به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
تعداد نظرات: ۲۹ نظر

توضیحات مدیر برنامه‌های اسکوچیچ درباره تیم فولاد

توضیحات مدیر برنامه‌های اسکوچیچ درباره یارگیری فولاد

خوزستان اسپورت- سیدرضا فیض بخش، مدیر برنامه‌های دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان، در خصوص شرایط تیم فولاد و مسائل مرتبط با نقل و انتقالات این تیم، توضیحاتی برای خوزستان اسپورت ارسال کرده است که عیناً از نظرتان می‌گذرد:

مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی ورزش خوزستان (خوزستان اسپورت)
با سلام و احترام

در پی بحثهایی که در روزهای اخیر پیرامون نتایج باشگاه فولاد خوزستان و عملکرد جناب آقای دراگان اسکوچیچ بوجود آمده، اینجانب سیدرضا فیض بخش، مدیر برنامه های آقای اسکوچیچ، وظیفه خودم دانستم که توضیحاتی خدمت حضرتعالی و مخاطبان محترم پایگاه خبری تحلیلی ورزش خوزستان ارائه دهم:

1- مطمئنا هدف و آرزوی آقای دراگان اسکوچیچ و بنده سربلندی فوتبال خوزستان است و گواه این صحبت بنده هم عملکرد دراگان و اینجانب در پایان فصل گذشته است. مردم فهیم خوزستان، مستحضرند با توجه به عملکرد مطلوب جناب آقای اسکوچیچ در ملوان و فصل اول حضورش در فولاد ایشان پرمشتری ترین مربی فصل نقل و انتقالات بودند. نگاهی به آرشیو اخبار در آن روزها نشان می‌دهد تیم هایی همچون استقلال تهران، سپاهان و تیم امید کشورمان به صورت جدی متقاضی امضای قرارداد با اسکوچیچ بودند. ایشان اما به دلیل علاقه به فوتبال خوزستان و تعهدش به باشگاه فولاد به این پیشنهادها اعتنایی نشان ندادند. این در حالی بود که به دلیل تحولات مدیریتی، وضعیت فولاد کمی بهم ریخته به نظر می‌رسید و حتی یکی از مسوولان فوتبال خوزستان عنوان کرده بودند اسکوچیچ می تواند قراردادش را با فولاد فسخ کند. بنده هم به عنوان مدیربرنامه های اسکوچیچ در آن مقطع سعی کردم در قرارداد این مربی با فولاد خدشه ای وارد نشود و بدون منفعت طلبی حتی حاضر نشدم با هیچ باشگاهی مذاکره داشته باشم.

2- در روزهای اخیر اتهامهای زیادی درباره روابط غیرسالم بنده با مدیریت فولاد مطرح شده و همچنین به آقای اسکوچیچ و بنده تهمت دلالی و سوء استفاده مالی در نقل و انتقالات زده شده است. بنده وظیفه خودم می‌دانم که در این میان چند نکته را مطرح کنم. آقای اسکوچیچ مربی با کارنامه ای است که هرگز حاضر نمی‌شود برای کمی منفعت مالی بیشتر چهره خود را خدشه دار کند. ایشان با فولاد قرارداد دو ساله دارند و مطمئنا در این شرایط دست به کارهای سودده کوتاه مدت نمی‌زند. اگر ایشان قصد سوء استفاده مالی داشتند روی  قرارداد بازیکنان خارجی این کار را انجام می‌دادند. اما آقای اسکوچیچ تاکید داشتند هر سه بازیکن خارجی فصل قبل حفظ شود و حتی برای راضی شدن مساریچ و تسویه حساب با او پذیرفت بخشی از مطالبات خودش را نگیرد تا مساریچ راضی شود. آیا مربی ای با دستمزد و اعتبار دراگان به کسب درامد ناسالم از قرارداد چند بازیکن ایرانی چشم می‌دوزد؟ سوال اصلی بنده از منتقدان اسکوچیچ این است اگر بازیکنان سرباز فولاد از این تیم گرفته نمی‌شدند دراگان نیازی به جذب بازیکن پیدا می‌کرد که این مباحث پیش بیاید.

3- درباره خودم باید چند نکته را ذکر کنم. در سال گذشته که دراگان مربی فولاد شد تنها یک بازیکن از کانال بنده به فولاد آمد. لازم به ذکر است در دوره آقای فرکی در فصلی که فولاد قهرمان شد آقای فرکی سه بازیکن موردنیازش را از طریق من جذب کردند. در واقع آنهایی که می‌گویند رابطه بنده با دراگان باعث شده من بتوانم به فولاد بازیکن بدهم صحبتی خارج از واقعیت و انصاف انجام می‌دهند. در این فصل هم من چهار بازیکن در فولاد دارم. قرارداد بازیکن فصل قبل من تمدید شده و سه بازیکن جدید به نام های حسین مالکی، حسین ابراهیمی و مهدی دغاغله هم بنده به فولاد آوردم. نخست اینکه رقم این سه بازیکن در مقایسه با بازیکنان دیگر فولاد کاملا متعادل است. حسین ابراهیمی یکی از خوبهای فصل گذشته بوده و به اعتقاد اکثر کارشناسان یک خرید مطلوب برای فولاد است. حسین مالکی هم که در فصل قبل جزو پدیده های لیگ بوده در پایان فصل با پیشنهادی بهتر از سوی نفت تهران روبرو شده بود اگر بنده به دنبال منفعت طلبی بودم زمینه انتقال این بازیکن را به نفت ایجاد می‌کردم. دغاغله هم بازیکنی بومی است که قبلا در ملوان شاگرد اسکوچیچ بوده و آقای دراگان بواسطه شناخت قبلی علاقه داشت این بازیکن را جذب کند. آقای اسکوچیچ با توجه به شرایط و بضاعت فولاد بازیکنان مورد نیازش را به تیم اضافه کرد و تحلیل بنده این است سه بازیکنی که از کانال من به فولاد اضافه شد خریدهای مطلوبی و با قراردادهای متعادل بوده است. خوشبختانه با انتشار فهرست قراردادها از سوی سازمان  لیگ به خوبی می‌توان به این موضوع پی برد. شخصا بنده از اینکه توانستم سه بازیکن خوب لیگ کشورمان را با قراردادهایی معقول به فولاد بیاورم خدا را شکر می کنم.

4- واقعا برای خود من جای شگفتی است چگونه چنین هجمه ای علیه بنده راه افتاده است. احتمالا اطلاعات ناقص برخی دوستان منشا این هجمه بوده است. من باید اشاره کنم در یکی دیگر از تیم های لیگ برتری هم من دو بازیکن دارم و نتایج این تیم فعلا چندان مطلوب نبوده اما کسی نیامده اسم بنده را مطرح کند. اما مشخص نیست چرا در فولاد  کاسه و کوزه ها را سر من شکسته اند؟ وظیفه ما کارگزاران فیفا مشخص است مربیان از ما بازیکن می‌خواهند و ما زمینه جذب آنها را فراهم می‌کنیم. اگر آقای اسکوچیچ به دنبال سوء استفاده از رابطه من با خودشان بودند حداقل یک بازیکن خارجی از کانال من می‌گرفت. متاسفانه جوسازی اخیر کاملا به ضرر اینجانب شده. دوستداران فولاد بد نیست بدانند کل درآمد من از فولاد در این فصل تا اینجای کار چهار میلیون تومان بوده است که حاضرم اسنادش را منتشر کنم. جنجالهای اخیر باعث شده تا بازیکنی که در زمان فرکی توسط بنده از یک تیم کوچک به فولاد آورده شد و در این تیم خوش درخشید حق الزحمه مرا پرداخت نکند و من مجبور شدم از ایشان به کمیته انضباطی شکایت کنم تا حداقل بخشی از حق الزحمه ام را دریافت کنم. به نظر می‌رسد مجبور خواهم شد برای گرفتن حق الزحمه امسالم هم دست به دامن کمیته انضباطی شوم چرا که با جو ایجاد شده، دوستان راحت ترین کار را در قربانی کردن بنده می‌بینند.

در آخر جا دارد یک بار دیگر با آرزوی سربلندی برای مردم خوزستان تاکید کنم بنده برای خروج فولاد از شرایط کنونی هر آنچه در توانم باشد انجام خواهد داد. از هوادران فولاد هم تقاضا دارم با صبوری به بازگشت فولاد به روزهای اوجش کمک کنند.

باتشکر
سیدرضا فیض بخش

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۹
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
4
27
زمان فرکی دهکردی پای شما دم باشگاهم نمی رسید می تونی دست مربی که اوردی بگیری ببری من از پارسالم با سبک بازیش موافق نبودم ولی چیزی نمی گفتم چون مشکل نداشتن مهره داشتیم بازیکنای فولادنوین خط زد تا بتونه از کانال شما بازیکن بیاره .
پاسخ ها
نریمان اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
من اگه بجای آقای اسکوچیچ بودم نیم فصل رضا نوروزی و میلاد میداوودی و محمد غلامی رو جذب تیم میکردم در حال حاضر هیچ مربی صلاحیت سرمربی گری تیم فولاد رو نداره و خیلی بده برای یک باشگاهی مثه فولاد و از الان بخواد مربیشو اخراج کنه دقیقا مثه تیم های ضعیف که کاره هر سالشون اینه
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
14
با تشکر باید بگم الان مشکل تیم فولاد این نیست که بازیکن کی مدیربرنامشه. بنظرمن مشکل اصلی فولاد تاکتیک دفاعیه اگه مافقط برای مساوی بریم داخل زمین اگرم نبازیم و به مساوی برسیم فایده نداره فولاد الان مشکل تاکتیکی داره تیم خیلی دفاعی شده
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
20
مالکی ، ابراهیمی و دغاغله از نظر شما خریدهای ایده آلی هستند ؟ با توجه نتایج فولاد و نحوه تاثیر گذاری آنهای تا اینجای فصل؟؟؟ اولاً ابراهیمی تا آخرین ساعات ممکن منتظر پاسخ مثبت منصوریان برای ماندن در تیم نفت بود و پس از عدم دریافت پاسخ مناسب پاسخ تیم فولاد را داد ... دوماً دغاغله جزو بازیکنان کنار گذاشته شده از سوی سر مربی پرسپولیس بود و یقیناً اگر در دوران اوج خودش قرار داشت در همان تیم پرسپولیس باقی میماند... سوماً مالکی هم که از نظر شما پدیده فصل قبل بود ابداً چنین چیزی نبوده و با این سخنان شما این بازیکن تبدیل به پدیده نخواهد شد .. چهارماً در مورد ماندن اسکوچیچ در تیم فولاد اگر اگر اگر فرض کنیم تمام اخبار فصل نقل و انتقالات همه صحیح بوده و بازی رسانه ای نبوده با نگاهی ساده به مبلغ قرار داد این مربی که او را در رتبه دوم لیگ از نظر مبلغ قرار داد قرار داده و از این بابت او هیچ ضرر و زیانی ندیده هر چند نتایج این فصل او و تیم فولاد را در رتبه آخر لیگ قرار داده ... نتیجتاً بازیکنانی که شما به فولاد آوردید واضحاً یا بازیکن مازاد تیم قبلی بوده و یا بازیکن کاملاً معمولی و نه پدیده و در مورد اسکوچیچ سر مربی فولاد هم که رقم قراردادش گویای همه چیز است ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
17
لطفا اسامی 3 بازیکن زمان آقای فرکی که از طرف اقای فیض بخش آمدند بنویسید
پاسخ ها
هوادارفولاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
فقط بدرلو از اون زمان هست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
18
آقای فیض بخش نعیم سعداوی میگه اسکوچیچ فقط ازطریق یک کانال بازیکن جذب میکنه وآن کانال شماهستید که فولادرو داری نابود میکنی
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
17
اول اینکه شما خودتو برا چهار میلیون تو دردسر نمیندازی حرفت مورد قبول نیست چه با سند چه بی سند. دوم اینکه همین سه تا بازیکنی که برا فولاد اوردی برا هفت پشت تیم بسه . سوم اینکه شما اگه ارزوت سر بلندی فولاد بود چرا این سه بازیکنو به اسکو دادی اون بهت اطمینان داشت در ضمن اگه تیم پارسال بهتر نتیجه میگرفت دلیلش تاکتیکا فرکی بودن که هنوز تو وجود بازیکنا بود. چهارم اسکو حاضر نمیشد به هیچ تیمی بره چون هیچ تیمی اندازه فولاد پول قلمبه بهش نمیداد. پنجم اگه افرادی مثل شما فوتبالی وکار بلد بودن حال وروز فوتبال ایران اینجور نبود .....................
ماموت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
13
ابراهیمی بیشتر فصل پیش نیمکت نشین بود . مالکی پدیده نفت مسحد سلیمان بود ؟!؟! اصلا شما بازی بازیکن هایی که ایجنتشون هستی رو میبینی ؟! خدا رو شکر کلی سایت آمار و نمره بازیکن فعالیت میکنه .
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
10
ششم .در مورد قرارداد اسکو هم هیج تیمی اینقدر پول نمیداد به همین خاطر اسکو امد فولاد اگه راست میگه تو فکر مادیات نیست چطور هفته گذشته در جلسه مدیران هفتاد در صد از پولشو میخواست که بره در مورد دانش فوتبالیش هم معلومه تیم جا خوش کر ده ته جدول اقای فیض جایی که پول وسط باشه ادما غیر قابل پیش بینی هستن ونتیجه اش میشه فوتبال ما .
هوادارفولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
12
1 تاکتیک فولاد خیلی دفاعی شده اگه سیستم هجومی بچینه قطعا نتیجه میگیره مثل بازی پارسال با نفت تهران که با سه دفاع بازی میکرد2.مالکی کجاش پدیدست؟؟شوتاش؟؟؟3.دغاغله تا زمانی که تو اوج بود یه نیم نگاه به فولاد نداشت الان بومی شده برا ما؟؟؟
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
8
7
حالا وقت انتقاد نیست بچهها باید از تیم حمایت کنیم
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
18
با سلام ؛ تیم در نیم فصل دوم از فصل گذشته نسبت به زمان آقای فرکی دچار ضعف تاکتیکی شد و نهایتا هم نتوانست به آسیا راه پیدا کند . شما می گوئید که اسکو با توجه به شرایط و بضاعت فولاد بازیکنانش را به تیم اضافه کرده ؛ جواب شما این است : تیمی که خود آکادمی فوتبال دارد اول نیازهایش را از طریق آکادمی خودش برطرف می کند بعد در صورت نیاز می رود سراغ بازیکنان خارج از آکادمی ؛ جهت جذب بازیکن از فولاد نوین و امید فولاد نیازی به شرایط و بضاعت فولاد نبود چون بازیکنان پایه فولاد بودند و با هزینه بسیار کمتر می توانستد به تیم اضافه شوند . آیا بیت سعید ؛ جانفزا و .... در حد مالکی ؛ دغاغله و ابراهیمی نبودند که اینها را آوردند ؟ حالا سوال بعدی : چطور شد که اسکو بیت سعید که مهاجم بود را در دفاع امتحان کرد و چرا ؟ در آخر با تمام مصائبی که سر فولاد رفته و همه کارشناسان ضعف در یارگیری را علت آن می دانند در حیرتم که چطور می پرسید چرا اینهمه هجمه علیه شماست ! اصلا از خودتان پرسیدید چطور می شود یک تیم شش تا دفاع کناری داشته باشه ولی دفاع وسط ؛ هافبک بازیساز و مهاجم نوک نداشته باشد ؟! یعنی این واقعا برایتان عجیب نیست ؟
صادق فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
9
اقای فیضبخش بااین حرفهای جناب عالی کاری ازپیش نمیبره فولاد کاری کنید فولاد به دوران اوجش برگرده. واین دوران فقط باگرفتن ۴ تا۵ بازیکن عالی برمیگرده نه گرفتن بازیکنان محروم ومصدوم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
9
شما اگه قانون ١٠ درصد از موكلات هم بگيري ميشه : اسكوچيچ و دستياراش، و همين ٤ تا بازيكني كه ميگي ميشه ٥٠٠ ميليون نقد !................
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
9
اقای فیض حرفاتو خوداسکوهم قبول نمیکنه چون به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را حالا شما هی تکرار کنید با این بازیکنا که به فولاد دادی اگه نریم دسته یک شانس اوردیم .مهاجم دادی هنوز بعد این همه تمرین وگذشت هفت هفته نتونسته گل بزنه یه سئوال دارم ازتون اقای فیض شما پیش خدای خودت و وجدانت قسم بخور که اینا بازیکنای خوبی هستن میتونی خودت از انتخابت راضی هستی که قسم بخوری ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
10
چرا بازيكن هاي در سطح نام فولاد را به اسكو پيشنهاد ندادي چرا چرا چرا
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
3
8
مشکل ما این شخص نیست این اقا یه شغل داره و اون انتقال بازیکن به این تیم و اون تیمه حالا اگه این وسط بازیکن ضعیف به فولاد داده مقصر اسکوچیچ و در سطح بالاتر اژدریه که نتونسته نقل و انتقالات رو مدیریت کنه بهتره این مسائل رو فعلا کنار بذاریم فولاد با همین نفرات هم می تونه خیلی بهتر از این باشه به شرطی که تفکر فنی درستی بر تیم حاکم باشه ایا اسکو دارای همچین تفکری هست و یا اینکه فولاد به یه مربی جدید نیاز داره ؟ جواب این سوال خیلی زود باید مشخص بشه جوابی که سرنوشت فولاد رو رقم خواهد زد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
11
بله تمام موفقیت فولاد در زمان آقای دهکردی بود و تمام هواداران فولاد در ادارات همه وهمه اعتقاد دارند در آن زمان فضا سالم بود و هر عملکرد اسکوچیچ و شما در محدوده قانون و مقررات بوده است و طبعا نتایج هم مطلوب بوده و جای بسی تشکر است .
اما اینکه مشکلات جدید و جذب بازیکنان نامرغوب که از نظر شما خوب بوده اند را چگونه میتوانید با یادآوری نتایج خوب فصل قبل مداوم و ب کرات توجیه کنید شما مغلطه میکنید و سعی در فرار از واقعیت دارید . واقعیت نظراتی است که قبل شروع اردو هشدار دهنده بودند واقعیت از بین بردن سرمایه بازیکن بومی بود واقعیت محو شدن کارشناسان بومی خوزستان است . بدانید جو تمام استان ورزشی و فولادی است و همه جا از شما و اسکوچیچ ناراحت هستن و حلال نخواهیم کرد .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
1
در ضمن خانزاده رو هم من اوردم حتما ؟! نانگ رو هم من بردم نفت!
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
3
8
در جواب جناب فیض:
1- من قبول دارم حسین ابراهیمی بازیکن خوبیه ولی مالکی و دغاغله درحد فولاد نیستن
2- این حرفتون رو قبول دارم که گفتید (وظیفه ما کارگزاران فیفا مشخص است مربیان از ما بازیکن می‌خواهند و ما زمینه جذب آنها را فراهم می‌کنیم.) این یعنی شما بدرخواست سرمربی بازیکن اوردید و این بازیکنها مورد تایید جناب اسکوچیچ بودند پس ایشون باید جوابگو باشند
3- پیشنهاد من اینه همه هوادارای فولاد از تیم حمایت کنند وکمک کنند که از این وضعیت بیادبیرون بشرطی که جناب فیض قول بده درنیم فصل این بازیکنها با بازیکنهای دیگه عوض بشند مثلا مالکی و دغاغله رو به تیمی دیگه بده و دوتا بازیکن خوب جاشون بیاره برای فولاد که تمام حرف وحدیثا تموم بشه
روی پیشنهادم خوزستان اسپرت عزیز میتونه کمک کنه این پیشنهاد رو به شکل مقاله و تحلیل بنویسه
یاعلی
milad
|
United States of America
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
6
1
in agha ba vojoode farafekaniyash ye harfe dorost zade. baraye sahmiyeye lig bartari 200 toman bara maleki va 400 bara daghaghelei ke fasle ghablesh 12 ta goal bara skocic zad bad nist. benazar nemiyad in adam bad bashe, vali bazikonaye khoobo nemishnase
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
1
من از سایت معتبر و پربیننده ی شما انتظار نداشتم که با این اقا مصاحبه کنید.
آفتاب سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
8
شما به مالکی میگی پدیده یا به ابراهیمی مصدوم میگی خرید خوب آقای اسکو بااین بازیکن هایی که اومدن باعث شد بیت سعید وجانفزا رو خط بزنه ...
علی برومند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
7
با سلام
یک سوال اینجانب سیدرضا فیض بخش شما برای 4 میلیون تومان با فولاد همکاری می کنی ؟؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
1
9
به خدا قسم اسکوچیچ شانس آورد سرمربی سپاهان نشد چون سپاهانیها با هیچکس تعارف ندارند نگاهی به نتایج فرکی در طی این دو سال حضورش در سپاهان بیندازید پارسال سپاهان را قهرمان لیگ کرد و امسال هم تا این هفته از بازیها سپاهان را در صدر جدول نگه داشته است ولی تا هفته گذشته در مقابل صبا خوب نتیجه نگرفت سریعا شعار **حیا کن ** را سر دادن اما اسکوچیچ باید روزی صد مرتبه نماز شکر بجا بیاورد که سرمربی فولاد شده است بهترین پرداختی در مقابل کمترین توقع . آخه کدام باشگاه است که سرمربی خودش را با قردادی به این سنگینی را بعد از 12 باخت و مساوی پیاپی سین جین نمکند یا کدام مردمی میشناسید که صبری همانند صبر مردم خوزستان را داشته یاشند اما نباید فراموش کرد که این مردم شدیدا اعتقادشان به خداست و باید بترسند از روزی که خدا بخواهد از چویش استفاده کند درسته که چوب خدا بیصداست ولی مطمئنا خیلی دردناک است
فرشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
2
5
اقای فیض بخش چنانچه مالکی و دغاغله از فولاد ببرید تیمی دیگه تا اخر عمر برای سلامتی شما دعا میکنم
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
1
5
مالکی پدیده بود ؟؟؟؟!!!!!!!!
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
1
1
اقای فیض بخش شما حق داری این روزا هر کی میخواد یکی دیگه رو بکوبه انگه دلال بازی بهش میزنه
زمانه جلالی هنوز یادمون نرفته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها