به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

مانوئل: صنعت نفت برای صعود سازماندهی شده است

مانوئل: برای صعود سازماندهی کرده ایم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما می تواند یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر باشد و برای رسیدن به این هدف، سازماندهی شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت از ایرنا، کارلوس مانوئل در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: نخستین بازی فصل برای هر تیمی سخت است و این سختی تا هفته سوم نیز ادامه دارد. ما امروز در هر دو نیمه خوب بودیم اما در نیمه اول با حملاتی که داشتیم و دو گل زدیم بهتر از نیمه دوم بودیم.

سرمربی نفت آبادان گفت: البته در نیمه دوم و با توجه به دو گلی که در نیمه نخست به ثمر رسانده بودیم، احتیاط و حفظ بازی امری عادی بود زیرا هدفمان کسب سه امتیاز بود.

مانوئل از تیم صنعت نفت به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر یاد کرد و افزود: صنعت نفت امسال تیمی کاملا سازماندهی شده است و برای صعود به لیگ برتر امیدهای زیادی دارد.

وی اظهار داشت: در بازی امروز دو بازیکن خوب خود را به دلیل مصدومیت به همراه نداشتیم و اگر آنها بودند بهتر از این عمل می کردیم.

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: شیوه و نوع بازی تیم صنعت نفت نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و ما بازیکنان خود را مناسب با تاکتیک هایمان جذب کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
0
درسته ولی اگر مثل همیشه در بازیهای آخر فصل این جناب هوری و باندش با بازیهای ضعیف قهرمانی را از صنعت نفت نگیرن . سال گذشته همه می گفتن صنعت نفت حتما لیگ برتری میشه ولی در دو بازی آخر هوری و باندش سر نفت را بریدن و طرفدارن هم فقط نگاه کردن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها