به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

حمیدی: روی دروازه‌بان ما خطا انجام دادند

حمیدی: دو بازیکن تیم ما قهر کرده‌اند

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: حتی اگر یک ریال هم نگیریم برای تیممان بازی می‌کنیم چون تیم شهرمان است و دوست نداریم این تیم آسیب ببیند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محسن حمیدی پس از شکست دو بر یک استقلال اهواز مقابل استقلال تهران، گفت: ابتدا اجازه دهید در مورد صحنه‌ای که خطا روی پرویز کریمی انجام شد و داور آن را نگرفت و منجر به گل استقلالی‌ها شد بگویم که خودم در صحنه حضور داشتم. مهاجم حریف به شدت با دروازه‌بان ما برخورد کرد و بر روی او مرتکب خطا شد.

وی افزود: تا آنجا که ما می‌دانیم در فوتبال کوچکترین برخورد با دروازه‌بان خطا است. وقتی ما با این شرایط سخت جوی در اهواز تمرین می‌کنیم و این مسائل را در جریان بازی می‌بینیم و نتیجه را به دلیل اشتباهات داوری واگذار می‌کنیم خیلی ناراحت می‌شویم.

بازیکن استقلال اهواز در خصوص مسائل و مشکلات مالی بازیکنان این تیم، گفت: تا این لحظه یک ریال از قراردادمان را نگرفته‌ایم. مسئولان قول داده بودند پرداختی داشته باشند. حتی به خاطر این موضوع یک یا دو بازیکن ما در تمرینات حاضر نشدند. آنها حق دارند و حدود یک ماه پیش پول خود را می‌گرفتند اما این را باید بگویم که ما اگر پول هم نگیریم برای استقلال اهواز بازی می‌کنیم چون تیم شهرمان است و دوست نداریم این تیم آسیب دیده و در انتهای جدول قرار گیرد.

حمیدی اظهار داشت: امکانات مناسبی هم نداریم. رختکن ما در حد تیم‌های لیگ دویی هم نیست و ما برخی مواقع کنار زمین لباس عوض می‌کنیم. البته باید این موضوع را در نظر بگیریم که استقلال اهواز یک تیم شخصی بوده و با مشکلات زیادی روبه‌رو است که نیاز به زمان دارد تا این مشکلات حل شود. مدیران باشگاه قول داده‌اند به زودی مشکلات را حل خواهند کرد. من هم امیدوارم هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد.

وی تأکید کرد: ما جوان‌های خوبی در تیم داریم اما اگر می‌خواهیم در لیگ بمانیم و نتیجه بگیریم نیاز داریم تا چند بازیکن خارجی خوب نیز جذب کنیم که این موضوع در صورت حل سریع‌تر مشکلات باشگاه تحقق پیدا می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
0
9
درود بر غیرتت نیمه اول عالی بودی . انشاا... تمرین میکنی نیمه دوم هم عالی میشی . امیدوارم مشکلات مالی حل بشه به امید پیروزی استقلال اهواز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
0
8
درود بر غیرتت با غیرت
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
4
بابا اصلا قبل از خطا حنیف در افساید بود.فیلم بازی را ببینید به سادگی متوجه میشوید.اشتباهات یکی دو تا نبود.تو شهر خودمون سرمونو بریدن
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
1
محسن جان بازيت خداوكيلي عاليه
درود بر غيرت و تعصب
ديروز گل كاشتين حالا ما تيم ضعيف و دست و پا بسته نيستم انشالله مقابل ذوب آهن جبران ميكنيم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها