به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

مظلومی: استقلال تیم یک نیمه‌ای نیست

مظلومی: استقلال تیم یک نیمه‌ای نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران مدعی شد که تیمش مقابل استقلال اهواز ثابت کرده است که تیم یک نیمه‌ای نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از  تسنیم، پرویز مظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز که با نتیجه دو بر یک به سود آبی‌پوشان پایتخت خاتمه یافت، تصریح کرد: خوشحالم که در گرما و رطوبت اهواز در خدمت شما هستم. بازی مثل هوا گرم بود. بازی خوبی را از جانب دو تیم شاهد بودیم. بازیکنان تیم حریف پابه‌پای ما بازی کردند و دویدند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیمم را ستایش می‌کنم. آنها منطق را بر احساس ترجیح دادند. برنامه‌های تاکتیکی ما روی نیمه دوم بود که تمام آنها اجرا شد. در نیمه دوم تیم استقلال منطقی بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: امروز بچه‌های ما خوب دویدند و در سراسر بازی هجومی کار کردند. امروز دیدیم که برخلاف آن چیزی که گفته می‌شود استقلال تیم یک نیمه‌ای است، در این هوای گرم بازیکنان ما چقدر دونده بودند و 90 دقیقه تلاش کردند.

وی ادامه داد: امروز کنترل بازی در اختیار ما بود. در نیمه دوم کاملاً سوار بازی بودیم و به جز یک ضربه ایستگاهی که نصیب حریف شد، موقعیتی در اختیار آنها قرار نگرفت. به تیم استقلال اهواز هم تبریک می‌گویم. آنها مقابل ما نمایش خوبی از خود نشان دادند.

مظلومی در پاسخ به پرسشی مبنی بر دیدگاهش در خصوص داوری این بازی خاطرنشان کرد: اخلاقم اینگونه نیست که خیلی در مورد داوری صحبت کنم. معمولاً در مورد داوران زیاد نظر نمی‌دهم. در هفته‌های قبل داوران سوت‌هایی را به ضرر ما زده‌اند، اما من نه برد را گردن آنها می‌اندازم و نه باخت را. در بازی‌های قبلی مشکلاتی بود، اما نگفتیم که داور اینگونه یا آنگونه بوده است. به نظرم بهتر است که اجازه دهیم داوران کار خودشان را انجام دهند.

وی شرایط تیم استقلال اهواز را این‌طور تشریح کرد: استقلال هواداران زیادی در اهواز دارد و مردم اهواز عاشق این تیم هستند. درست است که تیم دیگری با نام استقلال خوزستان در این استان وجود دارد، اما استقلال اهواز یک تیم قدیمی و باریشه است و باید همه کمک کنند تا این تیم تقویت شود. نباید فقط به بحث گرمای هوا اکتفا شود، بلکه باید کمک کرد تا ضعف‌های این تیم برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تعویض‌هایش در این بازی گفت: ما برای لحظات مختلف بازی برنامه‌ها و تاکتیک‌هایی را مدنظر داریم. ما از قبل برنامه‌ریزی می‌کنیم و براساس آن پیش می‌رویم. برنامه ما امروز این بود که در نیمه اول از دو جوان جنگنده در خط حمله استفاده کنیم که با دوندگی زیاد باعث خسته شدن مدافعان حریف شوند. در نیمه دوم هم یک ترکیب جوان و باتجربه را روانه میدان کردیم. ما از قبل برای این مسائل تصمیم می‌گیریم. البته گاهی ممکن است اتفاقاتی پیش آید که باعث تغییر برنامه‌های ما شود. به طور مثال در بازی‌های قبلی کرار یک دقیقه به میدان آمد و بلافاصله بازی را ترک کرد. امروز کریمی و پروپیچ جواب دادند و من از عملکرد این دو راضی هستم، ضمن اینکه تعویض سوم ما برای کنترل بازی بود.

مظلومی رقابت‌های لیگ برتر را این‌طور ارزیابی کرد: تیم‌ها در این دوره شرایط خوبی دارند و همه خوب هستند، اما اعتقاد دارم تیم‌هایی مانند ما و همین استقلال اهواز به دلیل اینکه تمرینات‌شان دیر آغاز شده است، تعطیلات پیش‌رو می‌تواند به آنها کمک زیادی کند. به نظرم این تعطیلات برای تیم‌هایی مانند ما بسیار به موقع بود، چرا که کمک می‌کند از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط مناسبی برسیم.

خبرنگاری در خصوص جذب شریفات و میداودی از مظلومی سؤال کرد و گفت که انتظار می‌رفت با بازگشت او به جمع آبی‌پوشان این دو بازیکن هم به استقلال بازگردند که مظلومی در پاسخ به پرسش این خبرنگار اظهار داشت: میداودی با تیمش قرارداد داشت و نمی‌توانست به استقلال بیاید. من شخصاً شریفات را می‌خواستم، چراکه او بازیکن مورد علاقه من است، اما شرایط خاص او مانع از حضورش در استقلال شد. او در خوزستان درس می‌خواند و نمی‌توانست به تهران بیاید. به هر حال ما او را می‌خواستیم اما نشد.

وی در پایان صحبت‌های خود در نشست خبری تأکید کرد: هواداران همیشه از استقلال انتظار قهرمانی دارند، استقلال و پرسپولیس دو تیمی هستند که طرفداران‌شان فقط از آنها برد و کسب عنوان نخست را می‌خواهند. به هر حال ما تلاش می‌کنیم طبق برنامه‌ای که پیش از فصل تدوین کرده‌ایم، پیش برویم. ما ابتدا به دنبال کسب سهمیه هستیم و هدف بعدی ما نگاه کردن به سکوی قهرمانی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
1
6
واقعا اگه داور به نفعتون نمی گرفت سه تا می خوردی عمران زاده باید اخراج می شد براتون متاسفم حق مردم اهواز رو خوردین سرتم بالا می گیری مغرورانه حرف می زنی .
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
1
3
بابا اصلا قبل از خطا حنیف در افساید بود.فیلم بازی را ببینید به سادگی متوجه میشوید.اشتباهات یکی دو تا نبود.تو شهر خودمون سرمونو بریدن
چعبی
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
3
من خودم استقلالی ام اما انصافا استقلال اهواز با این بضاعت اندک و ناچیز ش نمایش خوبی داشت متاسفانه مسئولین جدیدباشگاه استقلال اهواز بفکر تقویت این باشگاه نیستند آقای ملکی و کاظمی نژاد کجا هستند ؟ باشگاه داری که اینگونه نیست آقایان
آبی خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
0
آقای مظلومی گذشت بازی با اس اس اهواز اما جدا تیم ضعیف و پر ایرادی داریدشک نکنید با این روال در مقالا تیم های ته جدولی چون پرسپولیس هم مشکل پیدا خواهین نمود , استقلال اهواز با همه نداری و نامهربانی های مسئولین اش حوب یقه شماوتیم واقعا یک نیمه ای تان را گرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها