به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

نفت 1 – ماشین سازی 1؛ نفت همچنان نمی‌برد

نفت 1 – ماشین سازی 1؛ صنعت نفت همچنان نمی‌برد

خوزستان اسپورت:
هفته پنجم لیگ دسته اول – استادیوم تختی آبادان
پنجشنبه 19 شهریور 94 – ساعت 18:30
صنعت نفت آبادان 1 – ماشین سازی تبریز 1
گل ها: احسان عبدی (44) - محمد فتحی (72)
داور: جواد رحیم زاده
کمک داوران: جلیل شعرانی و فرهاد مروجی
اخطار: حسن هوری، محمدزبیر نیک نفس و حسین بغلانی (صنعت نفت) – فرزاد محمدی، کمال نیک خو و ایمان رئیسی نسب (ماشین سازی)
تماشاگر: دو هزار نفر

صنعت نفت آبادان: حسن هوری، مجتبی ممشلی (84- علی عبدالله زاده)، مرتضی غلامعلی تبار، حسین بغلانی، محمد لامی نژاد، محمدزبیر نیک نفس، احسان عبدی (68- محمود تیغ نورد)، محسن ربیع خواه، محمد پورمحمد، امیر ذلیکانی (57- جعفر بذری) و امین متوسل زاده.
سرمربی: کارلوس مانوئل

ماشین سازی تبریز: پیمان شاملو، مهدی محمدپور، علی جراح کار، وحید فارق، کمال نیک خو، آرش روشنی پور (60- افشین دانشیان)، سجاد سیفی، محمد فتحی، ایمان رئیسی نسب، بهنام بیرانوند (56- امین قاسمی نژاد) و فرزاد محمدی (88- حسین دوستدار).
سرمربی: نادر دست نشان

خلاصه بازی:
دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز به نتیجه مساوی یک بر یک انجامید.

به گزارش خوزستان اسپورت، در نیمه اول، توپ بیشتر در میانه میدان ضربه خورد و دو تیم بازی احتیاط آمیزی را به نمایش گذاشتند. در این نیمه تیم صنعت نفت چند بار با ضربات از راه دور دروازه ماشین سازی را تهدید کرد اما پیمان شاملو سنگربان تیم مهمان تسلیم این ضربات نشد تا بالاخره احسان عبدی در دقایق پایانی نیمه نخست از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه ماشین سازی را باز کرد تا صنعت نفت با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم، بازی سرعت بیشتری پیدا کرد. تیم ماشین سازی با دو تعویض متوالی حالت تهاجمی پیدا کرد تا گل خورده را جبران کند. بازیکنان صنعت نفت هم با تجمع در زمین خودی و دفع حملات ماشین سازی روی ضدحملات برنامه ریزی کرده بودند. فشار نیمه دوم تیم ماشین سازی سرانجام در دقیقه 72 نتیجه داد تا کار به تساوی کشیده شود.

صنعت نفت پس از گل ماشین سازی از لاک دفاعی بیرون آمد و به طراحی چند حمله روی دروازه تیم مهمان پرداخت که ثمری نداشت. در سمت مقابل هم شاگردان دست نشان دو بار در محوطه جریمه صنعت نفت خطرناک ظاهر شدند که در یک نوبتمعتقد بودند توپ به دست حسین بغلانی خورده اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دیدار این دو تیم بالای جدولی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد تا صنعت نفت به رده ششم جدول نزول پیدا کند.

شرح گل ها:
1-0 (صنعت نفت): یک ضربه ایستگاهی در فاصله 20 متری دروازه ماشین سازی نصیب بازیکنان صنعت نفت شد تا احسان عبدی هافبک شمالی زردپوشان با ضربه ای زیبا قفل دروازه تیم مهمان را باز کند.

1-1 (ماشین سازی): محمد فتحی با یک ضربه زیبا و غافلگیر کننده موفق به گلزنی برای ماشین سازی شد تا گل احسان عبدی را پاسخ دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
1
1
اگه یه بچه دو ساله جای هوری دروازبان بود شک نکنید اون گل رو نمیخورد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها