به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

دست نشان: تماشاگران سرمایه اصلی آبادان هستند

دست نشان: تماشاگران سرمایه اصلی نفت آبادان هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: نتیجه همان چیزی شد که ما خواهانش بودیم و با دست پر آبادان را ترک کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، نادر دست نشان پس از تساوی تیم های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز، اظهار داشت: تک تک بازیکنان تیم صنعت نفت را آنالیز کرده بودیم و از نقاط ضعف این تیم بخوبی استفاده کردیم.  ما روی یک ضربه ایستگاهی گل را دریافت کردیم اما در نیمه دوم با روی آوردن به بازی تهاجمی سعی در جبران آن داشتیم.

وی تصریح کرد: داور امروز می توانست در دو صحنه برای ما پنالتی بگیرد اما در تصمیماتش اشتباه کرد و دو فرصت گلزنی را از ما گرفت.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با ابراز تعجب از خالی بودن ورزشگاه تختی آبادان گفت: تماشاگران آبادانی سرمایه اصلی تیم صنعت نفت هستند و هر تیم با دلهره در این ورزشگاه به میدان می رود اما در تعجبم چطور در چند بازی اخیر این ورزشگاه خالی از تماشاگر است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
0
0
آقای دست نشان انتظار دارید با این نتایجی که صنعت نفت میگیره طرفداران به استادیوم برن . اصولا هدف مدیرعامل و باندش همین بود که جوری با این تیم نتیجه بگیره که هوادارانش سرخورده بشن . کجاست اون سالهایی که تیمهای بزرگ فقط برای گرفتن مساوی به آبادان می اومدن کجاست اون سالهایی که استقلال و پرسپولیس براحتی در آبادان زمینگیر میشدن کجاست تیم زمان فونیکه سی که پررسپولیس را در آبادان 4 تایی کردن . همه خوابن همه بی خیالن بیچاره تیم غرورآفرین صنعت نفت .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها