به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

افشاگری آل‌نعمه در خصوص دلیل جدایی از فولاد

افشاگری آل‌نعمه در خصوص دلیل جدایی از فولاد

خوزستان اسپورت- مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز با صراحت در رابطه با دلیل جدایی از تیم فولاد خوزستان صحبت کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روزنامه خبرورزشی، مدافعی که پارسال یکی از 23 بازیکن تیم ملی در جام جهانی برزیل بود، حالا بدون تیم در اهواز تمرینات انفرادی انجام می‌دهد تا شرایط جسمانی‌اش را حفظ کند.

متن مصاحبه احمد آل‌نعمه در رابطه با دلایل بیرون ماندنش از لیگ برتر را بخوانید.

چطور شما بدون تيم هستي؟
بعد از خاتمه ليگ چهاردهم در ليست مازاد فولاد قرار گرفتم؛ از چند تيم پيشنهاد بود و من با پيكان به توافق رسيدم تا اينكه فدراسيون فوتبال حكم به سقوط پيكان به دسته اول داد و قراردادم را با اين باشگاه فسخ كردم در آن مقطع 2، 3 روز به شروع ليگ مانده بود و اكثر تيم‌ها يارگيري كرده بودند و فقط 2 باشگاه مرا خواستند كه احساس مي‌كردم شرايط سختي دارند.

بهتر از بدون تيم ماندن بود؛ حداقل بازي مي‌كردي؟
فوتبال را بايد با دل بازي كرد، وقتي دلم نبود در فلان تيم بازي كنم مسلماً روي كيفيتم تأثير منفي مي‌گذاشت و اين به ضرر تيم و خودم تمام مي‌شد.

اگر اشتباه نكنيم شما پارسال نيم‌فصل اول را در تراكتورسازي بوده و با پيگيري و مكاتبات باشگاه فولاد به اهواز رفتي.
بله. قرارداد یک و نیم ساله ساله با من بستند.

چرا در ليست مازاد اسكوچيچ قرار گرفتي؟
حرف زدن در اين مورد چيزي را عوض نمي‌كند. آقاي اسكوچيچ بارها از من بابت عملكردم تمجيد كرد و مي‌گفت تو عالي بودي و چند بازي را براي ما درآوردي و چند امتياز برايمان گرفتي ولي از حالا به كلاس مربيگري برو چون مي‌تواني بعد از بازيگري مربي خوبي شوي. به عنوان يك مدافع كارم براي فولاد با گلزني شروع و با گلزني در بازي آخر به پايان رسيد اما در ليست مازاد قرار گرفتم، مي‌توانستم فسخ نكنم چون قرارداد داشتم ولي در شأن من نبود اين كار را انجام دهم.

با اين عملكرد چرا تو را نخواستند؟
يك مديربرنامه بارها با من تماس گرفت و گفت بايد با من قرارداد ببندي؛ به او گفتم من با فولاد قرارداد دارم چرا بايد مديربرنامه بگيرم و بخشي از قراردادم را به تو بدهم؟ مي‌توانم با همان درصدي كه به تو مي‌رسد چند كار خير انجام بدهم. اين مديربرنامه گفت اگر با من قرارداد نبندي از فولاد كنارت مي‌گذارم. من هم گفتم فوتبال را كنار بگذارم به امثال تو باج نمي‌دهم. شايد حرف اين شخص به كرسي نشست ولي من تا 100 سال از اين باج‌ها نمي‌دهم. اين آدم كلي بازيكن نه چندان مطرح به فلان تيم داد؛ سرنوشت آقاي مربي با اين حركات چه مي‌شود؟ گذر زمان مشخص مي‌كند وقتي تيمت را دلال ببندد چه سرانجامي پيدا مي‌كند.

چرا به كميته اخلاق فدراسيون يا ارگان‌هاي ديگر مراجعه نكردي؟
با كدام سند؟ به نوعي همه اركان فوتبال مي‌دانند چه افرادي دلالي مي‌كنند ولي يا سند ندارند يا يكسري موضوعات به ميان مي‌آيد كه دوست ندارم در موردش حرف بزنم و خواننده‌هاي همين حرف‌ها را نسبت به اهالي فوتبال بدبين كنم.

با كارلوس كروش در اين مدت صحبتي داشته‌اي؟
در اين چند ماه كه نه! اما آقاي كروش گردن من حق بزرگي دارد و افتخار مي‌كنم در كنار ايشان يكي از اعضاي تيم ملي در جام جهاني بودم.

با تيمي براي بازگشت به ميدان صحبت كرده‌اي؟
صحبت‌هاي مقدماتي را با يك تيم خوب و پرافتخار انجام داده‌ام و چون بازيكن آزاد هستم مشكلي براي بازي كردن ندارم و بايد با اين باشگاه به توافق برسم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
جناب
|
Brazil
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
11
7
این جناب مدیر برنامه اگه یه کار درست هم کرده باشه بیرون کردن شماست گرچه بنده هنوز هم شک دارم که نیم فصل چجوری اومدی فولاد با اینکه بسیار سنت بالا بود و بازیت بد شده بود و تو تراکتور بازیت نمیدادن.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
باشما هم موافقم هم مخالف.
از نظر فنی موافقم با حرفتون ولی مخالفم چون نباید مدیربرنامه اینقد قدرت داشته باشه که بازیکنای تیم با نظر اون داخل یا خارج بشن اینجوری سنگ رو سنگ بند نمیشه در آخر میشه همین فولادی که میبینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
من قبول دارم که آل نعمه سنش بالست ولی اصلا قبول ندارم که برای فولاد پارسال بازیکن خوبی نبود ایشوون علاوه بر دفاع خوبش دوتا گل حیاتی هم برای فولاد زد و امسال هم جای خالی او در فولاد محسوسه
asd313
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
14
خیلی خلاصه و کوتاه عرض میکنم که خدا از اون دلالی که چنین بلایی سر تیممون اورد و هرچی بازیکن بنجله بهمون قالب کرد نگذره... همینو فقط میتونم بگم... فقط میتونم بگم بلاخره آه ما و آه بازیکنایی که به ناحق از تیم حذف شدن اونا رو میگیره... آی دلالا؛ اون پولی که میخورید حرومتون باشه درد بی درمون بگیرید پول دوا و دکترتون بشه.... الهی آمین یا رب العالمین.... همین فقط....
بهروز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
5
4
تنها خروجی مثبت داستان این مدیر برنامه خروج شما از باشگاه بود
TiAm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
1
5
درود
آقاى آل نعمه بس كن، چرا انقد مصاحبه عليه فولاد و اسكو؟ حالا هر اتفاقى افتاده باشه، من هيچوقت اون زمانى كه فولاد بهت احتياج داشت و بخاطر پول بيشتر رفتى تراكتور رو فراموش نميكنم!!! بعدم كه تو تراكتور بازى بهت نرسيد فولاد دستتو گرفت!!! چرا راجب اون بيمعرفتى خودت حرف نميزنى؟؟؟ حالا به فكر فولاد افتادى؟؟؟ حالا شد تيم محبوبت؟؟؟ حالا شد تيم شهرت؟؟؟ بس كن
هوادار فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
5
8
خداییش یعنی این از خانزاده بهتر نیست؟
فابرگاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
1
5
اظهارنظرات مغرضانه درمورد آل نعمه اوج بی وجدانیه ومشخصه ک دوفردی ک دربالا نظردادن از نزدیکان دلال مذکور واز دشمنان قسم خورده ی فوتبال خوزستان هستن,ب این دوستان یادآوری میکنم پارسال فولاد با وجود آل نعمه یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ بود ک ب سختی گل میخورد ومهارت آل نعمه در شوت وضربات ایستگاهی,سرزنی وبازیسازی از دفاع وهمچنین تجربه ی بالاش رو اضافه کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
راست میگی متاسفانه اینان به همین زودی فراموش کرده اند که فولاد پارسال با وجود همین مردان بود که توانست بهترین خط دفاع لیگ را به خودش اختصاص دهد و امسال هم بدلیل نبودن انهاست که داره چپ و راست گل میخورد البته دلالان حق دارند که علیه آل نعمه جوسازی کنند و از مهرهای بی کفایت خودشان که امسال به تیم تحمیل کرده اند تعریف و تمجید کنند .
ناشناس
|
Iraq
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
2
عجب مدیربرنامه ایییی. عجب قدرتیییی
واویلا به این فولادی که این آقا بسته
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
1
3
این اقا که خیلی بهتره از ایناست که اسکو و اژدری اوردن .بعدش هم افراد حقوق بگیر باشگاه که چند نفرن بدونن عزت وشرف فوتبال خوزستان خریدنی نیست همیشه میاین از اسکو واژدری دفاع میکنین . تازه اگه تیم ببره به این چند نفر برا هر پیروزی حدود دویست هزار تومان میدن برا هر نفر مبلغ زیادی نیست .هنوز هم که تیم پیروزی نداشته چند روزی نبودشون بعد از ان برخورد که در دفتر با اژدری داشتن انگار فول شدن .انشا الله روز جمعه همه یک صدا بر کناری اژدری واسکو رافریا د میکنیم
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
1
حرفهای آل نعمه شبیه حرفهای سعداوی و قاضی و موسوی میباشد.بازم میگم من در شگفتم که چرا آقای دهکردی با اسکوچیچ که افکارش در راستای خط مشی باشگاه فولاد نبود قرارداد یکطرفه دوساله بست که الان قادر به اخراجش نیستن؟
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
1
4
ضوری50هزارنفری در بازی باتراکتور و حمایت از بازگشت دهکردی،اولین وآخرین راه نجات فولاد .
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
0
مگر فولاد پارسال با آل نعمه و مساریچ بهترین خط دفاع لیگ برتر نبودن ،در بازی های آسیایی هم که 2 یا 3 تا گل بیشتر نخوردن . پس یقین داشته باشید اگر ال نعمه در تیم فولاد می موند( نسبت به بازیکن های پارسال فقط نانگ رفته بود .) الان انتهای جدول نبودند .مسوولان فولاد کمر به نابودی فولاد بستن این رو شک نکنید .وگرنه کدام باشگاه با درایت بازیکن های دست پرورده خودش رو راحت دور می ندازه ؟جالبه که در تیمی مثل تراکتور تونی اولیویرا حتی در جذب یک بازیکن هم در تیم نقش نداشته اونوقت ما تیم رو دادیم دست یک نفر و هر بلایی که دلش می خواد سر تیم اورده واقعا جای تاسف داره برای مسوولان فولاد که نام بد از خود به یادگار می گذارند . مردم خوزستان هیچ وقت شما رو نمی بخشند .!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
0
آقای جناب ما قبول داریم که آل نعمه سنش بالست ولی اصلا قبول نداریم که برای فولاد پارسال بازیکن خوبی نبود ایشوون علاوه بر دفاع خوبش چندتا گل حیاتی هم برای فولاد زد و امسال هم جای خالی او در فولاد محسوسه .خواهشن در نظر دادن فراموش نکنید که خدای بالا سر ماست و فقط نباید وانمود کنیم که از عملکرد دلالها ناراحتیم. در مقایسه آل نعمه با بازیکنان امسال فولاد خیلی تفاوت احساس میکنم
عباس
|
United States of America
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
0
0
بخدا قسم اسکوچیز داره خرابکاری میکنه٬ و میخواهم از اون کسی که میگه آل نعمه سنش رفته بالا وخوب بازی نمیکنه بگم . اولا آل نعمه شناسنامه تیم فولاده و پارسال چقدر برا تیم گل زد ها؟؟ خط دفاعی پارسال نگاه کن و خط امسال رو ببین . متاسفم برا این آدمکها که خودشون از نزدیکان دلالان هستن که اینجوری در مورد بازیکن بومی و متعصب فولاد حرف میزنند٬ آل نعمه بزرگه یا مساریچ ها؟؟ بعدش ال نعمه خودش به تنهایی ۳ بازیکنه. آقایون خجالت بکشید. ال نعمه نمیخواد کسی مدیربرنامش بشه مگه زوره؟؟ اسکوچیز باید بره کشورش و دیگه هم برنگرده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها