به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
تعداد نظرات: ۸ نظر

گزارش ایران ورزشی درباره نظرات هواداران فولاد

گزارش ایران ورزشی درباره نظرات هواداران فولاد

خوزستان اسپورت- روزنامه ایران ورزشی در گزارشی به بررسی نظرات هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به توضیحات مدیر برنامه‌های دراگان اسکوچیچ پرداخته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدرضا فیض بخش، مدیر برنامه‌های دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان، چند روز پیش در رابطه با شرایط تیم فولاد و مسائل مرتبط با نقل و انتقالات این تیم، توضیحاتی برای خوزستان اسپورت ارسال کرد که عیناً در این سایت منتشر شد.

بدنبال انتشار «توضیحات مدیر برنامه‌های اسکوچیچ درباره تیم فولاد» تعدادی از هواداران تیم فولاد خوزستان نظرات موافق یا مخالف خود در رابطه با توضیحات مذکور را در بخش نظرات بینندگان نوشته و برای خوزستان اسپورت ارسال کردند.

روزنامه ایران ورزشی در صفحه 11 شماره امروز طی گزارشی به نقد توضیحات سیدرضا فیض بخش، مدیر برنامه‌های دراگان اسکوچیچ، پرداخته است و در عین حال نظرات هواداران تیم فولاد خوزستان در رابطه با این مطلب را مورد بررسی قرار داده است.

گزارش مندرج در روزنامه ایران ورزشی به عینه از نظرتان می‌گذرد:

«در حالی که دیگر همه دلایل ناکامی‌های فولاد خوزستان را می‌دانند و از اتفاقاتی که در این باشگاه رخ داده، باخبر هستند اما مدیر برنامه‌های دراگان اسکوچیچ همچنان قصد دارد از خود و بازیکنانی که به فولاد خوزستان داده، دفاع کند.

جالب اینکه خود دراگان ظاهرا پذیرفته که در بحث به خدمت گرفتن بازیکن اشتباه کرده و حتی بارها گفته که بازیکنان لیست اولیه خود را نتوانسته به خدمت بگیرد تا به این نحو از بازیکنانی که جذب کرده، انتقاد کند اما مدیربرنامه‌های این مربی کروات که مقصر اصلی ناکامی‌های فولاد به حساب می‌آید در بیانیه‌ای بلند به دفاع از بازیکنانی می‌پردازد که به این تیم خوزستانی داده. در این بیانیه چند نکته جالب وجود دارد که ظاهرا مدیربرنامه مورد نظر برای توجیه مردم خوزستان آن را بیان کرده، در حالی که مردم خوزستان به خوبی فوتبال را درک می‌کنند و کاملا در جریان همه مسائل هستند.

پس شاید نیازی به آن نبوده و البته بد نباشد که خودش هم یکسری مسائل را بداند. یکی از مسائلی که بیان شده این است که دراگان اسکوچیچ به خاطر عملکرد مطلوب در ملوان، پرمشتری‌ترین مربی فصل نقل و انتقالات بوده و از استقلال، سپاهان و تیم امید ایران به صورت جدی پیشنهاد داشته اما به دلیل علاقه به فوتبال خوزستان و تعهدش به باشگاه فولاد به این پیشنهادها اعتنایی نشان نداد.

در جواب این مساله باید گفت که اگر دراگان پیشنهادی بهتر از فولاد خوزستان داشت چرا به تیم دیگری نرفت. مگر او مثلا خوزستانی است که به خوزستان عرق داشته باشد و بخواهد به این استان خدمت کند؟ او یک کروات است که احتمالا شهرهای ایران را هم تا قبل از آمدن به ایران نمی‌شناخت. پس این حرف شاید به گونه‌ای فریب مردم خوزستان باشد. ضمن اینکه همه می‌دانیم هیچ‌کدام از پیشنهادهای دیگر تیم‌ها چندان جدی نشد چون اگر تیم دیگری پیشنهاد مالی بیشتری نسبت به فولاد، به دراگان می‌داد، به طور حتم او این تیم را ترک می‌کرد که البته این کار هم کاملا منطقی است. پس بهتر است مدیربرنامه او، با این حرف‌ها سر مردم خوزستان منت نگذارد.

مساله دیگر در مورد بازیکنی است که در زمان سرمربیگری حسین فرکی این مدیربرنامه به باشگاه فولاد خوزستان داده و هنوز هم در این تیم حضور دارد. این بازیکن احتمالا کسی نیست جز مهدی بدرلو. در مورد این بازیکن هم البته حرف و حدیث‌های زیادی شنیده می‌شود که صحت و سقم آن هنوز مشخص نیست. اینکه بدرلو به خاطر پرداخت نکردن حق‌الزحمه مدیربرنامه‌هایش تهدید شده بود. ظاهرا وقتی بدرلو حق‌الزحمه مدیربرنامه مورد نظر را پرداخت نمی‌کند با این تهدید روبه‌رو می‌شود که اگر پول را پرداخت نکنی، به دراگان می‌گویم بازی‌ات ندهد. در مقطعی هم بدرلو در عین آمادگی، نیمکت‌نشین شده بود که البته شاید بی‌ربط با این مساله نباشد.

نکته دیگر این است که مدیربرنامه مورد نظر گفته این فصل بازیکنانی مثل حسین مالکی، حسین ابراهیمی و مهدی دغاغله را به فولاد آورده که رقم قرارداد این بازیکنان در مقایسه با بازیکنان دیگر فولاد، کاملا متعادل است، ضمن اینکه ابراهیمی یکی از خوب‌های فصل گذشته بوده، مالکی جزو پدیده‌های فصل قبل بوده و دغاغله هم بازیکنی بومی است که قبلا در ملوان شاگرد دراگان بوده و به واسطه او به فولاد رفته.

در رابطه با این صحبت‌ها شاید نیازی به توضیح نباشد چون کامنت‌های هواداران زیر بیانیه منتشر شده این مدیربرنامه کاملا نشان می‌دهد که مردم خوزستان فوتبال را خوب می‌فهمند. مثلا اینکه ابراهیمی چطور با وجود نیمکت‌نشینی‌های زیاد، یکی از خوب‌های فصل گذشته بود و اینکه مالکی چطور جزو پدیده‌های فصل قبل قرار گرفته؟! و البته رقم قراردادهایی که خیلی هم متعادل نبوده چرا که قرارداد حسین ابراهیمی 600 میلیون تومان، مهدی دغاغله 420 میلیون تومان و حسین مالکی 200 میلیون تومان بوده. شاید اگر قراردادهای قبلی این بازیکنان را بررسی کنیم، این نفرات در هیچ فصلی از فوتبال‌شان قراردادی اینچنینی نبسته باشند.

به نظر می‌رسد صحبت‌های مدیربرنامه مورد نظر چندان روی ذهنیت مردم خوزستان تاثیر نداشته باشد و آنها باز هم به انتقاد از دراگان اسکوچیچ و حتی باشگاه بپردازند چرا که این تیم بعد از گذشت 7 هفته از لیگ برتر هنوز یک برد هم به دست نیاورده. این ناراحتی را می‌شود به راحتی از کامنت‌های هواداران متوجه شد. مثلا اینکه اگر مشکل فولاد خوزستان بازیکن بوده، چرا از بازیکنان فولاد نوین مثل حسن بیت‌سعید، فرشاد جانفزا، عبدا... ناصری و... بهره نبرد و به جای آنها بازیکنانی آورد که کیفیت‌شان کمتر از آنها است، بازیکنانی مثل حسین مالکی.

یا کامنت شخصی به اسم جمال که خطاب به این مدیربرنامه گفته: «مالکی، ابراهیمی و دغاغله از نظر شما خریدهای ایده‌آلی هستند؟! اولا ابراهیمی تا آخرین ساعت‌های ممکن منتظر پاسخ مثبت منصوریان برای ماندن در نفت بود و پس از دریافت نکردن پاسخ مناسب به فولاد آمد. دوما دغاغله جزو بازیکنان کنار گذاشته شده از سوی سرمربی پرسپولیس بوده و یقینا اگر در دوران اوج خودش بود در همان تیم می‌ماند. سوما مالکی هم ابدا پدیده فصل قبل نبوده. چهارما در مورد ماندن اسکوچیچ در تیم فولاد اگر فرض را بر این بگذاریم که تمام اخبار فصل نقل و انتقالات صحیح بوده و بازی رسانه‌ای نبوده، با نگاهی ساده به مبلغ قرارداد این مربی که او را در رتبه دوم لیگ از نظر مبلغ، قرار داده از این بابت او هیچ ضرر و زیانی ندیده. هر چند نتایج این فصل، او و تیم فولاد را در رتبه آخر لیگ قرار داده. در نهایت هم اینکه بازیکنانی که شما به فولاد آوردید واضحاً یا بازیکن مازاد تیم قبلی بوده یا بازیکن کاملاً معمولی و نه پدیده و در مورد اسکوچیچ سرمربی فولاد هم که رقم قراردادش گویای همه چیز است...»

کامنت‌های دیگر هم کاملا انتقادی است. مثل کامنت محسن که گفته شما فولاد را داری نابود می‌کنی یا شخصی با نام فولادی که به این مدیربرنامه گفته دراگان هم حرف‌هایت را قبول نمی‌کند و اگر با این بازیکنان به لیگ دسته پایین‌تر سقوط نکنیم شانس آوردیم.

یکی از کامنت‌های جالب هم این بود که از مدیربرنامه مورد نظر درخواست شده بود بازیکنانی که آورده را ببرد.

در کل نظرات هواداران فولاد خوزستان نشان می‌دهد که مردم این خطه، فوتبال را خوب می‌فهمند و با این حرف‌ها نمی‌شود نظرشان را تغییر داد چون آنها به چیزی جز موفقیت تیم‌شان فکر نمی‌کنند و هیچ بهانه‌ای نمی‌پذیرند. پس شاید بهتر بود مدیربرنامه مورد نظر قبل از اینکه بخواهد بیانیه بنویسد، در مورد مردم خوزستان شناخت پیدا می‌کرد تا این همه نظر انتقادی زیر بیانیه‌اش نوشته نشود.»

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
6
باسلام .حیف و صد حیف. در شرایطی که باشگاه فولاد خوزستان سرامد بازیکن سازی در طی 10 سال گذشته در فوتبال ایران بوده که نماد ان انبوه بیشمار بازیکن در رده های نوجوانان..جوانان.امیدها.بزرگسالان. ملی ..ودر مقطع باشگاههای که قابل شمارش هم نبوده وارد همچین چالش بزرگی بشود مصداق اب در کوزه ما تشنه لبان گرد جهان می گردیم شده. خواهشمندیم مسولان هر چه زودتر به فکر رفع مشکل بوجود امده باشند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
5
نویسنده محترم سهم مدیریت فولاد و سرمربی تیمو فراموش کردند مقصر ردیف اول و دوم نتایج تیم مدیرعامل و سرمربی هستند بعد از اونها نوبت بقیست
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
5
متشکرم از ایران ورزشی . هنوز سکانس های فاجعه بار باقی مانده .یک باشگاه در یک زمان طلایی متوجه میشود بهترین ضربان فوتبالی را پیدا کرده است و ریتم درست دارد .فولاد در زمان آقای فرکی از نظر مدیریت و فعالیت پایه ها و انتقال پایه ها به تیم اصلی و اصول باشگاه داری بدون حاشیه به سطح ایده آل رسیده بود .فصل قبل با وجود از دست رفتن بازیکنان این مکتب فولاد و فولادی بود که فصل را در بهت و حیرت پنهان در کارشناسان و فوتبالی ها با ایستادن در مقام 5 ام و آنهم هم امتیاز با تیم 4 ام به پایان رساند .مکتب فولاد که مشخص است فوتبال برای فوتبال نه فوتبال برای مدیر برنامه و مصاحبه کردن مدیریت و منفعت طلبی فرد اول در کادر فنی .فولادی یعنی با تمام وجود تا آخر فصل در کنار تیم قرار گرفتن که همین طور بوده و هست .این فصل دیگر اثری از آن اوج گیری قهرمانی نمانده است و فولاد ایستاده .فقط میخوام بگم فولاد اگه فصل قبل با وجود مشکلات اونقدر خوب بود بخاطر شتاب حاصل از قهرمانی بود نه آقای اسکوچیچ !!!
فولادي تمام عيار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
بله هواداران ميفهمن ولي كي گوش بده وعمل كنه دروازه بان گل نخور ومهاجم گلزن مي خوايم
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
دم ايران ورزشى گرم.
خوب منعكس كرده حالا دونستيم . ايران ورزشى از همه نظرات هواداران باخبره .
حقيقت را گفتيد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
ضعیف ترین دروازبان و ضعیف ترین فوروارد عمر 13 ساله فولاد آقای سلیمی و دغاغله هستند 12 گل خورده در 7 بازی و هیچ گل زده در 7 بازی ، واقعا شرم داره
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
0
باسلام ..بطورکلی همانطورری که در رشته کشتی ازاد استعدادهایایران عزیز از استا نهای ماز ندران وتهران وکرمانشاه بوده ویا در رشته بوکس گیلان ودر رشته هندبال شهرستان سزوار که جواب هم داده اگر فوتبال ایران می خواهد ÷یشرفت کند واز سطح اسیا هم عبور نمایید تنها راه چاره سرمایه گذاری کلی وریشه ای در استان خوزستان می باشد جون مربیانی که با بازیکنان خوزستانی و ترجیحا تیم های خوزستانی را بعهده می گیرند نیازی به یاد دادن الفبای فوتبال را نداشته و فقط جهت هماهنگ کردن بازیکنان مسولیت داشته .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
0
با سلام به با حالا
من نظرم اینه تا موقعی که زمین چمن ما و توپ های ما و کلا نوع امکنات ما همین طور بخواد بمونه فوتبال ایران پیشرفت نمیکنه .
بعد از فوتبال بریم سراغ تلگرام یه کانال خنده هست باحاله جایزه هم داره بیاید فکر نکنم ضرر کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها