خوزستان می‌شود.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت و گو با خوزستان اسپورت، در رابطه با شکست فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران گفت: همانطور که دیدید مشکل فولاد فقط با تعویض دروازه‌بان برطرف نشد، چرا که این تیم از نظر فنی به شدت مشکل دارد.

بختیاری‌زاده ادامه داد: مدافعان فولاد با اینکه در صحنه گل اول استقلال بسیار پرتعداد بودند، اما نقش تماشاگر را داشتند و گلزنی جابر انصاری را نظاره می‌کردند. روی گل دوم هم دیدیم که پروپچیچ در چه فضایی صاحب توپ شد و به راحتی گل دوم را زد.

وی افزود: این ضعف از هفته‌های گذشته در تیم فولاد وجود داشته و تمامی تماشاگران عادی فوتبال نیز متوجه آن شده‌اند اما آن شخص که باید متوجه شود، ظاهراً هنوز به این موضوع دقت نکرده است. نمی‌دانم چرا آقای اسکوچیچ تاکنون برای رفع این مشکلات اقدامی نکرده و فقط مشغول پرداختن به مسائل غیرفنی و حاشیه‌ای‌ است.

بختیاری‌زاده در رابطه با عملکرد خط میانی و خط حمله فولاد گفت: در خط میانی فولاد فقط ماتیاس چاگو نمایش خوبی داشت و بقیه هافبک های فولاد نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و در نوک حمله فولاد، حسین ابراهیمی موفق نشد فشاری به خط دفاع استقلال بیاورد.

وی توضیح داد: جدا از بحث فردی بازیکنان، باید اشاره کنم که تیم فولاد به هنگام حمله هیچ برنامه‌ای‌ برای رسیدن به دروازه حریف ندارد. فولاد دارای چند بازیکن ریزنقش است که توپ را روی زمین خوب حرکت می‌دهند ولی این تیم برای رسیدن به دروازه تیم مقابل هیچ طرح و برنامه‌ای‌ ندارد. استقلال تهران در حالی فولاد را مغلوب کرد که چند مهره اصلی و تأثیرگذارش را در اختیار نداشت و اتفاقاً این بار از روی زمین و پس از آنالیز ضعف های دفاعی فولاد توانست در نیمه مربیان از این نقاط ضعف استفاده کند.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: در تیم فولاد هم غیبت مهرداد جماعتی و اسماعیل شریفات مشهود بود. این دو بازیکن می‌توانستند به فولاد کمک کنند، خصوصاً اگر شریفات در نوک حمله فولاد بازی می‌کرد، خط دفاعی استقلال را آزار می‌داد و می‌توانست چند موقعیت گل را برای تیمش خلق کند.

کاپیتان اسبق فولاد خوزستان در رابطه با اعتراضات هواداران فولاد و وارد شدن خسارت به استادیوم غدیر گفت: من در مصاحبه قبلی گفته بودم که ممکن است مترجم و اطرافیان اسکوچیچ، واقعیات را به وی نگویند و حرف های مردم را درست برای این مربی ترجمه نکنند، اما اتفاقاتی که امروز افتاد، نیازی به ترجمه نداشت. حمله هواداران به سالن کنفرانس خبری مربیان و شکستن بخشی از تأسیسات ورزشگاه نیازی به ترجمه ندارد و اسکوچیچ باید به خواسته این مردم احترام بگذارد و فولاد را ترک کند.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: لازم است آقای اسکوچیچ بداند که مردم خوزستان سال ها انتظار کشیدند و دهها میلیارد تومان از بودجه این استان هزینه شد تا استادیوم غدیر ساخته شود. متأسفانه ادامه حضور دراگان اسکوچیچ در فولاد خوزستان، نه تنها این تیم را راهی دسته یک می‌کند که باعث می‌شود استادیوم ها و زیرساخت های ورزشی خوزستان با چنین خساراتی مواجه شود.

وی در ادامه گفت: مردم خوزستان مردم نجیبی هستند. آنها هفته های زیادی به شکل مسالمت آمیز اعتراض کردند. به دفتر نمایندگان مجلس رفتند. در مقابل محل تمرین فولاد تجمع آرامی برگزار کردند. خطاب به استاندار محترم خوزستان طومار نوشتند. با دوربین های تلویزیونی مصاحبه کردند و همه راههای مسالمت آمیز را رفتند اما وقتی از این اقدامات نتیجه‌ای‌ حاصل نشد، کارد به استخوان مردم رسید و اتفاقات امروز رخ داد. من از هواداران خوزستانی خواهش می‌کنم که هیچ وقت چنین کارهایی را تکرار نکنند، چرا که ضرر این مسائل به ورزش استان خوزستان می‌رسد.

بختیاری‌زاده افزود: مسئولان استان خوزستان سالها پیگیر کار استادیوم غدیر بودند. در شرایطی که اصفهان هنوز نتوانسته ورزشگاه نقش جهان را تکمیل کند، ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز ساخته شد. پس روا نیست که این سرمایه بزرگ استانی فدای یک مربی مغرور شود که بخاطر پول قراردادش حاضر به استعفا نمی‌شود. من از مسئولان استان خوزستان و از مدیران شرکت فولاد خوزستان درخواست دارم وارد مسائل خطیر این باشگاه شوند. اگر ما پول این مربی کروات را ندهیم و او را اخراج نکنیم، زیان مالی بیشتری می‌بینیم. همین امروز خسارت مالی زیادی به استادیوم غدیر وارد شد. این خسارت نتیجه اصرار آقای اسکوچیچ برای ماندن در فولاد است. من از مسئولان می‌خواهم برای حفظ استادیوم اهواز وارد این ماجرا شوند و با پرداخت پول سرمربی فولاد او را اخراج کنند، چرا که ادامه حضور وی ممکن است هم از نظر مالی خسارت بیشتری به ورزش خوزستان وارد کند، هم بر ناراحتی و دردهای مردم فوتبالدوست خوزستان بیفزاید.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان که سابقه کاپیتانی تیم منتخب خوزستان و سه تیم مطرح شاهین، جنوب و فولاد را داشته، همچنین با این تیم ها به قهرمانی و نایب قهرمانی ایران رسیده و در دو دوره مسابقات آسیایی بازی کرده، در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت گفت: قبلاً هم اشاره کرده بودم که اگر دراگان اسکوچیچ فولاد را رها کند، این شانس را پیدا خواهد کرد تا در نیم فصل دوم یا در فصل آینده از سایر تیم های ایرانی پیشنهاد دریافت کند ولی این رفتاری که اسکوچیچ در پیش گرفته، باعث می‌شود هیچ تیم ایرانی جرأت نکند سراغ او بیاید. فولاد خوزستان با 20 سال تلاش و هزینه به قله فوتبال ایران رسید اما آقای اسکوچیچ این تیم را از عرش به فرش آورد و حاضر نیست به احترام لباس مربیگری و احترام به خواسته مردم خوزستان اقدام به استعفا کند. در نهایت تنها راهکار نجات فولاد از این مربی کروات اینست که پول قراردادش را بپردازند و او را اخراج کنند تا از حوادثی نظیر حادثه ورزشگاه غدیر و نابودی مهم ترین باشگاه ورزشی این استان جلوگیری شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۲
فولاد تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
1
9
ما چيزی بيش از اين انتظار نداريم که اين اجنبی اخراج بشه که فوتبال خوزستان نابود کرد اقا سياوش دم شما گرم که حقانيت فوتبال خوزستان رو نمايان کرديد
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
1
12
آقای بختیاری زاده حرف درستی میزنه. اما خدا وکیلی اگه این اتفاق توی تبریز یا اصفهان میفتاد. الان اسکلت ورزشگاه هم نبود. پس هوادارا هیچ گناهی که ندارن به کنار. این کارشون ی جورایی درست هم به نظر میرسید.بعضی وقت ها چیزی با مذاکره مسالمت آمیز حل نمیشه. نیاز به مقداری خشونت هست.خوبیش اینه با این کار ضرری که باشگاه فولاد باید به ورزشگاه غذیر اختصاص بده. با اخراج اسکو ضرر کمتری میکنه!!!!!!!!!!!!!!!
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
7
در این سرای بی کسی کسی به در نمی زند
به دشت پر ملال ما پرنده پر نمی زند

یکی زشب گرفتگان چراغ بر نمی کند
کسی به کوچه سار شب در سحر نمی زند

نشسته ام در انتظار این غبار بی سوار
دریغ کز شبی چنین سپیده سر نمی زند

دل خراب من دگر خراب تر نمی شود
که خنجر غمت از این خراب تر نمی زند

گذر گهی است پر ستم که اندرو به غیر غم
یکی صلای آشنا به رهگذر نمی زند

چه چشم پاسخ است از این دریچه های بسته ات
برو که هیچ کس ندا به گوش کر نمی زند

نه سایه دارم و نه بر بیفکنندم و سزاست
اگر نه بر درخت تر کسی تبر نمی زند .

تبریک به مسئولان استان .
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
1
5
100 % صد
Masoud
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
1
12
هنوزم وقتی یاد اون عکس میفتم که خودت ماشین چمن زنو گرفتی دستت تا زمین تمرین استقلال اهوازو آماده کنی یا اینکه با دست خالی هرکاری تونستی برای فوتبال خوزستان انجام دادی و آخرش قربانی دلالی و باندبازی شدی اما خودتو آلوده نکردی، اشک توی چشمام جمع میشه که این همه ظلم و بی اعتنایی که بهت کردن حقت نبود سیاوش
ابادانی
|
Germany
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
9
سلام.اقای بختیاری زاده صددرصد ماندن اسکوچیچ به صلاح نیست و باید برود وبحثی نیست. اما چرا صجبتی از مالکان غیرخوزستانی فولاد به میان نمی اید.نمی دانم که چرا ما خوزستانیها در مورد مشکلات فولاد سطحی قضاوت می کنیم.؟مشکل فولاد سوء مدیریتی است که در سایرعرصه ها در استان ما وجود دارد.کدام قسمت کار درخوزستان درست است که بخواهیم فوتبالمان درست باشد؟ اگر هم اس خوزستان نتیجه میگیرد به خاطر استعدادهای ناب خوزستانی است. وگرنه اس خوزستان هیچ برنامه ریزی خاصی انجام نداده است. اتفاقا فولاد در استان ما یک استثنا بود.یعنی زمانی که فولاد خوب بود باید تعجب می کردیم. الان فولاد تازه شده همرنگ سایر کارهای ما. در صنایع فولاد ، پتروشیمی و نفت غیر بومی ها جولان می دهند. متاسفانه اتحادی بین مردم شهرهای مختلف استان و قومیتهای مختلف وجود ندارد.واین می شود که ما در همه عرصه ها نه تنها از اصفهان بلکه کم کم از سیستان و بلوچستان هم عقب خواهیم رفت.برای شروع بیایید مطالبه مان را از مالکین غیر خوزستانی فولاد شروع کنیم و البته از هیات مدیره و مدیرعامل نالایق فولاد.اسکوچیچ خودش می رود.راستی مگر صنعت نفت ابادان هم اسکوچیچ دارد؟ نفت مسجد سلیمان ؟ و.... در نفت ابادان سالهاست که توجهی به استعدادهای ناب ابادانی و خرمشهری و شادگانی نمی شود.حتی نفت نوین هم پرشده از غیربومیها و البته بچه پولدارهای کارکنان پالایشگاه و انهایی که پارتی دارند.دلالها در این تیم هم جولان می دهند.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
1
6
این غده سرطانی رو از فولاد جراحی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
8
اسکوچیچ تو رو بجون هرکسی دوست داری از فولاد برو. داغون شدیم دیگه فقط برو برو برووووووو
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
6
مدیران نالایق همین اسکوهیچ برایشان خوب است با همین بازیکنان مازاد تیم های دیگر. مگر خوزستانیها مرد ه اند که از آستانه بازیکن جذب می کنند؟ واقعا برای مدیران بی لیاقت متاسفم و مشت نشانه چیست؟ خروار. بله مشت نشانه خروار است.
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
سالهای گذشته بارها در مورد بختیار وسروش نوشتم.مگر خوزستانیها مرده اند که از کرمانشاه و فارس بازیکن میگیریم.؟اصفهانیها کلا یه اسظوره دارند و هنوز سالهای سال در این تیم مانده است.(نویدکیا).فولاد دهها ستاره در این سالها از دست داده و نامی از انها برده نمی شود.یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ فوتبال ایران (حسین کعبی) و یکی از بهترین هافبکهای تاریخ ایران (مبعلی).و ستاره های دیگر.امثال این ستاره ها در خوزستان خیلی زیادند.اما ما خوزستانیها متاسفانه غریبه پرست هستیم.مظمئن باشد تا صد سال هم در تبریز یا اصفهان به بختیار اجازه نمی دهند کاپیتان بشود به خصوص که ستاره هایی مثل جماعتی و شریفات در تیم بودند.خدایش بختیار اصلا در حد و اندازه های اسی مسی نیست اما این ماییم که از او کاپیتان ساختیم.
جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
1
10
آقایون مدیران فولاد تورا بخدا سیاوش رابجای اژدری مدیرفولاد کنید.
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
5
لنگيا لنگيا لنگيا . از فولاد كنار بريد
منصور
|
Kuwait
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
7
با سلام، با رفتن فقط اسكو هيچ چيز عوض نمي شود چونكه موريانه به هرم باشگاه حمله كرده اگر بنا باشد تغيراتي ايجاد شود بايستي بهمراه اسكو اژدري خان + هيئت مديره ناكارآمد باشگاه بركنار شوند. واقعآ حيف شد حاج غلام ٨ سال زحمات زياد كشيد و هميشه زبانزد عام وخاص فوتبالي بودند، فوتبال خوزستان را به اسيا معرفي كردند ولي آقاي اژدرخان با شركاء در عرض ٣ ماه فولاد و كل خوزستان را نابود كردند، خدا عاقبت بخيرتان نكند اژدري.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
1
7
افرین سیاوش خوب و جانانه حرف زدی الان فریسات هم تو ورزش خوزستان به شدت از مدیریت و کادر فنی انتقاد کرد و تلویحا اعلام کرد که اسکوچیچ باید اخراج بشه ولی اژدری حاضر نشد روی خط برنامه بیاد و بد حالی رو بهانه کرد
هواداران فولاد باید با همین حساسیت پی گیر ماجرا باشن .
مهم نیست حریف استقلاله یا سپاهانه یا تراکتور مهم اینه که فولادیها در ورزشگاه حاضر باشن و پی گیر حقشون باشن .
نباید اجازه داد کسانی که فولاد رو به این روز انداختن اب خوش از گلوشون پایین بره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
5
وقتی این نظرات را میخواندم واقعا اشکم درآمد که همگی عاجزانه از یک اجنبی میخواستن که بیش از این با احساساتشان انها بازی نکند و استانشان را ترک کند و برود اما تعجب میکنم چگونه مسئولین این مطالب را میخوانند اما هیچ عکس العملی نشان نمیدن .واقعا متاسفم .
jafar
|
Switzerland
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
5
واضح است که یک عده طوری فولاد را کیش و مات کرده اند که نتیجه اش سقوط به لیگ یک باشه ؛ آخر سرمایه گذار تهرانی و اصفهانی نه تنها دلش برای فولاد نمی سوزه که از خداش که فولاد اصلا نباشه . تابستان گذشته ما هواداران چقدر تو سر خودمان زدیم دروازه بان بگیرید مهاجم نداریم و غیره ولی گوش ندادند ؛ معتقدم مسائل سلسله وار فولاد نمی تونه غیرعمدی بوده باشه ؛ امسال فولاد باید قهرمان می شده و نه اینکه سقوط کنه ؛ به هر حال مشگل فولاد سه مورده ۱- مدیریت ۲- اسکو ۳- بازیکنانی با ظرفیت فنی کم ( کمبود بازیکن از دروازه تا همه خطوط )
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
1
7
مسعود نریموسی. شرم باد براین گزارشگر. ننگ باد براین گزارشگر. متاسفم برای این گزارشگر. بخدا من ایشون رو تا قبل از این بازی بسیاردوس داشتم ولی الان از چشمم افتاد که تحمل یک لحظه قیافش و صداش رو ندارم. ما انتظار طرفداری از فولاد رو ازت نداشتیم ولی حداقلش انتظار عدالت رو تو خاک خودمون داریم. آقاجان ! این چه حرفهایی بود میزد. واقعا من داشتم سکوته میزدم. آخه بی انصاف شما داری شهرت که پایگاه فوتبال ناب جنوب هستش رو تبدیل میکنی به خانه تیم حریف!!! متاسفم برات. شما در هفته12 دربرنامه زنده میگی فولاد برای سقوط نکردن میجنگه!! شما میگید فولاد بزرگ ومحبوب داره پابه پای استقلال بازی میکنه!! آخه مگه استقلال،بارسلوناست که فولاد باید افتخارکنه پابه پاش بازی کنه؟؟ متاسفم برات. شرم برتو . ننگ برشما .
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
مقایسه کنید با گزارشگران تبریز و اصفهان که خیلی علنی از تیمشون طرفداری می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
1
5
دم اهوازیها گرم بهترین راه حل همین هست وقتی این اقایان سکوت میکنن . یکی بره دمار این اسکوچیچ رو دربیاره
ناشناس
|
Norway
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
4
حال من هم از این گزارشگر بی ادب بهم میخوره
سعده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
3
دم آفاسیاوش گرم.حرف دله همه روزدی.
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
4
نریمیسا آبرو هرچی خوزستانی هستش توبردی موقع ای که استقلال گل میزنه طوری فریاد میکشه که انگار فولاد گل زده متاسفام برای صداوسيما که چنین افرادی گزارشگری میکنند که حتی لحن حرف زدن ولغت چینی هنگام گزارش بلد نبودن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها