به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۹ نظر

آل‌نعمه: فولاد با اسکوچیچ درست بشو نیست

آل‌نعمه: فولاد با اسکوچیچ شانسی برای ماندن ندارد

خوزستان اسپورت- مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید شرایط فولاد نشان می‌دهد که با این کادر فنی شانسی برای ماندن ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد آل‌نعمه و محمد قاضی، دو بازیکن تأثیرگذار سال گذشته تیم فولاد خوزستان که در لیست مازاد دراگان اسکوچیچ قرار گرفتند، بازیکنانی هستند که جای خالی آنها در خط دفاع و حمله تیم فولاد در لیگ پانزدهم به وضوح احساس می‌شود.

احمد آل‌نعمه در مصاحبه با روزنامه گل با اشاره به موضوع فوق می‌گوید که اگر او و قاضی در فولاد بودند، اکنون این تیم در ته جدول نبود. مصاحبه این مدافع خوزستانی را به نقل از روزنامه گل مرور کنید:

از احمد آل‌نعمه چه خبر؟
اوضاع و احوال فعلاً به گونه‌ای است که خودم هم راضی نیستم و با اتفاقی که افتاده به جز تمرین خصوصی و آماده نگه داشتن خودم کاری نمی‌شود کرد.

یعنی از نظر بدنی آماده هستی؟
بله خدا را شکر با مربی خصوصی به صورت انفرادی کار می‌کنم و بدنم کاملاً آماده است.

در همان اوایل لیگ و بعد از گذشت چهار هفته که تیم ها بازیکن آزاد می‌توانستند بگیرند، حرف از بازگشت تو به لیگ بود؟
پیشنهاداتی بود اما یا به توافق نرسیدیم و یا شرایط تیم ها مناسب نبود. منتظر بودم تا یک پیشنهاد خوب بشود و انتخاب راحت تر و بهتری انجام دهم که متأسفانه رخ نداد. این اواخر هم با راه‌آهن صحبت هایی داشتم که توافق نکردیم.

چرا با تیم تارتار به توافق نرسیدی؟
مدیران باشگاه و حتی قائم مقام راه‌آهن هم با من برای رفتن به این تیم صحبت کردند اما روی مسائل مالی نتوانستیم به توافق برسیم و قسمت نشد در خدمت تیم آقای تارتار که به من لطف داشتند، باشم.

فولاد چطور؟ حرف از بازگشت دوباره تو به این تیم هم در میان بود.
مشکل من برای حضور در فولاد اسکوچیچ بود که من را با اینکه یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشتم، نخواستند. همچنین قرار بود از اسکوچیچ از فولاد جدا شود و به سپاهان برود که این اتفاق نیفتاد و با برگشتنش، آمدن من هم به فولاد منتفی است.

اینکه برخی‌ها در باشگاه فولاد می‌گویند لجبازی اسکوچیچ و دست دادن برخی مهره‌های تأثیرگذار مثل تو و محمد قاضی باعث شده این تیم نتیجه بگیرد را قبول داری؟
نمی‌گویم صدر اما قطعاً اگر ما بودیم، الان فولاد در انتهای جدول قرار نداشت. آن هم تیمی مثل فولاد که این همه هوادار و امکانات دارد. اگر تلفیق بازیکنان فعلی و قدیمی‌ها حفظ می‌شد، شاید شرایط الان اینطوری نبود.
بازیکنی که قرارداد دارد و شرایط خوبی دارد، وقتی بازیکن آزاد نیست، چرا باید از تیم کنار گذاشته شود؟ من هم با نظر آنهایی که این حرف را زده‌اند، موافق هستم. چون اگر بازیکنان قدیم و جدید با هم کار می‌کردند، با هماهنگی خوبی که به دست می‌آمد، شرایط فولاد خیلی بهتر از الان بود و هواداران اینقدر ناراحت نبودند.

اسکوچیچ تا یک قدمی سپاهان رفت اما دوباره برگشت. فکر می‌کنی فولاد را این مربی بتواند از بحران خارج کند؟
من فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی رخ بدهد، چون در هفته های گذشته که می‌توانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند، بازی‌های برده را با شکست عوض کرد. حتی در بحران هم که می‌توانستند برنده باشند، بعد از یک نیمه برنده بودن، در نیمه دوم بازنده زمین را ترک می‌کردند.
این شرایط تیم با این روال نشان می‌دهد که فولاد با این کادر فنی شانسی برای ماندن ندارد و خود باشگاه هم فهمیده اما قرارداد سنگین اسکوچیچ دست آنها را بسته است. امیدوارم خود اسکوچیچ هم بفهمد که دیگر کاری از دستش در فولاد برنمی‌آید و با توافق خوب در اهواز به کارش پایان بدهد، چون معتقدم این فولاد با اسکوچیچ درست بشو نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
1
8
این اسکوچیچ از کجا به ملوان آمد و بعد از آن از بین این همه تیمها چگونه نصیب فولاد شد نمیدانیم .
واقعا بعضی مواقع ماانسانها چیزی را انتخاب میکنیم که اصلا به صلاحمان نیست شاید اگر در شروع لیگ امسال یک مسئول اسکوچیچ را از فولاد حذف کرده بود الان منفور ترین شخص بین ما هواداران بود .اسکوچیچ خیلی راحت توانست خودش را با یک چهره کاذب در بین ایرانیان محبوب جلوه دهد .
سئوال مهم این است که اسکوچیچ زرنگ بود یا ما ایرانیان بی تجربه که طوری استقلال پایتخت و فولاد خوزستان برای جذب أو این چنین رقابت داشتن .
پاسخ ها
foolad girl
| Iraq |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
دفعه اول فکر کنم فرکی به باشگاه گفته بود گزینه خوبی میتونه باشه
خودش داشت میرفت در مقابل این همه اصرار باشگاه به موندنش احتمالا خواسته کمکی کنه
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
6
در جواب ناشناس .
آفرین خیلی قشنگ توصیف کردی بخدا .
اما قضیه استقلال تهران که معلوم بود چون دو بار اطلاعیه دادن توی سایت رسمی باشگاه استقلال که اسکوچیچو نمیخایم الان سرچ کنی داخل اینترنت میبینی .
ولی چه فایده مدیرای باشگاه ما گول بازار گرمی رو خوردن و کار از کار گذشت .
واقعا یعنی هیچ بندی تو قراردادش نذاشتن که اگه تیم نتیجه نگیره بتونند بدون دادن هزینه قرارداد فسخ بشه ؟
Yasin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
5
سلام خسته نباشید یه سوال دارم تکلیف کاپیتان ایوب والی چی شد؟محرمیتش بخشیده نشد؟بر میگرده فولاد؟
مدیر پایگاه سلام
تقاضای تجدید نظر داده اند ولی هنوز کمیته استیناف رأی صادر نکرده است.

فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
4
آقای ال نعمه چرا نمیگی از 5 تا بازیکن فولاد 4 تا رو باید فرستاد لیگ دو و یکی رو بفرستن ندامتگاه !!! ولله درست نیست .دغاغله خوب جایگاه خودشو پیدا کرده لاقل تو لیگ دو کارایی داره .توجه کنید اصلا تو فاز برگشت و دفاع همکاری نداره و فقط راه می ره و انتظار داره عمه بدون و توپ بش برسونن تا گل بزنه که گلزن نیست
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
3
اسکوچیچ یادگار کینه ای است که انتقام آن از هواداران عاشق فولاد کشیده شد . کاش اندکی گذشت در کار بود آقای خوب چرا ما هواداران ؟ ما که این همه با شما یار بودیم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
6
اسکو داره نون تیپ و قیافه و فن بیان و روابط قوی رو میخوره. هرکی توفوتبال این مملکت این فاکتورا رو داشته باشه تیم پیدا میکنه
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
7
هیچ کس از این وضعیت راضی نیست حالا تا کی باید تحمل کنیم خدا می دونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
3
آقای مدیر عامل شما که الحمد الله تحصیل کرده ای ,هزينه سقوط به لیگ ١ و صعود دوباره به لیگ برتر چندین برابر قرارداد اسکوچیچه اینو بفهم البته همه میدونن که چه برنامه ای برای فولاد دارید و خودت رو زدی به ندونستن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها